וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון "קיבל יחס של קובי", והתגאה: "הכדורסל שלי מתאים לכל עידן"

אוהדי הלייקרס הרעיפו אהבה על ג'יימס אחרי מופע 56 הנקודות שהוביל ל"ניצחון של ייאוש" על גולדן סטייט, והמחיש את היכולת שלו להשתנות ולהשתדרג ככל שהשנים עוברות. ווגל מסביר: זה בדיוק מה שהופך אותו לגדול בכל הזמנים

דני אבדיה מדבר לקראת החזרה של וושינגטון מהפגרה/האתר הרשמי של וושינגטון

ספק אם לברון ג'יימס ייזכר כאגדה של הלייקרס, אבל הלילה (בין שבת לראשון), למשך כמה שעות הוא נהנה מיחס ששמור לגדולים יותר שלבשו את המדים הצהובים-כחולים. 56 הנקודות שקלע בניצחון 116:124 על גולדן סטייט לא רק שברו את השיא האישי שלו בקבוצה, לא רק הוסיפו לו עוד ציון דרך היסטורי, אלא גם עזרו לו להחליף את שריקות הבוז שספג במשחקים האחרונים, לתשואות וקריאות MVP.

"זה הזכיר לי את הפינאלה של קובי, כשכל הקהל הריע לו במשחק היסטורי. האווירה כאן הייתה דומה מאוד", אמר כוכב העבר של הלייקרס ג'יימס וורת'י.

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, מתחבק עם סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. Harry How, GettyImages
יש שחקנים שמגדירים עידן, יש שחקנים שהיו הופכים להיסטוריים בכל תקופה. לברון עם סטף קרי/GettyImages, Harry How

ואכן, בגיל 37 לברון ממשיך לכתוב את ההיסטוריה. לצד 56 הנקודות שלו היו לו גם 10 ריבאונדים, מה שהופך אותו לשחקן המבוגר אי פעם שמגיע ל-55 נקודות ו-10 ריבאונדים במשחק NBA (מייקל ג'ורדן היה השיאן הקודם, עם 53 נקודות ו-11 ריבאונדים בגיל 33). ג'יימס הפך גם לשחקן הראשון בליגה עם משחקים של 50 נקודות ומעלה לפני גיל 21, ואחרי גיל 35.

"אני מנסה לשבור כל שיא של שחקן בעידן הזה", הצהיר לברון בסיום, כמה ימים אחרי שהודה שהוא מאוכזב מכך שהוא לא מקבל מספיק קרדיט כסקורר. "אני תמיד מנסה לעשות יותר, להרים את הרף. קליעה מעולם לא הייתה בעדיפות ראשונה מבחינתי, תמיד הבנתי את החשיבות של כדורסל קבוצתי, את החשיבות של כדורסל נכון. אף פעם לא רציתי להיות אחד מהכוכבים האלה שאף פעם לא מוסרים. מהרגע שהגעתי לליגה, רציתי להיות איום משולש על ההגנות - גם קליעה, גם מסירה, גם הגנה".

לברון הגדיר את הניצחון הלילה כ"ניצחון של ייאוש": אחרי ארבעה הפסדים רצופים, חלקם תבוסות, הלחץ על הלייקרס הלך וגבר, והוא ידע שזה הזמן שלו להתעלות. "היינו זקוקים לכל אחת מ-56 הנקודות שלי, כי שיחקנו מול קבוצה מאוד מוכשרת התקפית. הרגשתי טוב מאוד הערב בכל רגע", הוסיף, והסביר שלמרות הכאבים שמגיעים עם הגיל, הוא במצב פיזי מצוין גם בגילו המתקדם. "אני מרגיש כאבים מפעם לפעם, אבל כל עוד אני על המגרש, יש לי משימה. אני משתדל לישון כמו שצריך, ועכשיו אוכל לישון קצת יותר טוב בהשוואה לימים האחרונים. אני מגיע לאולם 5 שעות לפני כל משחק, ומתכונן כמו שצריך". לברון מתגאה בכך ש"אני כל הזמן משתדל להתאים את עצמי למגמות והטרנדים בליגה, כי אם לא אעשה את זה, פשוט אישאר מאחור. השאיפה שלי היא שסגנון המשחק שלי יתאים לכל שיטה, או לכל עידן, ואני חושב שאני מצליח בזה. הכדורסל שלי היה מוצלח ויעיל בכל תקופה".

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. Harry How, GettyImages
מקבל הכרה גם מאוהדי הלייקרס. לברון/GettyImages, Harry How

עבור מאמן הלייקרס פרנק ווגל, המשחק הלילה היה עוד הוכחה לכך שלברון הוא השחקן הגדול בכל הזמנים, אמירה שחזר אליה כבר כמה פעמים. לדבריו של ווגל, השלשות של לברון - הלילה היו לו 6 כאלה מ-11 ניסיונות - הן הוכחה החותכת. "אין מילים. זו הייתה הצגה אדירה של השחקן הכי טוב בהיסטוריה, לדעתי. כוח הרצון שלו מדהים, והדבר הכי גדול זה איך האופן שבו הוא קולע מבחוץ בשלב הזה של הקריירה שלו. המהפך שהוא עשה בתחום הזה, זה פשוט דבר מופלא שכל שחקן צריך ללמוד. אלו הפירות של העבודה הקשה. ואחרי שהוא קולע את השלשות האלה, יש לו את האנרגיות כדי לפרק את ההגנה של היריבה בחדירות. זה די אדיר, לעשות דברים כאלה בשלב הזה של הקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully