וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ' לא לחוץ מהחוזה במכבי תל אביב. חוזז רוצה להישאר

4.3.2022 / 6:30

הסרבי משדר קור רוח למרות שעתידו בעונה הבאה עדיין לא מובטח. הצהובים היו מאוד מרוצים משילוב שחקני הנוער, בצל חוסר הוודאות עם בית"ר תל אביב בת ים. חוזז שיסיים חוזה בסיום העונה: "המשא ומתן מתנהל בצורה טובה"

תקציר ה-0:4 של מכבי תל אביב על מכבי יפו ברבע גמר הגביע/ספורט1

בניגוד למשחק הראשון מול מכבי יפו ברבע גמר גביע המדינה אותו סיים כשהוא מאוד כועס על השחקנים, אמש (חמישי) כבר היה מלאדן קרסטאיץ' נינוח ומרוצה מההופעה של מכבי תל אביב שניצחה את הקבוצה הסימפטית מליגה א' דרום 0:4 בגומלין והעפילה בזכות 0:6 כולל בשני המשחקים לחצי גמר גביע המדינה. מכבי תל אביב הצטרפה אל מכבי חיפה, הפועל באר שבע והפועל חיפה שעשו זאת קודם וביום ראשון ימתינו השחקנים של הקבוצה לתוצאות ההגרלה בהתאחדות לכדורגל כדי לראות את מי יפגשו בחצי הגמר בדרך, אולי, לזכייה בגביע שני ברציפות.

קרסטאיץ' לא היה רק שבע רצון מהניצחון אמש, אלא גם היה מסופק מכך שלמעט אבי ריקן שהתלונן מעט בסיום המשחק על רגישות כלשהי בשריר, כל יתר השחקנים סיימו כשהם בריאים לחלוטין. למכבי תל אביב יש גם כך את אנדרה ז'ראלדש, עידן נחמיאס, ז'וזואה סה ושחר פיבן באגף הפציעות וקרסטאיץ' חשש מתוספת לרשימה, כל שכן אם היא היתה מגיעה מאזור ההגנה שם הוא כרגע יותר דליל בשחקנים.

עניין נוסף שהותיר בו ובמועדון הרגשה טובה היה שיתוף שחקני קבוצת הנוער במשחק אמש. המגן השמאלי שון עדרי היה הראשון שנכנס כבר בהפסקה למחצית השנייה ובהמשך נכנסו שלושת הקשרים אוסקר גלוך, אוראל באייה ובר לין ובמכבי אהבו את זה שהם כבר שולבו. לא ברור עדיין אם מכבי תל אביב תצטרך למצוא פרטנר חדש למיזם ארוך השנים שלה עם בית"ר תל אביב בת ים. הקבוצה מהלאומית בדרך לליגה א' ולא מן הנמנע שמכבי תל אביב תצטרך לחפש בית אחר לשחקנים שמסיימים את גיל הנוער וזקוקים לשנה או שנתיים של התחשלות בקבוצה מהליגה השנייה, אבל יתכן מאוד שמשהו גם ישתנה במועדון בקרוב וששחקנים שמסיימים גיל נוער, ישתלבו מייד בקבוצה הבוגרת כפי שקרה בעבר ובהצלחה גדולה.

שחקני מכבי תל אביב בר לין, אוראל באייה. ברני ארדוב
במכבי תל אביב היו מרוצים מהשילוב. באייה ולין/ברני ארדוב

מה שהיה שונה אתמול ביחס למשחק הראשון מול מכבי יפו היתה הגישה של השחקנים. אתמול הגיעו השחקנים למשחק הרבה יותר מחוייבים ועל אף שמכבי תל אביב כבר עשתה את רוב העבודה במשחק הראשון, שום שחקן לא בא להעביר את הזמן. "הייתי מרוצה מהגישה איתה הגיעו השחקנים", הודה קרסטאיץ' בשיחה עם התקשורת בסיום המשחק. "שיחקנו כדורגל התקפי עם הרבה לחץ על היריב. אני דורש מהשחקנים שלי לשחק כך כל הזמן ולא משנה מי נמצא על המגרש. אני מרוצה שהשחקנים מקבלים את הגישה הזו ושיש להם את היכולת לעשות זאת".

במסיבת העיתונאים שלשום עם ג'ק אנגלידיס, טען נציגו של מיטש גולדהאר כי מכבי תל אביב תמתין עד סוף העונה בטרם תחליט אם לממש את האופציה שיש לה עם קרסטאיץ', הגם שהיא מרוצה ממנו עד כה. המאמן הסרבי לא לחוץ מזה ולא מחכה להודעה כאילו היא הדבר הכי חשוב לו. "כל חיי הייתי תחת לחץ, כך שאין לי בעיה לחיות כרגע עם המצב", אמר קרסטאיץ' אמש על כך שאינו זוכה כעת להארכת החוזה. "העבודה כמאמן קלה ביחס למה שעברתי בחיי. לגבי עתידי, זה לא הדבר החשוב אלא רק האימון הבא והמשחק הבא".

באשר לרצון האישי שלו, אמר קרסטאיץ': "אני עובד בכל יום במועדון. אני אוהב את מה שאני עושה ואני נמצא כאן כדי להצליח גם בשבילי וגם עבור אנשים אחרים מסרביה שאולי יבואו לכאן בעתיד. אנחנו לא מייצגים רק את עצמנו, אלא את כל סרביה כאן. טוב לי כאן במועדון וטוב לי בתל אביב".

שחקן מכבי תל אביב מתן חוזז. ברני ארדוב
מקווה לקרדיט גם בהמשך. חוזז/ברני ארדוב

אחד הבולטים בשורות מכבי תל אביב אמש היה מתן חוזז שמתנדנד באחרונה הרבה בין ההרכב לספסל. הקשר יסיים בתום העונה את החוזה שלו בקבוצה ואמש סיפר על מה שקורה איתו: "מתנהל משא ומתן בצורה טובה עם מכבי תל אביב שהיא הבית שלי. אני אוהב את המקום והמקום אוהב אותי. אני לא רואה את עצמי משחק בשום מקום אחר בישראל. אני מעריך את מכבי תל אביב והמשא ומתן עם מכבי רגוע ומתנהל בצורה טובה".

חוזז הבהיר שהוא וחבריו לא מתכוונים להרים ידיים גם בעניין האליפות: "אנחנו נעשה את המקסימום שלנו עד הסוף. ברור שיש דברים שלא תלויים בנו כי יש לנו יריבות שגם משחקות, אבל אנחנו רוצים לנצח עד סוף העונה את כל המשחקים". על עצמו הוסיף חוזז: "אני מקווה שהמשחק הטוב שלי ייתן לי קרדיט למשחקים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully