וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בזיו אריה תוקף: "השופטים המצחיקים החליטו להוריד אותנו"

5.3.2022 / 22:11

סערה גדולה בבירה: תקרית אלימה נמנעה בין השופט בר נתן למנהל המקצועי שי אהרון, שהורחק וצעק: "מי הוא שיאיים עליי?". המאמן תקף: "השופטים מדליפים ומשקרים, גם אותם ננצח". מהפועל ירושלים נמסר: "התרענו על השיבוץ הבעייתי"

צפו: המאמנים זיו אריה וקובי רפואה בתגובות לאחר המשחק בין הפועל ירושלים להפועל תל אביב/ספורט1

בהפועל ירושלים רותחים על השופט דניאל בר נתן ועל איגוד השופטים אחרי ההפסד הערב (שבת) 1:0 להפועל תל אביב בטדי. האורחת כבשה בפנדל אחרי שבר נתן נקרא ל-VAR - כל זאת בצל חילופי השופטים. כזכור, מי ששובץ לנהל את המשחק היה בכלל לירן ליאני, אבל בהפועל נוף הגליל התלוננו על השיבוץ מכיוון שהם מנהלים איתו מאבק משפטי וירושלים היא יריבה שלהם במאבק נגד הירידה. בנוסף, ליאני עמד במוקד סערת רישומי הכרטיסים ולכן הודח.

אחרי שריקת הסיום המנהל המקצועי שי אהרון הגיע עד בר נתן ומחה בפניו בחריפות, ועל כך הוא גם הורחק. לטענת השופטים, אהרון ליווה את בר נתן עד לחדרו ויצר מהומה גדולה אליה נקראו מאבטחים. יתרה מכך, אנשים ששהו במקום טוענים כי המאבטחים והמשקיף מנעו עימות פיזי בין אהרון לשופט ולטענתם המנהל המקצועי צעק לאחר שהתבשר כי התנהגותו תירשם בדו"ח: "מי הוא בכלל שיאיים עליי? חבורה של שקרנים, אני רוצה לראות שיכתבו עליי משהו".

המאמן זיו אריה כינה את בר נתן במסיבת העיתונאים אחרי המשחק "חדל אישים", ואמר: "אני מדבר רק על שיפוט, מבהיר מראש. נגד פתח תקוה השופט הזה הפך משחק והודה, השבוע נוף הגליל שינו שופט, באר שבע כבר הוחלט שאלחמיד מורחק וההנהלה שלהם הפכה את זה במחצית עם ליאני הפחדן. אנחנו לא מתלהמים עד היום, אבל סיימנו עם זה. זה ביזיון, צהוב, מאיים בהרחקות, הם הולכים הביתה לישון עם האישה נומי נומי, מה איכפת להם?".

אריה המשיך: "עד עכשיו שתקנו, בין 6 ל-8 מקרים השנה שופטים הכריעו. זה חריג שאני מדבר ככה, אבל הפועל ירושלים היחידה שסובלת, איך אפשר ככה? שי אהרון לא ניסה להכות אותו, עצם זה שאתם יודעים - זה ברור מאיפה מדליפים, מהחדר שופטים. השופט משקר. הוא איים על שי, גם לי אמר שאני מורחק, אבל איך יצדיקו את השיפוט בלי איום והרחקות?".

צפו בתקציר המלא

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1
שי אהרון מנהל מקצועי של הפועל ירושלים מוחה נגד השופט דניאל בר נתן. דני מרון
לא שלטו בעצבים. שחקני ירושלים ושי אהרון/דני מרון

עוד לפני כן, אריה היה נסער ואמר למצלמות בריאיון אחרי המשחק: "אני אחרוג ממנהגי, אבל זה כבר בלתי אפשרי. להפועל תל אביב אין תאוריה לתת גול עוד שנה, מספיק! השופט הזה המציא פנדל והוא כבר עשה לנו את זה לפני כן, נוף הגליל קבעו מי יהיה השופט... החליטו להוריד את אותנו ליגה אבל גם אותם ננצח. זו בושה וחרפה".

אריה המשיך: "היו אלף מקרים כאלה, נגד מכבי פתח תקוה, מול מכבי חיפה גמרו אותנו בגביע, השופטים המצחיקים האלה... אבל אנחנו ילדים טובים ובגלל זה עושים לנו את זה. אין מילים, בושה וחרפה. אין בכלל מה לדבר על המשחק".

בהמשך המאמן נאות לדבר על ההתמודדות ואמר: "היינו טובים מאוד, הגישה טובה מאוד, הפועל לא עשתה כלום, ביטלנו אותה בהכול. זה היה משחק של 0:0 ואנחנו צריכים ללמוד לעשות את ה-0:1 הזה כדי לנצח".

גוני נאור שביצע את העבירה שהובילה לפנדל: "באמת נראה שכולם נגדנו. בשבוע שעבר היה לנו פנדל 100 אחוז ולא בדקו בכלל אחרי נגיעת יד. אנחנו כבר לא יודעים מה החוקים. ה-VAR צריך לקרוא לשופט רק אם יש 100 אחוז פנדל. זה מתסכל וזה מתחילת העונה ככה, זה לא קל".

הקשר האחורי הוסיף: "המצב שלנו בטבלה הוא לא בגלל השופטים, זה כדורגל אבל אין פה אחידות לגבי ההחלטות. היו אותם מצבים אצלנו וה-VAR לא קרא לשופט. אם זה לא 100 אחוז פנדל, אז ה-VAR לא צריך לתקן את השופט. באנו ונלחמנו, נתנו את הנשמה, איך אפשר לדבר מקצועית כשזה קורה ככה שבוע אחרי שבוע? נמשיך בדרך שלנו ונקווה לטוב, אני מאמין שנישאר".

בעקבות האירועים אחרי המשחק, נמסר בהודעה רשמית מהמועדון: "עוד לפני המשחק התרענו על השיבוץ הבעייתי של השופט דניאל בר נתן, שמונה לשפוט בנסיבות תמוהות, ולצערנו - בפעם השנייה העונה הכריע בר נתן את גורל המשחק נגדנו. לאחר המשחק, מול טענותיהם של המנהל המקצועי ומאמן הקבוצה, התפרץ בר נתן בברוטליות והשתלח בהם, כשאמר לשי אהרון 'אתה לא תראה משחק עד 2030' ולזיו אריה 'ארחיק אותך עד סוף העונה', הכל תוך כדי תנועות גוף מאיימות, והכל למול עיניהם המשתאות של מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר, ומבקר המשחק שלומי בניטה, שהכניסו אותו בכוח לחדר השופטים ומנעו ממנו מלהסתער לעבר אנשי המועדון. אנו נמשיך להאבק על המגרש למרות טעויות השיפוט המגמתיות נגדנו, ובטוחים כי נשאר בליגה למרות הכל, בעזרת הקהל והשחקנים הנפלאים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully