וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואז הגיע בנזמה: 0:1 דחוק לריאל מדריד על ראיו וייקאנו

מוליכת הטבלה התקרבה לאיבוד נקודות בחוץ, אך דאבל פס נהדר של הצרפתי עם ויניסיוס הסתיים בדחיקה לרשת בדקה ה-83 והפער מסביליה השנייה עומד זמנית על תשע נקודות. 0:2 לאתלטיקו מדריד על סלטה, עלתה לפחות זמנית למקום הרביעי

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 2:4 על לידס/ספורט1

המחזור ה-26 בליגה הספרדית נפתח אמש (שישי) כשלבנטה הביסה 0:3 את אלצ'ה, אבל את המנה העיקרית קיבלנו בשבת עם שלושה משחקים נוספים. ריאל מדריד פתחה פער בפסגה עם 0:1 קשה על ראיו וייקאנו, ולנסיה ניצחה בתוצאה זהה במאיורקה ובמשחק המאוחר גברה אתלטיקו מדריד 0:2 על סלטה ויגו.

קארים בנזמה, שחקן ריאל מדריד. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
הגיע כשהקבוצה הייתה זקוקה לו. בנזמה/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

ראיו וייקאנו - ריאל מדריד 1:0

אחרי תיקו מול ויאריאל, הפסד לפ.ס.ז', ו-0:3 על אלאבס שהגיע ביכולת לא משכנעת, ריאל מדריד התקשתה גם נגד היריבה מפרברי עיר הבירה. הבלאנקוס לא ליקקו דבש גם במפגש הקודם בין שתי הקבוצות, שהסתיים ב-1:2 בברנבאו, אך נדמה שהיום זה היה קשה אפילו יותר. קאסמירו כבר הצליח להכניע את לוקה זידאן בדקה ה-39, אך ראה את השער נפסל בשל נבדל. טיבו קורטואה סיפק מספר הצלות במחצית השנייה כדי לשמור על תוצאה מאופסת, ואז התעוררו צמד הכוכבים של מוליכת הטבלה בעונה הנוכחית - ויניסיוס וקארים בנזמה.

דאבל פס נהדר על שטח קטן בתוך הרחבה הסתיים כאשר הצרפתי נותר פנוי כדי לגלגל לרשת חשופה את שער הניצחון. ריאל פתחה פער זמני של תשע נקודות על פני סביליה השנייה, בעוד ראיו, שהרשימה במחצית הראשונה של העונה, ממשיכה לדעוך עם הפסד חמישי ברציפות בכל המסגרות.

עוד בוואלה!

ברצלונה ממשיכה ב"קמפיין לניקוי שמו של דמבלה", וצ'אבי מפריז בשבחיו

לכתבה המלאה

מהלך המשחק

דקה 39: קאסמירו השתלט על כדור ברחבה אחרי קרב אווירי ובעט לרשת של לוקה זידאן, אך השער נפסל לאחר בדיקת VAR שהראתה כי הברזילאי היה בנבדל.

דקה 83: גול! דאבל פס נהדר של ויניסיוס וקארים בנזמה על שטח קטן ברחבה מסתיים כאשר הצרפתי נותר מול שער ריק כדי לגלגל את הכדור לרשת. 0:1 לריאל מדריד.

רנאן לודי, שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
שני בישולים מקונדוגביה וניצחון חשוב. רנאן לודי/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

אתלטיקו מדריד - סלטה ויגו 0:2

הקולצ'ונרוס חווים עונה שהדבר האחרון שניתן לומר עליה שהיא יציבה, אבל הערב לא התקשו מול סלטה ויגו, רשמו ניצחון ליגה שני ברציפות לראשונה מאז חודש נובמבר וצברו שלוש נקודות שהקפיצו אותם למקום הרביעי, גם אם זמנית בלבד עד שברצלונה תארח מחר את אתלטיק בילבאו. האורחים לא הפסידו בחמשת משחקי הליגה האחרונים, אבל היום לא הצליחו לעצור את הצמד ז'ופרה קונדוגביה ורנאן לודי - פעמיים הקשר בישל למגן השמאלי, בדקות 36 ו-60 - וכך הוכרעה ההתמודדות והחבורה של דייגו סימאונה הוכיחה כי התאוששה מהשוויון המאוחר שספגה בביתה באמצע השבוע ממנצ'סטר יונייטד במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות. עבור אתלטיקו זהו גם משחק שביעי ברציפות ללא הפסד לסלטה ויגו, מאז ספטמבר 2018.

גבריאל פאוליסטה, בלם ולנסיה. Cristian Trujillo, GettyImages
שער אדיר שלו בפתיחה הכריע. גבריאל פאוליסטה/GettyImages, Cristian Trujillo

מאיורקה - ולנסיה 1:0

הבלם הברזילאי גבריאל פאוליסטה הכריע את ההתמודדות כבר בדקה הרביעית, כשבבעיטה אדירה מחוץ לרחבה לא הותיר סיכוי לשוער סרחיו ריקו וקבע 0:1, תוצאה שנשמרה עד לסיום. הקשר אילאיש מוריבה עלה מהספסל בדקה ה-57, אך הורחק בתוספת הזמן לאחר שצבר שני כרטיסים צהובים בדקות 88 ו-92. עבור העטלפים זהו ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים רצופים (אחד בגביע) וכזה שנותן להם אוויר בקרבות התחתית ומגדיל משמעותית את הפער מהקו האדום ומקפיץ אותם לעבר מרכז הטבלה, בעוד מאיורקה עם הפסד שני רצוף אחרי שני ניצחונות רצופים ונותרה מסובכת בתחתית.

משחקים נוספים

לבנטה - אלצ'ה 0:3

ללבנטה: חוסה לואיס מוראלס (37), חורחה דה פרוטוס (67), גונסאלו מלרו (90), לאלצ'ה: חרארד גומבאו (הורחק, 73)

חטאפה - אלאבס 2:2

לחטאפה: אנס אונאל (55 ו-72), חורחה קואנקה (הורחק, 32). לאלאבס: גונסאלו אסקלנטה (45+1), אדגר מנדס (56)

המחזור יינעל ביום ראשון עם ארבעה משחקים נוספים. סגנית המוליכה סביליה תארח את בטיס בדרבי האנדלוסי, וברצלונה תארח את בילבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully