וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים זועמת על השעיית ליאני: "תקדים מסוכן, נימוק מגוחך"

3.3.2022 / 16:23

בבירה בטוחים כי ההחלטה נובעת מ"לחץ היריבות" (נוף הגליל) ותוקפים: "כעת, גם טעויות השיפוט שנתפסו כאנושיות - נצבעות באור אחר"

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל ירושלים 0:0/ספורט1

זעם בהפועל ירושלים בעקבות החלטת איגוד השופטים לשנות את שיבוצו של לירן ליאני למשחקה של הקבוצה מהבירה נגד הפועל תל אביב בשבת (19:50, ספורט3). כידוע, יריבתה של הפועל ירושלים במאבק נגד הירידה, הפועל נוף הגליל, ערערה על שיבוצו של ליאני לאור "עברה הבעייתי" עם השופט, הכולל תביעות פתוחות בבית המשפט. במקביל התגלה כי ליאני שגה ושכח לרשום כרטיס צהוב לחובתו של שוער הפועל חדרה רובי לבקוביץ', דבר ששימש תירוץ הולם לאיגוד השופטים להשעות את ליאני, שכאמור לא ינהל את המשחק בשבת הקרובה.

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הפועל ירושלים זועמת. זיו אריה/ברני ארדוב

"נדהמנו לשמוע על החלטת איגוד השופטים על שינוי שיבוץ השופט למשחקנו נגד הפועל תל אביב בעקבות הלחץ וההודעות של יריבותינו", לשון ההודעה של הפועל ירושלים. "מדובר בתקדים מסוכן ויוצא דופן שבו קבוצות מצליחות לשנות שיבוצי שופטים למשחקים".

בבירה הוסיפו: "עד היום הענקנו לאיגוד השופטים שקט והתייחסנו אליו בכבוד וזאת למרות אינספור טעויות נגדנו, רובן ברורות ומכריעות, האחרונה שבהן רק בשבוע האחרון ועל ידי ליאני בעצמו, שבהיותו שופט VAR לא קרא לשופט המשחק והתעלם מנגיעת יד ברורה ברחבה של שחקן עירוני קריית שמונה. כמובן שההיתלות ב"צהוב של לבקוביץ'" כסיבה לשינוי בשיבוץ היא מגוחכת, וברור לנו שהסיבה האמיתית היא לחץ היריבות".

עוד בוואלה!

לבקוביץ' יוכל לשחק נגד סכנין, האיגוד העניש את ליאני

לכתבה המלאה

לסיום נכתב בהודעה: "כעת גם ההחלטות התמוהות במשחקיה האחרונים של מכבי פתח תקוה, כולל נגדנו, אליהן התייחסנו כטעויות שיפוט אנושיות, לפתע נצבעות באור אחר. אנו נעקוב אחרי השיפוט בשבת בשבע עיניים, כי מבחינתנו השופט שובץ על ידי יריבותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully