וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "יש מספיק שחקנים טובים שימלאו את מקומו של אצילי"

3.3.2022 / 10:55

מאמן מכבי חיפה מתלבט אם לעלות בכנף עם שרי, צ'יבוטה או לוי נגד הפועל נוף הגליל (שבת, 15:00, ספורט4): "רואה את העבודה של ברדה, לא יהיה קל"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

אחרי ההעפלה לחצי גמר גביע המדינה ביום שלישי, במכבי חיפה כבר עסוקים בהכנות למשחק הבית ביום שבת מול הפועל נוף הגליל (15:00, ספורט4). המאמן ברק בכר הזהיר את חניכיו משאננות והדגיש בפניהם פעם נוספת את העובדה שהאצטדיון יהיה מלא בכ-30 אלף צופים ושאסור לאכזב את האוהדים..

בכר יחסר את הכוכב הכי גדול שלו העונה, עומר אצילי שסובל מקרע קטן בשריר וייעדר בתקופה הקרובה, ועל כן מתלבט האם להציב את צ'ארון שרי על הכנף או שמא לעלות עם ההולנדי בעמדה מספר עשר ולהציב באגף את אחד מבין מאוויס צ'יבוטה או מאור לוי, שעשה זאת היטב בצמד משחקי הגביע נגד הפועל חדרה. בוגדן פלאניץ ושון גולדברג יחזרו להרכב, כמו גם מיקאל אלפונס ונטע לביא.

"האצטדיון יהיה מלא באוהדים ירוקים וזה הדבר הכי מרגש", אמר בכר במסיבת העיתונאים לקראת המפגש והתייחס להיעדרות אצילי, "עומר שחקן חשוב והמספרים מדברים בעד עצמם, אבל יש מספיק שחקנים טובים ומוכשרים שימלאו את מקומו".

שחקני מכבי חיפה מאור לוי, מאוויס צ'יבוטה. מאור אלקסלסי
מתחרים על מקום בכנף. מאור לוי ומאוויס צ'יבוטה/מאור אלקסלסי

בכר אמר על היריבה: "אני רואה את העבודה של שי ברדה, הם היו טובים בהרבה משחקים ואנחנו צריכים לכבד כל קבוצה ולבוא בגישה טובה, כי נגד הפועל חיפה לא באנו בגישה טובה ולא היינו צריכים לנצח. אנחנו צריכים להגיע לפלייאוף העליון בעמדה הכי טובה ויודעים שהמשחקים עד סוף העונה לא יהיו קלים, אין משחק שהוא לא חשוב".

אגב, לאור העובדה שהמגרש צפוי להיות מלא בכ-30 אלף צופים, הירוקים יערכו מגוון פעילויות לכל המשפחה החל מהשעה 12:30. כחלק מהפנינג שייערך מחוץ לאצטדיון, יהיה ניתן למצוא מתחם פאן-זון לכל המשפחה עם מגוון מתקנים ופעילויות, עמדות איפור פנים ועוד. בנוסף, לפני המשחק ייערך בשידור ישיר על מסכי הענק, מאצ'-דיי לייב ופעילויות נוספות נושאות פרסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully