וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ השתחרר בהפועל חיפה, אלישע לוי הסביר את החילוף המוזר

3.3.2022 / 9:25

הקלה בכרמל אחרי העלייה לחצי הגמר, מחמאות לאיזוצ'וקוו שהצטיין כקשר. אלישע לוי על החלפת בוגנים: "לא זוכר שעשיתי דבר כזה". חשש שסרדל, אוז'בולט וטורה ייעדרו זמן רב

תקציר מגומלין רבע גמר גביע המדינה: הפועל חיפה - בני יהודה 0:1/ספורט1

הרבה לחץ השתחרר בהפועל חיפה אחרי הנצחון אתמול (רביעי) על בני יהודה וההעפלה לחצי גמר גביע המדינה. האדומים שככל הנראה לא יהיו בפלייאוף העליון, מבינים שרק זכייה בגביע תמתיק את הכישלון מבחינתם, ולכן היה חשוב מאוד עבורם להיות חלק מארבע הקבוצות האחרונות בגביע.

"אין ספק שהעונה עדיין חיה עבורנו בזכות הגביע", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו האנדרדוג מתוך הארבע, אבל אנחנו יכולים להתמודד מול כל קבוצה ולעשות את זה". בקבוצה החמיאו מאוד לאנתוני איזוצ'וקוו, הבלם שהצטיין גם כאשר עבר לעמדת הקשר האחורי, וכן למאמן אלישע לוי על ניהול המשחק. גם אלן אוז'בולט זכה למחמאות וכן המגן נועם כהן שרשם משחק מצויין נוסף בעמדת המגן השמאלי.

שחקן הפועל חיפה איתי בוגנים מחליף את סקו טורה. מאור אלקסלסי
"לא זוכר שעשיתי דבר כזה". בוגנים נכנס ויצא תוך חצי שעה/מאור אלקסלסי

למרות השמחה הגדולה, נרשמו גם כמה סיבות לדאגה. לירן סרדל הוחלף לאחר שהרגיש מתיחה בשריר וייבדק, כשבקבוצה מקווים שלא מדובר בפציעה שתשבית אותו לזמן ארוך. גם אוז'בולט וסקו טורה יצאו בגלל פציעות ובחיפה מקווים שלא יתברר שהשלושה ייעדרו כעת זמן רב. מי שעוד הוחלף אתמול כבר במחצית הוא איתי בוגנים, שנכנס כמחליף אחרי כ-15 דקות בגלל הפציעה של טורה, אלא שבמקרה שלו לוי לא היה מרוצה מיכולתו, העיר לו פעמים רבות ובסופו של דבר החליף אותו בהפסקה.

"אני לא זוכר שעשיתי כזה דבר בקריירה שלי" העיד המאמן, "אבל הרגשתי שהוא לא נכנס למשחק והיה לו כרטיס צהוב. פחדתי שיקבל אדום, וזה משחק קריטי וחשוב מדי כדי לאבד אותו. אני מקווה שעכשיו איתי יהיה בקו עלייה, כי הוא שחקן צעיר וטוב".

אגב, מי שהופתע לרעה מהקבוצה היה מיקי סירושטיין שלא זכה לטקס מהמועדון אותו עזב לפני חודש. הבלם אמנם עזב את הקבוצה בטונים צורמים, אבל היה חלק ממנה בשלוש העונות האחרונות וציפה לקבלת פנים אחרת במפגש הראשון שלו מולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully