וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי "כוכב", חזיזה מתבגר, אבל בכר מצהיר: "לביא השחקן הכי חשוב שלנו"

27.2.2022 / 6:15

במכבי חיפה שיבחו את שרי ש"נתן הופעה" בדרבי, טענו שגולדברג ראוי לנבחרת, התלהבו ממבחן האופי שחזיזה צלח ונותרו מודאגים מפציעת אצילי, אבל בכר ממשיך לבנות בעיקר על הקפטן: "ישחק לפני כולם". בינתיים צ'יבוטה מתוסכל אך יודע: זה הזמן להיכנס לעניינים

תקציר: הפועל חיפה - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

1. במכבי חיפה מתקשים לזכור מתי בפעם האחרונה חיכו בקוצר רוח לשריקת סיום של משחק, כפי שחיכו לשריקה אמש (שבת) בניצחון 0:1 על הפועל חיפה. הירוקים הגיעו למשחק עם זיכרונות מהמשחק הקודם שהסתיים ב-1:5 מוחץ לזכותם, אבל מהשנייה הראשונה היה ברור שהיריבה העירונית הגיעה הפעם במצב אחר לגמרי. אחרי 90 דקות לא טובות, כפי שהודו גם בכירים במועדון, נותרה השורה התחתונה: האלופה מוליכה את הטבלה ביתרון של 6 נקודות מעל הפועל באר שבע ו-11 מעל מכבי תל אביב.

"זה מסוג הניצחונות שמקדמים אותך לאליפות", יודע אחד משחקני הקבוצה. "כשאתה משחק טוב לאורך רוב העונה אבל יודע לנצח גם את המשחקים הפחות טובים, אתה יודע שאתה עושה את הדברים נכון. לכן היה חשוב לנצח את המשחק". בצוות המקצועי לא אהבו את חוסר האסרטיביות ואת ההפסדים של שחקנים הקבוצה ליריבים במאבקים במרכז השדה, אך ציינו לטובה את הנחישות ואת העובדה שהקבוצה ידעה לשמור על התוצאה. "לא נתנצל על 0:1 קטן", הודיע ברק בכר בסיום. "זה היה ניצחון חשוב מאוד, בטח אחרי שזה הלך כזה קשה".

שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
ככה זוכים באליפות. שחקני חיפה חוגגים/מאור אלקסלסי

2. בסיום המשחק חגגו שחקני הקבוצה עם עשרות אלפי האוהדים הירוקים ביציעים, ומי שנראה מתוסכל הוא מאוויס צ'יבוטה. שחקן הרכש הנוצץ של ינואר נכנס כמחליף ובדקות הסיום יכול היה להוריד מעצמו הרבה לחץ כשהגיע למצב של אחד על אחד מול אוהד לויטה אחרי בישול נהדר של בן שהר, אך החמיץ ונותר ללא שער בקבוצתו החדשה. עופרי ארד גילה מנהיגות כשרץ לחבק ולעודד את צ'יבוטה בסיום, ובחיפה משוכנעים שהחלוץ ייכנס לעניינים, יקבל יותר דקות וגם יכבוש, על רקע הפציעה של עומר אצילי. מלך השערים והבישולים של הליגה הרגיש מתיחה חזקה בשריר האחורי ובחיפה העריכו בבדיקה ראשונית שייתכן שאף מדובר בקרע. השחקן יעבור צילום ואז תתברר חומרת הפציעה, אך ההערכה היא שלא ישחק עד סוף העונה הסדירה, בתקווה שיחזור למשחקים הראשונים של הפלייאוף.

עוד בוואלה!

הדובדבן של שרי: מכבי חיפה ניצחה 0:1 את הפועל חיפה בדרבי

לכתבה המלאה
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה לאחר שנפצע. מאור אלקסלסי
מתי הוא יחזור? עומר אצילי הפצוע/מאור אלקסלסי

3. בעוד שמרבית שחקני חיפה היו מתחת לרמתם, מי שזכה למחמאות גדולות היה שון גולדברג. הבלם שנחשב בעיני רבים להפתעת העונה רשם עוד משחק טוב, כולל הצלה הירואית של כדור שנבעט על ידי חנן ממן והורחק מקו השער. "שון בהחלט בכושר מצויין. הוא ראוי מאוד לזימון למשחקי הנבחרת", אמרו בקבוצה.

גם דולב חזיזה זכה למחמאות, לא על היכולת המקצועית אלא בעיקר על כך שלא נגרר לפרובוקציות. חזיזה הוכשל בדקה השנייה על ידי דור מלול בעבירה שלטענת הירוקים הייתה צריכה להסתיים בכרטיס אדום, אבל שחקן הכנף נשאר קר רוח ולא הגיב, בדיוק כפי שמצפים ממנו בצוות המקצועי.

צ'ארון שרי סחט כמובן יותר מחמאות מכולם. רבות דובר על הספסול של הקשר ההולנדי בכמה משחקים העונה, אבל אתמול הוא שוב הוכיח עליונות על הליגה עם שער ניצחון נפלא. "שרי הוא כוכב. תמיד טוב ששחקן כמוהו נמצא בצד שלך", קבע אחד מחבריו לקבוצה. "לא סתם הקהל מאוד מחובר אליו. הוא מגיע לתת הופעות".

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
כוכב. שרי/מאור אלקסלסי
נטע לביא שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בכר במסר חד וברור: הוא ה-שחקן שלנו. נטע לביא/מאור אלקסלסי

4. בסיום המשחק נשאל ברק בכר על נטע לביא ועל כך שהקפטן השלים 90 דקות למרות שלא היה במיטבו. בכר גונן על הקפטן ושלח מסר חד וברור: "כשאתה מוביל קשה לוותר על שחקן כמו נטע. אני חושב שבסוף הוא הביא מעצמו את היכולות והניסיון שלו. היה לו משחק פחות טוב והוא יודע את זה, אבל הוא השחקן הכי חשוב שלנו, גם מקצועית וגם חברתית. אנחנו חייבים להרוויח אותו, ונעשה את זה. הוא צריך לקבל דקות, ויקבל אותן לפני כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully