וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחדרה הודו שלא ציפו לעבור את חיפה: "יש לנו משחק עונה בשבת"

במועדון משאירים מאחור את ההדחה מהגביע ומתמקדים במפגש נגד סכנין שיכול להבטיח מקום בפלייאוף העליון, בשל כך המאמן מנחם קורצקי החליט לא לעסוק השבוע בהארכת חוזהו. גלזר יפתח

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

הפועל חדרה סיימה את דרכה בגביע המדינה בעקבות הפסד נוסף למכבי חיפה, 1:0 אמש (שלישי) בכרמל ו-3:0 בסיכום שני המשחקים, אבל במועדון הודו הבוקר שלקבוצה לא היו ציפיות מהמשחק אתמול בעקבות ההפסד במשחק הראשון בחודש שעבר וגם לאור הסגל החסר שעמד לרשות המאמן מנחם קורצקי, שאף העניק מנוחה למספר שחקנים בנוסף לאלו שנפצעו וריצו עונשי הרחקה.

החל מהבוקר יתרכזו בחדרה במשחק החוץ נגד בני סכנין ביום שבת, שיהווה מאבק ישיר על הכרטיס הנכסף לפלייאוף העליון. "עם כל הכבוד למפעל הגביע, יש בשבת את משחק העונה שלנו נגד סכנין וכל המאמצים של כולם מתמקדים כעת במשחק הזה", אמרו בחדרה.

תמיר גלזר, קשר הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
יפתח נגד בני סכנין למרות האירוע בחיפה. תמיר גלזר/מאור אלקסלסי

כחלק מההכנות למשחק בסכנין, החליט קורצקי שלא להתעסק כעת בעניין הארכת חוזהו לעונה הבאה ולמרות שנפגש עם היועץ המקצועי אורן גולן וקיבל הצעה רשמית להישאר, העדיף לדחות לעת עתה את תשובתו ולהישאר מרוכז ביחד עם שחקניו לקרב החשוב בשבת בדוחא. קורצקי יקבל בחזרה להרכב את ג'ונתן סיסה, שלא שיחק אמש בשל צבירת כרטיסים צהובים. גם דיא לבאבידי ושובל גוזלן שקיבלו מנוחה ישובו להרכב.

תקרית קטנה נרשמה אתמול כאשר הקשר תמיר גלזר הוחלף כדקה לאחר פתיחת המחצית השנייה, לאחר שקורצקי נזף בו על משחק לא אחראי ושלח אותו לחדר ההלבשה. גלזר ספג צהוב במחצית הראשונה ובתדריך המחצית ביקש ממנו קורצקי להיזהר מכרטיס צהוב שני שיגרום לו להחמיץ את המשחק בסכנין, אך כבר עם פתיחת החצי השני ירד גלזר לגליץ' מסוכן נוסף וקורצקי שזעם עליו שלח אותו למקלחת מוקדמת, אך הבהיר בסיום שלמרות הכעס הגדול, גלזר יפתח בשבת.

מי שעדין נמצא בספק גדול למשחק בסכנין הוא מוחמד אוסמן, שלא מצליח להתגבר על הפציעה בקרסול ובצוות הרפואי עושים מאמצים גדולים להכשירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully