וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי זעם על תמיר גלזר והחליף אותו אחרי דקה במחצית השנייה

עודכן לאחרונה: 1.3.2022 / 22:28

מאמן חדרה דרש מהקשר לשחק רגוע אחרי שכמעט הורחק, למרות זאת הוא ביצע עבירה נוספת והוחלף. קורצקי: "הוא לא היה זהיר"

כעס גדול בהפועל חדרה על תמיר גלזר. קשר האדומים ספג כרטיס צהוב במהלך המחצית הראשונה הערב (שלישי) מול מכבי חיפה. המאמן מנחם קורצקי נזף בו במחצית ודרש ממנו לשחק רגוע כדי שלא יורחק. למרות זאת גלזר ביצע עבירה שהייתה יכולה להוביל להרחקתו ממש בדקה הראשונה של המחצית השנייה. קורצקי הזועם הוציא את גלזר ממש דקה לאחר פתיחת המחצית השנייה.

תמיר גלזר, קשר הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
כעס גדול של קורצקי עליו. תמיר גלזר/מאור אלקסלסי

המאמן חשש שגלזר יספוג כרטיס צהוב שני ולא יוכל לשחק בליגה מול בני סכנין בשבת, במה שיהיה מאבק על מקום בפלייאוף העליון. יש לציין כי בעצם החילוף בזבז קורצקי פעימה של חילופים, אך זה מחיר שהמאמן היה מוכן לשלם כדי לא לאבד את הקשר לשבת.

מאמן חדרה מנחם קורצקי אמר: "תמיד אפשר לקחת דברים טובים מהמשחק. שחקנים צעירים שקיבלו הזדמנות הוכיחו שהם שווים את ההזדמנות. אני מקווה שזה יקרה במשחקים פחות קשים ושהם יראו את היכולות ההתקפיות שלהם. כולם נתנו הכול. יש הבדל בין ההפסד היום להפסד בשבת. מצפים לנו שני משחקים חשובים מאוד ועכשיו זה הדבר הכי חשוב לנו, לאושש את השחקנים ולהגיע מוכנים. גם בחילופים אחרי שספגנו את השער הבנו שזה די אבוד, העדפנו לתת לשחקנים מנוחה, הם הרוויחו דקות משחק. השחקנים נתנו פה הכול. נכון שלא הגענו כמעט להזדמנויות, אבל מבחינת משמעת טקטית ורצון קיבלתי את מה שרציתי".

על תמיר גלזר: "צריך לקחת דברים בחשבון. רציתי להוציא אותו במחצית, הוא הבטיח לי שיהיה זהיר ואחרי דקה הוא הראה לי שהוא לא זהיר, אז הוצאתי אותו". על הידידות עם ברק בכר: "אנחנו חברים טובים, אני מאחל למכבי חיפה כל טוב, אבל אני עסוק רק בקבוצה שלי".

גלזר על החילוף: "מנחם הכין אותנו טוב למשחק ועכשיו אנחנו שמים את הגביע מאחורינו לקראת המשחק החשוב בשבת. אני לוקח אחריות מלאה כי הבטחתי למנחם במחצית שאהיה זהיר, אבל עשיתי עבירה מיותרת ומסוכנת ולכן יצאתי. נתתי לו מילה ועשיתי עבירה טפשית מאוד, לכן יצאתי. עשינו היום דברים טובים במשחק ואני חושב שאם נמשיך כמו במשחקים האחרונים, נהיה בפלייאוף העליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully