וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת לשחקני באר שבע: "לא מוותרת על כלום. יש לי תוכניות גדולות למועדון"

2.3.2022 / 6:10

אחרי ההחלטה לפטר את רוני לוי שהתקבלה במחצית נגד הפועל תל אביב, הבעלים הבהירה: רוצה לחזור למירוץ האליפות ולהמשיך בגביע. ברדה התקשה להסכים עם קביעתה הנחרצת שיעמוד על הקווים עד סוף העונה, אבל יודע: בן שמעון ממילא נמצא בראש סדר העדיפויות

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

את ההחלטה לפטר את רוני לוי, קיבלה אלונה ברקת בהפסקת המשחק של הפועל באר שבע מול הפועל תל אביב בשבת האחרונה כשהיא נמצאת בכלל במיאמי, לשם המריאה עם בעלה אלי לרגל אירוע משפחתי. אם המשחק היה מסתיים במהפך וניצחון של הפועל באר שבע, הפיטורים היו נדחים, אבל הוא הסתיים בתיקו ולזכותו של המאמן, לא עמדה העובדה שדור מיכה הורחק.

העובדה שבמשך קצת יותר ממחצית שיחקה באר שבע בעשרה שחקנים, לא היוותה עניין שצריך להקל מבחינת ברקת. היא קיבלה את החלטתה על סמך המחצית הראשונה שהייתה לא טובה ושבסיומה הפועל באר שבע הייתה בפיגור. הביקורת הציבורית, בעיקר מצד אוהדי הקבוצה אבל גם מכיוון חלקים בתקשורת, על איכות המשחק של הקבוצה לא הובילה לפיטורים, אלא אחוזי ההצלחה בשמונת המחזורים האחרונים. מאז ה-8 בינואר, אז הפסידה הפועל באר שבע לראשונה העונה למכבי תל אביב בליגה, היא צנחה באחוז צבירת הנקודות וברקת החליטה שזה העת לבצע את הזעזוע בעמדת המאמן, מתוך אמונה שעם איש מקצוע אחר בעמדת המאמן היא תוכל לחזור למירוץ האליפות ולהמשיך לחלום על גביע המדינה.

אלונה ברקת הפועל באר שבע עם גיא פרימור. מאור אלקסלסי
המחצית הראשונה החלשה נגד הפועל תל אביב הייתה הקש ששבר את גב הגמל. ברקת/מאור אלקסלסי

עדות נוספת למניע של ברקת, ניתן למצוא בדברים שאמרה אתמול לשחקנים באסיפה שכינסה אחרי שהחליטה על פיטורי רוני לוי. "אני לא מוותרת על כלום ויש לי תכניות גדולות למועדון הזה", אמרה ברקת לשחקנים. "אני לא חושבת שיצאנו מהמירוץ לאליפות ואני מצפה שתבואו מחר (היום) למשחק הגביע מול מכבי פתח תקוה עם אנרגיות גבוהות כדי שנעשה תוצאה טובה ונמשיך לשלב הבא".

ברקת לא רצתה אתמול לשמוע על שום אפשרות למינוי מאמן אחר חוץ מאליניב ברדה. את המנהל המקצועי שלה היא יידעה על ההחלטה לפטר את לוי רבע שעה בלבד בטרם נכנסה עם המאמן לשיחה בארבע עיניים בה מסרה לו את החלטתה. ברדה, שלא שש לאמן את הקבוצה, ניסה להניא את ברקת מלפטר את לוי ואף הציע במקרה שהיא כבר קיבלה את ההחלטה למנות מאמן אחר במקומו, אבל ברקת החליטה שהוא יהיה המאמן והבהירה לו שהוא לא יכול לסרב לה.

ברדה התקשה מאוד עם ההחלטה בשל קרבתו לרוני לוי. בדומה לאריק בנאדו שהחליט להתפטר בשל הלויאליות ללוי, גם ברדה הרגיש מאוד קרוב למאמן וחש שהוא שותף להחלטות רבות שהיו בקבוצה למן תחילת העונה, כך שהיה לו לא נוח לרשת את מקומו על הקווים, אך כאמור ברקת עמדה על כך שזה מה שיהיה והוא יירד לתפקיד על הקו בסופו של דבר כשלצידו מאור מליקסון, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער.

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע עם עוזרו אליניב ברדה. דני מרון
רצה לשמור על לויאליות, אבל לא הייתה לו באמת ברירה. ברדה עם רוני לוי/דני מרון

אין בכלל ספק שהמועמד המוביל מבחינת ברקת לאימון הקבוצה בעונה הבאה הוא רן בן שמעון. אם מאמן מ.ס. אשדוד היה פנוי כעת, הוא היה מוחתם לעונה וחצי. אבל למרות יחסיה הטובים עם ג'קי בן זקן, ברקת מעדיפה בשלב הזה לא לפנות לאשדוד ולבקש את המאמן, אף שהדבר עשוי גם להתאים לבן זקן לו יש מאמן בקבוצת הנוער, אלי לוי, אותו הוא מייעד לתפקיד מאמן הבוגרים אחרי בן שמעון.

כך או אחרת, מבחינת ברקת הדבר המשמעותי היום הוא לעבור על פני מכבי פתח תקוה בגביע. בשביל זה חייבת הפועל באר שבע למחוק פיגור של 1:0 מהמשחק הראשון. אליניב ברדה יחסר הערב את דור מיכה המורחק, דנילו אספרייה המוצהב ויקווה לקבל כמה דקות כמחליף מרמזי ספורי שהתקשה אתמול לסיים אימון ראשון אחרי שלושה ימי מחלה. חאתם עבד אלחמיד יקבל זריקה ויעלה ב-11. עמרי גלזר אמור להמשיך בין הקורות אף שאריאל הרוש שיחק בגביע המדינה עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully