וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה נושם לרווחה: "היה הרבה לחץ, הנקודות שוות הכול"

הפועל תל אביב גברה על הפועל ירושלים 0:1 וחזרה למקום השישי: "משחק לא טוב, אבל הפלייאוף העליון תלוי בנו וזה מה שרצינו"

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

בהפועל תל אביב לקחו הערב (שבת) נשימה עמוקה והגניבו חיוך. פנדל מוצלח של שלומי אזולאי קבע 0:1 על הפועל ירושלים ואחרי 5 משחקים רצופים ללא ניצחון, האדומים חזרו למקום השישי שמוליך לפלייאוף העליון. בשבוע הבא הם יקוו להשלים את המשימה.

המאמן קובי רפואה אמר בסיום: "משחק לא טוב שלנו, אבל אחרי תקופה לא טובה של חמישה משחקים בלי ניצחון, משחקים כאלה צריך לקחת בשיניים. אני גאה במשחק הלחימה של השחקנים. פחות מרוצה מהכדורגל, אבל הנקודות שוות את הכול היום".

המאמן הוסיף: "נכנסנו לתקופה פחות טובה, השחקנים איבדו מהביטחון שהוא הדבר הכי חשוב בכדורגל. היה לחץ מאוד גדול ואני מקווה שנקבל ביטחון. הפלייאוף תלוי בנו וזה מה שרצינו. הביטחון חזר למערכת והכי חשוב שניצחנו. כרגע בפלייאוף ונצטרך לשמור על זה".

שלומי אזולאי שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
הפועל תל אביב חזרה לחגוג/דני מרון

החלוץ שלומי אזולאי: "לא משחק גדול שלנו, כולנו יודעים, אבל ידענו שאנחנו חייבים שלוש נקודות ולא משנה באיזו דרך. אין יותר שמח ממני שאני זה שכבש את השער החשוב. כל התקופה האחרונה הייתה מטלטלת, לא הצלחנו לנצח וזה היה מתסכל, היה חשוב לנו לנצח היום כדי להתברג בחזרה למקום שמוביל לפלייאוף העליון. אני מאמין שנגיע עם יותר ביטחון למשחק בשבוע הבא לעומת המשחק הזה אליו הגענו אחרי תקופה לא טובה".

בשבוע הבא הפועל תל אביב תארח את מכבי נתניה בידיעה שניצחון בכל מקרה יבטיח לה מקום בפלייאוף העליון. האדומים יכולים לעלות לשם גם במקרה של הפסד - זאת אם הפועל חדרה לא תנצח את מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully