וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מוכנה לפ.ס.ז': "ויניסיוס ובנזמה הגיעו לרמת חיבור מדהימה"

הבלאנקוס ניצחו 0:1 את ראיו בזכות עוד שילוב של הצמד, אנצ'לוטי כבר מדבר על הקישור שלו מול הצרפתים בגומלין הצ'מפיונס, קורטואה תוקף: הדשא פה מביך את הליגה

תקציר: שערי יום שבת (26.2) בליגה האנגלית/ספורט1

שער מאוחר של קרים בנזמה העניק אתמול (שבת) ניצחון מתוק לריאל מדריד, 0:1 מול ראיו וייקאנו, ואיפשר למוליכת הליגה הספרדית להגדיל את היתרון שלה בראש הטבלה. כעת הבלאנקוס רחוקים תשע נקודות מסביליה השנייה, שתשחק היום (ראשון) מול ריאל בטיס השלישית.

ריאל מדריד נראתה איטית ומוגבלת בוואייקס וכמעט סיימה בעוד תיקו ללא שערים, עד שבנזמה וויניסיוס ג'וניור הפעילו את הקסם שלהם שבע דקות לסיום: החלוץ הצרפתי מצא את ויניסיוס בכדור מבריק, ורץ כדי לקבל בחזרה את הכדור ולסיים מקרוב בנגיעה אחת. מלך השערים של הליגה בנזמה וויניסיוס כבשו ביחד 32 מתוך 52 השערים של הקבוצה העונה.

ויניסיוס ג'וניור, קארים בנזמה, שחקני ריאל מדריד חוגגים שער מול ראיו. Diego Souto/Quality Sport Images, GettyImages
ויניסיוס ג'וניור, קארים בנזמה, שחקני ריאל מדריד חוגגים שער מול ראיו/GettyImages, Diego Souto/Quality Sport Images

לאחר המשחק אמר מאמן ריאל קרלו אנצ'לוטי: "אני מאוד מרוצה מהמאמץ, מהמחויבות, מהאינטנסיביות של הקבוצה. היה קשה עם האווירה, היריבה, המגרש, זה היה מסובך אז אני חושב שעשינו עבודה טובה. לא הרבה קבוצות ניצחו כאן".

שוער ריאל טיבו קורטואה סיפק שתי הצלות מרהיבות במחצית השנייה, כשהציל כדור של מריו סוארס ובעיטה מקרוב של אלבארו גרסיה. "זה היה משחק מסובך בעיקר בגלל שהמגרש היה במצב גרוע מאוד", אמר קורטואה לתקשורת, "אני לא חושב שזה טוב לתדמית של הליגה לשחק במגרש כזה. זה רחוק מלהיות אידיאלי". על הצד החיובי: "טוב לנו שבנזמה וויניסיוס נמצאים בכושר. אחרי ארבע שנים ביחד הם הגיעו לרמת חיבור מדהימה".

שחקני ראיו היו רחוקים מלהיות מרוצים כשהשופט איסידרו דיאס דה מרה לא הרחיק את קאסמירו למרות עבירה בוטה על אוסקר ולנטין. התקרית נבדקה אך ה-VAR איפשר להשאיר את ההחלטה על כרטיס צהוב.

עוד בוואלה!

ואז הגיע בנזמה: 0:1 דחוק לריאל מדריד על ראיו וייקאנו

לכתבה המלאה

אנצ'לוטי נשאל גם על שלישיית הקישור שלו בגומלין במדריד בליגת האלופות מול פריס סן ז'רמן ב-9 במרץ, ורמז כי לוקה מודריץ', טוני קרוס ופדריקו ואלוורדה יכולים לפתוח. "יכול להיות שכן, זה מרכז השדה שיש לו הכי הרבה סיכויים לשחק את המשחק הזה", אמר אנצ'לוטי, שקבוצתו מפגרת 1:0 מהמשחק הראשון בשמינית הגמר. "אני חייב לומר שואלוורדה נכנס ושיחק טוב, גם רודריגו, הם הביאו אנרגיה לקבוצה ברגע חשוב במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully