וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר על התקרית: "מאוד כעסתי על לוזון, אסור למאמנים להוריד את הראש"

מאמן מכבי פתח תקוה דיבר לקראת המשחק נגד אשדוד ביום ראשון והתייחס גם לחילופי הדברים עם היו"ר אבי לוזון במהלך משחק רבע הגמר מול הפועל באר שבע: "לא הבנתי מאיפה זה הגיע. אם לא היה מתנצל, יכול להיות שזה היה מתפתח אחרת"

ניר קלינגר מדבר על התקרית עם אבי לוזון/צילום וידאו: יותם רונן עריכת וידאו: טל רזניק

מכבי פתח תקוה ערכה היום (שישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק החוץ נגד מ.ס. אשדוד (ראשון, 19:00), ועל רקע התקרית המתוקשרת בין אבי לוזון לניר קלינגר במהלך משחק הגומלין נגד הפועל באר שבע ברבע גמר הגביע. כזכור, השניים נראו מחליפים צעקות והאשמות אחרי אחד השערים שספגה הקבוצה בהפסד 2:0, שגרם להדחה מהמפעל. לוזון כבר התנצל באופן פומבי בפני קלינגר, וכעת גם המאמן מתייחס לראשונה למקרה.

מאמן הקבוצה ניר קלינגר התייחס להכנות למפגש עם אשדוד: "ראשית, אי אפשר לנתק משחק הגביע מול באר שבע מהניצחון על חדרה כשמתייחסים למשחק בראשון. אמרתי לשחקנים אחרי הגביע שאני מאוד גאה בהם, שהם באו לטרנר ועשו הכול בצורה מחושבת כדי לעלות שלב, והיינו עושים את זה לולא טעות, באמת תמימה, של שחקן בקרן. בכל זאת, אני חושב שהשחקנים נתנו מעצמם. לבאר שבע היה קשה מאיתנו, הפכנו לקבוצה קשה וחזקה".

מאמן מכבי פתח תקוה ניר קלינגר עם יון ניקולאסקו. יותם רונן
"אני ולוזון עובדים בהרמוניה". קלינגר/יותם רונן

בנוגע לעימות עם אבי לוזון במהלך המשחק עם באר שבע: "אני לא אחד שמתעלם מדברים, אני גם אף פעם לא פוחד מעימותים. התגובה שלי אחרי המשחק הייתה ג'נטלמנית מאוד, כי לא ידעתי שהיה כזה רעש. הגעתי בסוף המסיבה. אחר כך, כשראיתי את הקטע בלילה כעסתי מאוד, אבל לא היה לי זמן לכעוס כי אבי נכנס אליי לחדר ודיבר איתי בצורה הכי גלויה ואמר שהוא מצטער. אני חושב שאנחנו מסתדרים מצוין, ואני חושב שהמאמנים צריכים לא להוריד את הראש וגם לדעת לקבל התנצלות".

עוד הוסיף קלינגר בקשר ללוזון: "אני חושב גם שזו זכות ואפילו חובה של אבי לוזון להגיד לי מה הוא חושב, גם אם זו ביקורת אבל ראוי שזה ייעשה בארבע עיניים. ממש לא היו לי מחשבות לעשות צעד קיצוני, אין דבר כזה פגיעה בכבוד. כעסתי, לא אגיד שלא - אבל אנחנו לא יכולים להתעסק כל הזמן בכבוד שלנו ובאגו שלנו. אם אבי לא היה מתנצל זה יכול היה להתפתח למשהו, אבל אני מעריך אותו ואוהב אותו. אני עובד איתו חודשיים וחצי בהרמוניה מלאה. מה שחשוב לי זה שחדר ההלבשה יהיה חזק, שהשחקנים יבינו שאף אחד לא יכול לערער את המאמן שלהם".

על מעורבות יתר של בעלים בעבודה של מאמנים: "אני לא מכיר את זה. בחיים לא בא אליי בעלים ואמר לי עם מי לפתוח ומי ישחק או לא. במקרים כאלה אני מעדיף להחליף מקצוע. מצד שני, אם לפעמים בעלים מגיע אליי ומייעץ לי, אני יכול להגיע למסקנה שיש משהו במה שהוא אומר, אבל כל עוד זה נעשה בארבע עיניים זה בסדר. אני חושב שככה צריך להתנהל מאמן שמחזיק מעצמו".

ניר קלינגר מוצג כמאמן מכבי פתח תקוה. לילך וייס רוזנברג
הצד שלו. קלינגר/לילך וייס רוזנברג

אדי מחמריץ': "אנחנו משחקים טוב, יכלו להיות לנו יותר נקודות אבל אנחנו מאמינים בעצמנו". על הפציעה ממנה סבל לפני שהגיע: "לא שיחקתי הרבה זמן, אבל התאמנתי, האמנתי בעצמי, שמרתי על כושר ועם הניסיון שהיה לי ידעתי שאמצא קבוצה בסופו של דבר, והנה זה קרה". על המלחמה ברוסיה: "מלחמה זה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות. זה משפיע על כל האנשים בעולם, לא רק על רוסיה ואוקראינה, אני מקווה שהם ימצאו פיתרון בהקדם".

על היותו שחקן בקבוצה שנמצאת במקום האחרון: "אני לא מרגיש לחץ גדול מידי, כי אנחנו בכושר טוב, ואני לא חושב ששאר הקבוצות בליגה טובות יותר מאיתנו. אם היינו מתחילים ככה את העונה היינו מסיימים במקום החמישי. בוודאי שאני מאמין שנישאר בליגה, לא הייתי כאן אם זה לא היה כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully