וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי על הפצועים בהפועל חיפה: "כרגע זה לא נראה הכי טוב"

החיפאים העפילו לחצי גמר הגביע עם 0:1 על בני יהודה, אך איבדו מספר שחקנים. המאמן: "בפעולה האחרונה צריכים יותר ריכוז". אביטן: "חילקנו יותר מדי מתנות. ליגת העל? לא רלוונטי כרגע"

תקציר מגומלין רבע גמר גביע המדינה: הפועל חיפה - בני יהודה 0:1/ספורט1

בהפועל חיפה מרוצים לאחר העלייה לחצי גמר גביע המדינה הערב (רביעי) בתום הניצחון 0:1 על בני יהודה והשלמת 0:2 בסיכום שני משחקי רבע הגמר. הקבוצה של אלישע לוי נתקלה במעט מאוד התנגדות מצד היריבה מהליגה הלאומית, והסתפקה בשער בודד של אלן אוז'בולט מהנקודה הלבנה (45+2). מה שהעיב על הניצחון מבחינת המארחת היו הפציעות של מספר שחקנים, כאשר כובש השער אוז'בולט, סקו טורה, לירן סרדל וגם איתי בוגנים שנכנס כמחליף בעצמו, נאלצו לרדת מהמגרש בשל פציעות. בני יהודה? היא תתמקד במאבקיה בליגת המשנה.

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי. מאור אלקסלסי
הפציעות מדאיגות. אלישע לוי/מאור אלקסלסי

אלישע לוי אמר אחרי המשחק: "בשלבים הגבוהים בגביע בהמטרה היא לעבור. אני מקווה שהפציעות הן לא משהו רציני, כמה דקות אחרי המשחק זה לא נראה הכי טוב, אבל אי אפשר לדעת, נמתין ונראה מה יקרה".

הפועל חיפה, שנותרה עם סיכויים אפסיים לסיים בפלייאוף העליון, כבר מביטה למשחק הליגה הקרוב מול הפועל באר שבע. "נעשה הכל בבאר שבע, לא יהיה קל", אמר לוי, "אין קשר בין הליגה לגביע. חצי הגמר זה מעמד מאוד מכובד, רוצים לעשות את המקסימום ולעבור עוד שלב. בפעולה האחרונה צריך יותר שקט וריכוז, אני מקווה שבמשחקים הבאים זה יבוא לידי ביטוי".

עוד בוואלה! ספורט

הפועל חיפה ניצחה 0:1 את בני יהודה ועלתה לחצי גמר גביע המדינה

לכתבה המלאה
מאמן בני יהודה ניסו אביטן. מאור אלקסלסי
יתמקד במאבק על הפלייאוף העליון. אביטן/מאור אלקסלסי

מנגד, מאמן בני יהודה ניסו אביטן ידע מה לא היה טוב בדרך בה נראה קבוצתו: "איבדנו יותר מדי כדורים, אם מחלקים מתנות מול קבוצות חזקות מפסידים. מאוד רצינו, עלינו בהרכב הכי התקפי, לא שיחקנו מספיק טוב ולא היינו טובים בחלק הקדמי, אנחנו קבוצה שמחלקת יותר מדי מתנות. אנחנו יכולים להיראות יותר טוב ולהיות יותר מסוכנים".

המאמן נשאל על מאבקי הפלייאוף בליגה הלאומית ואמר: "הליגה מאוד חשובה, אנחנו במצב מאוד עדין, יכולים להתברג בפלייאוף העליון ואז להגשים את החלום אבל צריכים להסתכל גם למטה, הליגה מאוד מסוכנת. אני לא רוצה לדבר על ליגת העל כי כרגע זה לא רלוונטי, יש מטרה להיכנס לפלייאוף העליון ואחרי זה נבחן את המצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully