וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות התבוסה: הפועל חדרה תכריז על הישארות קורצקי השבוע

ה-4:1 נגד מכבי פתח תקוה לא ישנה את התכניות להאריך את חוזהו של המאמן, אך כן עלול להשאיר את הקבוצה מחוץ לפלייאוף העליון. בשלישי: הרכב חסר מאוד נגד מכבי חיפה בגביע

תקציר ה-1:4 של מכבי פתח תקוה על הפועל חדרה/ספורט1

רצף שמונת המשחקים ללא הפסד של הפועל חדרה בליגה הגיע לסיומו אתמול (שבת) בתבוסה 4:1 נגד מכבי פתח תקוה, אולם המפלה הכואבת לא צפויה לשנות את תכניות ההנהלה להכריז היום או מחר על הארכת חוזהו של המאמן מנחם קורצקי בעונה נוספת. כזכור, במהלך סוף השבוע האחרון נערכה פגישת עבודה בין הצדדים, שהוגדרה כחיובית, ובמועדון מאמינים כי הודעה רשמית על המשך ההתקשרות תצא עוד לפני משחק הגומלין נגד מכבי חיפה ברבע גמר גביע המדינה בשלישי הקרוב.

באשר לעונה הנוכחית, ההפסד לנועלת הטבלה אתמול עלול לעלות לחדרה באובדן הכרטיס לפלייאוף העליון, שכן בשני המחזורים שנותרו היא תתארח בסכנין ותשחק בבית נגד מכבי תל אביב. "אין הרבה מה להוסיף על אתמול", אמרו הבוקר בקבוצה, "ההפסד היה תקלה. זה משחק שלא מאפיין אותנו, אבל אין יותר מדי זמן להתעסק בו כי בשבת אנחנו יוצאים לסכנין למשחק על עונה שלמה. זו המציאות, חד וחלק".

גלעד אברמוב שחקן הפועל חדרה לפני עמית מאיר שחקן מכבי פתח תקוה. שלומי גבאי
חדרה תישאר מחוץ לפלייאוף העליון? גלעד אברמוב/שלומי גבאי

כאמור, לפני המחזור הבא בליגה חדרה תפגוש את מכבי חיפה בגביע בסמי עופר. קורצקי ייאלץ להסתדר עם לא מעט חיסורים: מוחמד אוסמן נפגע אתמול בקרסול והוחלף בדקה ה-18, איבאילו מרקוב סיים את המשחק עם מתיחה חזקה בשריר הירך האחורי ותמיר גלזר ירד לספסל עם חשש לשבר באפו, כאשר אליהם צריך להוסיף את ג'ונתן סיסה המוצהב וסטיבן אלפרד הפצוע, שייעדרו אף הם מול הירוקים. הפועל חדרה מתכוננת להעלות הרכב נוער מחוזק בשלישי, בתקווה לא להתבזות נגד האלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully