וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "אאמן עד תום העונה, אני צריך את הקהל איתי"

1.3.2022 / 16:34

מאמן הפועל באר שבע דיבר אחרי הפיטורים של רוני לוי: "אני רוצה לאחל לו בהצלחה בהמשך הדרך. חשוב שנדע להחזיר את הקבוצה למסלול". מיגל ויטור: "אנחנו מרגישים רע לגבי התוצאות והחודש האחרון"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

הפועל באר שבע קיימה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת הגומלין ברבע גמר הגביע מול מכבי פתח תקוה (רביעי, 20:00). כמובן שהנושא הבוער היה פיטוריו של המאמן רוני לוי ורוב השאלות גם נגעו לכך. מי שהגיעו למסיבת העיתונאים הם המאמן אליניב ברדה והקפטן מיגל ויטור.

המנהל המקצועי ומאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. הפועל באר שבע, אתר רשמי
ברדה באימון הראשון שלו והמסכם לקראת הגביע/אתר רשמי, הפועל באר שבע

ברדה אמר: "עבורי זה לא רגע פשוט. אני עם רוני כמעט שנה, עבדנו בהבנה הדדית יוצאת מן הכלל. היה בינינו אמון מלא ולפעמים בכדורגל קשה להסביר את הדברים. אם בתום הסיבוב הראשון מישהו היה אומר לי שנשב פה בנסיבות האלה לא הייתי מאמין, אבל בכדורגל דברים קורים, בטח ובמיוחד אחרי הציפיות הגבוהות שהיו מאיתנו אחרי הסיבוב הראשון. עכשיו יש איזו ירידה טבעית שבאחריותינו להתמודד איתה. חשוב שנדע להחזיר את המועדון למסלול. אני רוצה להודות לרוני על התקופה הזו.

"אני יודע כמה הוא משקיע, כמה הוא איש כדורגל רציני, חרוץ ואני רוצה לאחל לו הצלחה מעומק ליבי. לגבי עניין האימון, אני איש של המערכת. כמו שאמרתי, זה לא פשוט עבורי אבל אני מחויב להצלחה של המועדון הזה. הפועל באר שבע זה מקום שחשוב לי מאוד ודבר נוסף שיותר חשוב לי זו התמיכה של הקהל. אני קורא מפה לכולם לבוא ולתמוך בקבוצה ובשחקנים. הם צריכים אתכם, המועדון צריך אתכם ואני צריך אתכם. אני מאמן את הפועל באר שבע עד סוף העונה".

כיצד מייצבים את המערכת: "רוני דיבר עם השחקנים, נפרד מהם ואלו היו רגעים מאוד אמוציונליים. גם רוני וגם אריק, אלו לא רגעים קלים. הדבר הכי חשוב היום הוא לייצב את המערכת, אבל לא פחות חשוב מכך הוא שכולם יסתכלו אך ורק על עצמם, שהפועל באר שבע תסתכל על עצמה וכך גם השחקנים שעליהם לראות איך הם משפרים את עצמם למען הקבוצה".

פילוסופיית המשחק שלו וחשיבות מפגש הגביע מחר: "זה לא הזמן לדבר על זה, אני מעדיף לא לומר איך אשחק מחר, אבל כולם יודעים מה אני והמועדון רוצים לראות. מתחילת השנה כל המשחקים שלנו היו קשים וכך גם יהיה מחר, אבל אנחנו נסתכל על עצמנו וננסה לעשות את המקסימום. אני מקווה שמחר השחקנים יקבלו דחיפה כמו שאני רגיל ומכיר מטרנר. אני לא יכול לדבר במושגים של 'לגמור את העונה', אבל המשחק מחר סופר חשוב".

קפטן באר שבע מיגל ויטור אמר: "בנינו חיבור עם המאמן ועם האדם וזה רגע קשה למועדון ולשחקנים. כולם מרגישים עצובים לגבי מה שקרה, אבל אנחנו שחקני כדורגל ודברים כאלה יכולים לקרות. אנחנו צריכים להסתכל קדימה אל המשחק מחר ולעשות הכול כדי לשנות את המומנטום ואת הסיטואציה. ברור שהתחושות לא קלות. המאמן שילם את המחיר, אבל אנחנו מרגישים אחריות כי אנחנו השחקנים משחקים במגרש. המאמן הכין את הקבוצה, אבל אנחנו אחראים לגבי מה שקורה במגרש. אנחנו לא מטילים את האשמה על מישהו. אנחנו מרגישים רע והתוצאות לא עושות טוב לאף אחד. אנחנו עובדים קשה כדי לשנות את זה. ננסה לשנות את הדברים החל ממחר. אנחנו מרגישים רע עם עצמנו לגבי מה שקרה בחודש האחרון. ההחלטה הפתיעה את כולנו ונעבוד כדי לשנות את המצב, אבל אני לא יכול להגיד מה יקרה מחר או בעוד שבוע. אנחנו צריכים לעבוד קשה עם ברדה עכשיו כדי לשנות את המומנטום. זה הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully