וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן ליאני שכח לרשום צהוב לרובי לבקוביץ', השוער לא ישחק בשבת

שוער הפועל חדרה היה אמור לרצות עונש הרחקה בגביע, אבל השופט שגה וההתאחדות הודיעה שהוא יחמיץ את המשחק הגורלי נגד סכנין. המועדון עשוי לערער: "אנחנו בהלם, זו שערוריה גדולה"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

רובי לבקוביץ', שוער הפועל חדרה, היה צריך לרצות עונש הרחקה ולא לשחק לשחק אתמול (שלישי) בגומלין רבע גמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה, אבל השופט לירן ליאני שכח לרשום כרטיס ששלף לעברו. הבוקר גילו בהתאחדות את הסיפור ולכן השוער ירצה את עונש ההרחקה במשחק הגורלי נגד בני סכנין ביום שבת - מאבק ישיר על מקום בפלייאוף העליון.

בחדרה נדהמו מההחלטה להרחיק את לבקוביץ' מהמשחק הקריטי עבורם בשבת נגד בני סכנין וגורם במועדון אמר לוואלה! ספורט: "אנחנו בהלם, זו שערוריה גדולה. לא ידענו שזה המצב, אם היינו יודעים הוא לא היה משחק אתמול, משחק שגם כך היה כמעט חסר חשיבות מבחינתנו. נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו, אנחנו נתייעץ עם היועץ המשפטי שלנו עורך הדין שחר גרינברג כדי לחשוב מה אנחנו עושים מכאן והלאה".

בעקבות הודעת ההתאחדות על הרחקתו של רובי לבקוביץ, הפועל חדרה הגישה בקשה לערעור דחוף בפני בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל.

שוער הפועל חדרה רובי לבקוביץ'. שלומי גבאי
לא ישחק במפגש הקריטי על הפלייאוף העליון? לבקוביץ'/שלומי גבאי

על פי צילומי הטלוויזיה מהמשחק בו חדרה ניצחה את סכנין לפני כשלושה חודשים, נראה השופט לירן ליאני שלף ללבקוביץ' כרטיס צהוב בדקה ה-91 בגין בזבוז זמן, אולם בדו"ח השופט מאותו המשחק לא מופיע כלל רישום של כרטיס צהוב באותה הדקה - לא ללבקוביץ' ולא לאף שחקן אחר.

הבוקר באתר מנהלת הליגה היו רשומים לחובת השוער חמישה צהובים, כולל אותו כרטיס צהוב מהמשחק נגד סכנין, אך באתר ההתאחדות - שאחראית על ריצוי העונשים - נרשמו לחובתו ארבעה כרטיסים צהובים בלבד. לבקוביץ' ספג את הכרטיס הצהוב החמישי שלו, שרק היום התווסף לרישומים, במשחק נגד בית"ר ירושלים, כך שבחדרה ובהתאחדות לא ידעו זאת, אבל הוא לא היה רשאי לשחק נגד מכבי חיפה אתמול. היום כאמור הודו בהתאחדות בטעות ומיד הוסיפו שהשוער לא יהיה רשאי לשחק בשבת.

יש לציין כי גם בשנה שעברה קרתה לליאני טעות דומה, כאשר הוא רשם כרטיס צהוב לחובת הקשר דוד קלטינס למרואן קבהא. לכן, קלטינס עלה לשחק לאחר שצבר חמישה כרטיסים צהובים, אולם הוא וקבוצתו הפועל באר שבע לא ידעו על אשר התרחש. התיקון נעשה בדיעבד וקלטינס החמיץ את המשחק הבא של הקבוצה שהיה אז נגד מכבי תל אביב, כפי שעלול לקרות כעת ללבקוביץ' נגד סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully