וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות במכבי נתניה, בני לם: "מי שליגלג על המינוי שלי, אני מלגלג עליו"

עודכן לאחרונה: 5.3.2022 / 22:56

מאמן מכבי נתניה אחרי ה-1:3 על קרית שמונה שקירב את קבוצתו לפלייאוף העליון: "יש עתיד גדול". דני עמוס צפוי להאריך את החוזה שלו, האוהדים חגגו עם השחקנים בסיום

תקציר: מכבי נתניה - עירוני קרית שמונה 1:3/ספורט1

מכבי נתניה סופרת 13 משחקים רצופים ללא הפסד בליגת העל, לאחר שגברה הערב (שבת) 1:3 על עירוני קרית שמונה והבטיחה כמעט סופית את מקומה בפלייאוף העליון, בניגוד לקבוצה מהצפון שלא תהיה שם. עדן קארצב, איגור זלאטנוביץ' ופטריק טוומאסי הבקיעו לקבוצה של בני לם, מורגן פרייר איזן זמנית וכבש לכחולים, אצלם נפצע יוליוס סקה והורחק זיו מורגן.

כחצי שעה לאחר המשחק, כשהם עדיין בחדרי ההלבשה, שחקני נתניה חגגו את הבשורה שבני סכנין ניצחה 0:1 את הפועל חדרה. כמה מאות אוהדים המתינו לשחקנים ביציאה מחדר ההלבשה ונרשמה חגיגה לא קטנה במקום.

דני עמוס, שמסיים את חוזהו בסיום העונה הנוכחית, יקבל בקרוב הצעה להאריך את חוזהו, וישחק בנתניה גם בשתי העונות הבאות. בקבוצה חיכו להבטיח את המקום בפלייאוף העליון וכעת משהושגה המטרה, עמוס ומספר שחקנים נוספים, יקבלו הצעות רשמיות להארכת החוזים שלהם.

צפו בשחקני מכבי נתניה חוגגים עם האוהדים בסיום

אוהדי מכבי נתניה חוגגים אחרי הניצחון על קרית שמונה/וואלה! ספורט

בני לם אמר בסיום: "זה אושר, איזה כיף. מגיע לקהל שאפו לפני השחקנים. היה משחק בינוני, אבל הקהל הביא לנו את הניצחון. הגיעו לכאן 8,000 איש? אז עשינו את שלנו. מה שיניתי? אני מתעסק בכדורגל כבר 30 שנה, תחשוב כמה אימונים וכמה משחקים זה. אני לא פוסל לפטופ ומחשבים, אבל כדורגל זה קודם כל שמחה ואהבה, לחבק את השחקן, להגיד לו כמה מילים. כשאני הייתי שחקן המאמנים הגדולים אמרו לי מילים טובות ורצתי ונהניתי".

המאמן המשיך: "השחקנים רוצים לנצח, להתקדם, להרוויח כסף בעתיד. יש תחרות על ההרכב, היו חסרים לנו שלושה שחקנים היום ולא דיברתי. הקבוצה הזו מוכנה לכל דבר, השחקנים עובדים קשה באימונים ונהנים וזו התוצאה. למכבי נתניה יש עתיד גדול. היום קבוצת הנוער ניצחה את מכבי חיפה - זה מתחיל משם".

לם גם הגיב לביקורת אחרי שהוא מונה לקבוצה: "מי שליגלג, אני מלגלג עליו. אומרים לי שהיום היה יום לא יום טוב שלנו, אז כמה היה נגמר אם היינו ביום טוב?".

עוד בוואלה!

בסיבוב, את רוקדת, את שטה: 1:3 למכבי נתניה על קרית שמונה

לכתבה המלאה
שחקני מכבי נתניה חוגגים אחרי הניצחון על קרית שמונה. ברני ארדוב
חגיגה גדולה בנתניה/ברני ארדוב
מאמן מכבי נתניה בני לם. ברני ארדוב
סותם פיות למבקרים. בני לם/ברני ארדוב

המאמן המפסיד, סלובון דראפיץ', אמר: "להגיע לנתניה ולפגוש את האוהדים הנפלאים זה תמיד כיף. אני שמח שהם לא שכחו ארבע שנים שהיינו פה ועשינו דברים לא רעים".

דראפיץ' הוסיף: "משחק כדורגל זה על הסנטימטר. חזרנו יפה, נתניה לא הייתה עדיפה, אבל פה פנדל ופה אדום... לנתניה יש שחקני הכרעה והיא ניצחה. התכוננו טוב, הפציעה של סקה קצת הוציאה אותנו מאיזון. אני מאוד מרוצה מהחבר'ה, מאיך ששיחקנו ומאיך שאנחנו מתנהלים. לא נהיה בפלייאוף העליון, אבל צריך להבטיח הישארות מוקדם. זו עונה די טובה".

על העונה הבאה: "אני עושה הכול בשביל להצליח ובסוף העונה כל אחד יגיד מה שהוא רוצה ואיזה כיוון הוא רוצה. העבודה שלי היא לעשות קבוצה כמה שיותר טובה. אני נהנה בקרית שמונה, אבל אם אני לא אהיה שם, אז אני אהיה במקום אחר - זה גם טוב. ואם לא, אהיה בבית עם אשתי".

מאמן עירוני קרית שמונה סלובודן דראפיץ' מאוכזב משער של מכבי נתניה. ברני ארדוב
האקסית חגגה על חשבונו. דראפיץ'/ברני ארדוב
שחקני מכבי נתניה חוגגים ניצחון על עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
ישחקו בפלייאוף העליון. שחקני נתניה/ברני ארדוב
אוהדי מכבי נתניה. ברני ארדוב
אושר גדול. אוהדי נתניה/ברני ארדוב

קפטן קרית שמונה אדריאן רוצ'ט סיכם: "פתחנו על הפנים ולא הופענו בכלל, היו דקות שנראינו די בהלם ומכבי נתניה כבשה. רק אז התחלנו להתעורר, להניע כדור וגם היה לנו שער שנפסל, אבל נפלנו בהמון דברים שנצטרך לתקן. יש לנו על מה להילחם בפלייאוף התחתון, יש שחקנים שצריכים להראות את עצמם לעונה הבאה בין אם יהיו פה או במקום אחר וכולנו כקבוצה צריכים לעבוד קשה ולהיות קשה ולא להגיע לאימונים עם כפכפים ולהעביר את הזמן".

על העימות בין איזי שרצקי לדראפיץ': "זה לא משפיע עלינו. נכון שאנחנו קוראים הכל בתקשורת ולא אטומים, אבל מועדון שעובד טוב יודע לעשות את ההפרדה ומה שקורה בחדרים למעלה נשאר למעלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully