וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנצחת את ברצלונה גם עם המחליפים": אופוריה במדריד סביב ריאל

הבלאנקוס מרוצים מה-1:4 על סוסיאדד לפני פריז סן ז'רמן, אנצ'לוטי לקראת רביעי: "אנחנו מלאי ביטחון, נהיה במיטבנו". מחמאות לקמאבינגה: "הוא לא מתחבא". הישג לבנזמה

תקציר: ולנסיה - אתלטיק בילבאו 0:1/ספורט1

ריאל מדריד לא הייתה יכולה לבקש חזרה גנרלית יותר מוצלחת למשחק החשוב ביותר שלה העונה. ארבעה ימים לפני שהיא מארחת את פריז סן ז'רמן בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, מוליכת הליגה הספרדית הביסה 1:4 את ריאל סוסיאדד אמש (שבת) והגדילה לשמונה נקודות את הפער מהמקום השני בטבלה, כשהיא סוגרת משחק שביעי רצוף ללא הפסד בליגה.

"עלייה חדה לפני פריז סן ז'רמן, מדריד ערכה חימום לקאמבק", "חזרה גדולה לקאמבק", נכתב בכותרות בבירת ספרד, שם חושבים כבר על המשחק ביום רביעי שבו הלבנים יצטרכו למחוק פיגור של 1:0 מהמשחק הראשון מול הצרפתים.

רק קבוצה אחת בהיסטוריה של הליגה הספרדית סיימה את העונה ללא אליפות לאחר שהובילה בשמונה נקודות על המקום השני, וזה קרה בעונת 2003/04 שהסתיימה באליפות של ולנסיה אחרי שהבלאנקוס עצמם איבדו את הפער הזה. במשחק אמש היא אמנם לא שמרה על רשת נקיה, אבל ריאל יכולה להיות מרוצה מאוד מהתפקוד ההגנתי שלה, שכן מלבד הפנדל שהוליד שער של מיקל אויארסבאל, סוסיאדד לא בעטה אפילו פעם אחת לכיוונו של טיבו קורטואה.

שחקני ריאל מדריד חוגגים שער של אדוארדו קמאבינגה. Angel Martinez, GettyImages
אפשר לסמוך עליו. קמאבינגה (במרכז) אחרי השער/GettyImages, Angel Martinez

מי שסיפק למאמן קרלו אנצ'לוטי סיבה גדולה לשמוח היה אדוארדו קמאבינגה, שלא רק כבש שער נהדר אשר החזיר את הקבוצה מפיגור 1:0, אלא גם הוכיח שאפשר לסמוך עליו לקראת המשחק נגד פ.ס.ז' שבו יפתח בהרכב ויצטרך להתעלות, שכן קאסמירו המוצהב ייעדר וכנראה גם טוני קרוס הפצוע לא ישחק. "קמאבינגה לא מאכזב. הצרפתי עמד בכל הציפיות. ייתכן שנגד פ.ס.ז' הוא ישחק יותר טוב או פחות טוב, אבל מה שבטוח - הוא לא מתחבא. אגב, הוא רק בן 19", שיבחו את הקשר ב"מארקה".

אנצ'לוטי אמר לאחר הניצחון: "אפשר לומר שזה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה. אנחנו מלאי ביטחון לקראת המשחק נגד פ.ס.ז', נהיה במיטבנו. המדרידיסטס מאמינים יותר בקאמבק ביום רביעי אחרי המשחק הזה, נצטרך את העזרה שלהם. קמאבינגה איכותי, הוא יודע את החשיבות שלו בסגל - דיברתי איתו על כך. ליד קאסמירו הוא מרגיש יותר טוב, אבל הוא יכול לשחק בכל עמדה בלי בעיה. אין שחקן שיכול להחליף את קאסמירו, אין עוד שחקן עם האיכויות שלו. הכדורגל של קמאבינקה מלא באיכות ובאנרגיה, והוא גם כבש שער נפלא".

לוקה מודריץ', שכבש את השער היפה ביותר במשחק, זכה למחמאות מקאסמירו: "זה כבוד לשחק לצדו, וגם לצד קרוס. מודריץ' שומר על עצמו, מתאמן כמו שצריך ועובד כל כך קשה. אנחנו ניהנה ממנו עוד הרבה זמן. כשהאוהדים שלנו מאחורינו, אנחנו מסוגלים להכל. זו הייתה תצוגה שלמה".

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי מחבק את לוקה מודריץ'. Angel Martinez, GettyImages
מלא ביטחון. אנצ'לוטי מחבק את מודריץ'/GettyImages, Angel Martinez

גם עבור מלך השערי הליגה קארים בנזמה זה היה ערב מוצלח מאוד ברמה האישית. החלוץ הבקיע ובישל, העלה את מאזנו ל-20 כיבושים ו-10 בישולים העונה, נכנס לרשימה בת שבעה שחקנים בלבד שכבשו לפחות 20 שערים ארבע עונות ברציפות בליגה הספרדית, ואף הפך לשחקן השלישי במפעל שמגיע ל-100 בישולים במאה ה-21 אחרי ליאונל מסי ודני אלבס.

מי ששלח עקיצה גדולה, ואולי גם מוגזמת, ליריבה הגדולה ברצלונה, היה העורך הבכיר של ה"אס" תומאס רונסרו: "מדריד הזו מנצחת את בארסה עם המחליפים", טען העיתונאי בתכנית טלוויזיה ספרדית, למרות שהקטלאנים בתקופה מצוינת בחודש האחרון. למי ששכח או לא יודע, בעוד שבועיים בלבד ייערך הקלאסיקו בסנטיאגו ברנבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully