וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת הייתה נחרצת, לוי הופתע: סיפור הפיטורים של מאמן הפועל באר שבע

1.3.2022 / 15:43

הבעלים לא אהבה את היכולת וקצב מכירת הכרטיסים הנמוך גרם לכך שלא הייתה יכולה להתעלם יותר מהרחש ביציעים. המאמן המשיך להתכונן למכבי פתח תקוה ולא צפה את הצעד הדרמטי. מאחורי הקלעים

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

זמן קצר אחרי הזעזוע בהפועל באר שבע, המאמן המפוטר רוני לוי כבר הספיק להיפרד מהשחקנים ולאחל להם הצלחה בהמשך. לוי הכין את הקבוצה לגומלין ברבע גמר גביע המדינה נגד מכבי פתח תקוה מחר ואפשר להגיד שלמרות רצף התוצאות הלא טובות לאחרונה, הצעד של אלונה ברקת הפתיע אותו.

אלונה ברקת באצטדיון דוחא, דחיית המשחק של הפועל באר שבע אצל בני סכנין. מאור אלקסלסי
גם מכירת הכרטיסים השפיעה. אלונה ברקת/מאור אלקסלסי

הבעלים החליטה לסיים את דרכו של לוי כשחזרה אתמול מטיול למיאמי. ברקת לא הייתה מרוצה מהתוצאות האחרונות ולא מאיכות המשחק ההתקפי של הקבוצה, והייתה משוכנעת שאפשר להוציא יותר מהסגל הזה. הבוקר היא ביקשה מלוי להגיע אליה לפגישה.

רוני לוי הגיע בצהריים למתקן האימונים בלי לדעת שהוא בדרך לפיטורים. מכיוון שהפגישה תוכננה לבאר שבע, לא יכול היה המאמן להעריך שהוא יסיים את דרכו היום. בפגישה הסבירה ברקת שלא הייתה מרוצה מהתוצאות האחרונות ולכן החליטה לבצע את הצעד הדרמטי.

עניין נוסף שגרם לברקת להחליט היום על פרידה הוא קצב מכירת הכרטיסים הנמוך למשחק הגביע מחר. רק 1,200 כרטיסים נמכרו למשחק החשוב וזה היווה עוד קטליזטור להחלטה - בטח בצל יחסי האמון בין המאמן לקהל שנהרסו לחלוטין בחודשים האחרונים.

אליניב ברדה הוא זה שמונה למאמן וכרגע נראה שהוא יעמוד על הקווים לפחות עד תום העונה. ג'קי בן זקן לא שוקל בכלל אפשרות של פרידה מרן בן שמעון למרות התוצאות הלא טובות באחרונה של מ.ס. אשדוד. ברקת גם לא פנתה לאשדוד בעניין.

עוד בוואלה!

רוני לוי פוטר מהפועל באר שבע, אליניב ברדה יאמן

לכתבה המלאה
רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
ההודעה תפסה אותו בהפתעה. רוני לוי/לירון מולדובן

לוי בן ה-55 אימן את הפועל באר שבע מפברואר 2021, אז מונה במקומו של יוסי אבוקסיס. העונה הוא הצעיד את הקבוצה מבירת הנגב למאבק צמוד עם האלופה מכבי חיפה ובחלקים מהעונה באר שבע אף הוליכה את הטבלה, אבל במקביל נשמעה ביקורת גדולה על היכולת של הקבוצה.

בשבועות האחרונים נשמעה ביקורת הולכת וגוברת על לוי מכיוון היציעים ואוהדים רבים דרשו את פיטוריו של לוי. ביום שבת הקבוצה מבירת הנגב רשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות כשנפרדה ב-1:1 מהפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully