וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוטובוס של חדרה נרגם באבנים שהושלכו בסכנין: "יצאנו בנס"

עודכן לאחרונה: 5.3.2022 / 22:58

לאחר ה-1:0 בדוחא, במועדון סיפרו על אבנים שהושלכו לעברם ברחוב הראשי. נזק נגרם, אך ללא נפגעים: "זה יכול היה להיגמר גרוע הרבה יותר", סיפר גורם בקבוצה. סילבס אחרי הניצחון: "אנחנו מאושרים"

תקציר: בני סכנין - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

בני סכנין ניצחה הערב (שבת) 0:1 את הפועל חדרה ועשתה צעד חשוב לקראת הבטחת המקום בפלייאוף העליון. 2,900 צופים הגיעו לתמוך בסכנין וחזרו הביתה מבסוטים מאוד אחרי חגיגה ארוכה עם השחקנים במגרש, אולם מי שיצאו מאוכזבים, כעוסים ובעיקר פגועים אלו אנשי הפועל חדרה שהותקפו עם יציאתם מהעיר כשאבנים רבות נזרקו לעבר אוטובוס הקבוצה וגרמו לנזק.

במספרים מספרים שכשעה קלה לאחר המשחק, כשהם עשו את דרכם חזרה לעיר והגיעו לרחוב הראשי של סכנין, עשרות אנשים שהיו ברחובות השליכו אבנים לעברם. נהג האוטובוס הצליח לחלץ את אנשי ושחקני הקבוצה ללא פגע מעבר לנזק שנגרם לאוטובוס, אבל במועדון כועסים על כך שהמשטרה לא ליוותה את הקבוצה ביציאה מהעיר ולא הייתה ערוכה לאבטח אותה.

גורם בחדרה אמר: "יצאנו בנס מהאירוע. אף אחד לא נפגע, אבל זה יכול היה להיגמר הרבה יותר גרוע. לא ברור איך המשטרה נתנה לנו לצאת ככה, בלי ליווי ובלי שמירה עד היציאה מהעיר".

חיים סילבס מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
קרוב מאוד אל הפלייאוף העליון. סילבס/מאור אלקסלסי

מאמן סכנין חיים סילבס אמר אחרי המשחק: "לבוא אל המגרש כשהחניון מפוצץ זה מרגש, הקהל דחף. הגיעה קבוצה סופר קשה כמו חדרה וידענו שיהיה משחק של סבלנות וחפירות. אני חושב שלא היה ספק מי הקבוצה השולטת שבאה כדי לנצח. בסוף הצלחנו לנצח עם שער יפה. אין פה קסם. במחצית הראשונה היה פייט חזק מאוד, היו מאבקים והיה קשה לפתח משחק. הגענו לחצאי מצבים, אבל לא משהו שמסכן את השער. ידענו שחדרה גם תצטרך לצאת קדימה באיזשהו שלב. לחצתי על החבר'ה לצאת קדימה ולכבוש שער. היינו חייבים לנצח פה בבית ואנחנו שמחים מאוד".

סילבס דיבר על פביאן ספורקסלדה ואמר: "הבאנו את פביאן בינואר במחשבה לתת מימד של התקפה מחוליית ההגנה. הוא משחק כל הזמן התקפה וזו ההוראה שהוא קיבל. הוא הוסיף לנו המון סגנון בחלק הקדמי, הפתעה של שחקן שמגיע מאחור. הוא בישל שערים והיה קרוב כל הזמן, היום הוא גם כבש. היה משחק סבלני, חבל שלא כבשנו גם את השני אבל אני מרוצה גם עם 0:1".

כובש השער פביאן ספורקסלדה היה התרגש מאוד ואמר: "התחושה טובה מאוד. קיבלו אותי כאן בצורה ידידותית מאוד, אני מרגיש טוב מאוד ולכן אני יכול לשחק טוב. המטרה שלי הייתה להגיע לפלייאוף העליון ואני שמח מאוד שעשינו את זה".

מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
הפלייאוף חומק מבין הידיים. קורצקי/מאור אלקסלסי

מאמן חדרה מנחם קורצקי: "אני לא חושב שהלחץ הכריע כי כן הגענו למשחק. לא הגענו למצבים, אבל היינו יריב שקול. המשחק הלך לתיקו. לא הייתה איזו כמות מצבים של סכנין. הייתה טעות שלנו שהובילה אל השער ואני מאוכזב מאוד בשביל השחקנים שלי. כל כך מגיע להם פלייאוף עליון, הם עבדו קשה נגד כל הציפיות ורכבת הרים. כבר היינו בפנים, אבל חבל כי בעטנו בדלי. עברנו עכשיו משחק, אני לא מתייחס לעונה הבאה. אנחנו עושים עונה גדולה, אני גאה מאוד בשחקנים שלי ומאוכזב בשבילם. הם נותנים הכול, גם היום הם באו ורצו, אבל היה חסר לנו אקס פקטור שיעשה את ההבדל. זה לא הלך לנו בשני המשחקים האחרונים. אנחנו נמשיך להאמין, נשאר לנו עוד משחק וניתן בו הכול".

שוער חדרה רובי לבקוביץ': "תחושות לא נעימות, הפלייאוף קצת מתרחק לנו. אנחנו לא תלויים בעצמנו כרגע. נראה מה קורה בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים. תחושות לא נעימות, אבל זה לא מפחית מההישג של חדרה שהיא בכלל במקום הזה". על עניין הצהובים: "מה אני יכול לחשוב? ידעתי שיש לי ארבעה צהובים ואז אמרו לי שיש לי חמישה. זו לא טעות של חדרה, לא שלי באופן אישי. אני שמח שאפשרו לי לשחק היום. ברור שאפשרי שנהיה בפלייאוף העליון. כרגע זה נראה קצת רחוק, אבל זה אפשרי וכל עוד יש סיכוי ניתן את החיים שלנו בשביל המטרה הזו. אני עדיין מאמין שאפשר לעשות את זה".

בני סכנין תתארח אצל מכבי פתח תקוה במחזור הבא, הפועל חדרה תארח את מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully