וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ממשיכה ב"קמפיין לניקוי שמו של דמבלה", וצ'אבי מפריז בשבחיו

בארסה מתכוננת למשחק מול נאפולי (22:00, ספורט2), צ'אבי מנסה להפעיל על הצרפתי לחץ שיישאר ואומר: "הוא מקצוען, מאושר ומשמש דוגמה". וגם: מאמן ברצלונה לא מהסס להשוות בין מסי למראדונה

תקציר: ברצלונה - נאפולי 1:1/ספורט1

בזמן שברצלונה מתכוננת למשחק הגומלין הערב (חמישי) מול נאפולי באיטליה (22:00, ספורט2) בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית, בברצלונה עוסקים לא מעט במעמדו של עוסמן דמבלה, שחקן ההתקפה הצרפתי, שסירב לחדש חוזה (כדי שיוכל לעזוב בחינם בתום העונה, וכך לקבל חוזה חדש ושמן יותר עם מענקי חתימה בקבוצה חדשה) וספג לא מעט שריקות בוז מהאוהדים.

בקרב אנשי ברצלונה היו לא מעט ויכוחים מה לעשות עם דמבלה לאור הסירוב שלו להאריך חוזה, ובזמן שלא מעט חברי הנהלה רצו לייבש אותו על הספסל כעונש ולקח - המאמן צ'אבי חשב רק מקצועית והחליט שעדיף להשתמש בו עד תום העונה. הבעיה הייתה שהקהל לא סולח כל כך מהר, וזוכר היטב גם שורה ארוכה של תקריות משמעת ובעיות איתו, ולכן שורק לו בוז.

עוסמאן דמבלה באימון ברצלונה. LLUIS GENE/AFP, GettyImages
מה עושים איתו?/GettyImages, LLUIS GENE/AFP
צ'אבי מאמן ברצלונה. רויטרס
צ'אבי מאמן ברצלונה/רויטרס

אבל צ'אבי ממשיך להגן על הצרפתי, מה שמכונה ב"ספורט" הקטלאני כ"קמפיין לנקות את דמבלה". צ'אבי, למעשה, מנסה לשנות גישה כלפי דמבלה כדי לשכנע אותו להישאר בבארסה, ואולי לגרום גם לקהל לשנות גישה. "אני רואה אותו פה נינוח, באמת, והייתי רוצה שיישאר", אמר צ'אבי, "דמבלה יכול לעשות שינוי בכל קבוצה בעולם. ואני מקווה שזה יהיה כאן. הייתי רוצה שיישאר, וכך גם שאר חבריו".

צ'אבי אף הפריז מעט ואמר: "אני רואה אותו פה מאושר, מקצוען, משמש דוגמה... לא הייתה איתו שום בעיה, לא שמעתי עליו כלום. לא שהוא לא מקצוען, או לא שומר על עצמו. מבחינתי, זה בדיוק הפוך. הוא מתאמן חזק, חיובי עם הקבוצה. בואו נראה מה יהיה איתו עד תום העונה".

גם מארק טר סטגן משתף פעולה עם המגמה, ואמר: "יש לו חוזה עד תום העונה, וכל אחד מחליט מה שמתאים לו. הוא שחקן מאוד כישרוני, ואנחנו רוצים אותו כאן, כי הוא שחקן שיכול לעשות את ההבדל. אני מקווה שיישאר בברצלונה".

עוד בוואלה!

"לא ציפיתי שמסי יעזוב כבר הקיץ, לאוטרו היה קרוב לברצלונה"

לכתבה המלאה

אחרי שהרשימה ב-1:4 על ולנסיה בחוץ בליגה, ברצלונה תנסה להמשיך במומנטום מול נאפולי. דמבלה שוב הוזמן לסגל ושוב עשוי לפתוח, כשמנגד ממפיס דפאי עדיין לא כשיר לחלוטין ולא יצא עם הקבוצה לאיטליה. נאפולי הציגה היום אוטובוס חדש עם תמונתו של דייגו מראדונה ובמועדון אמרו: "עכשיו הוא ילווה אותנו לכל משחק". אתמול צ'אבי נשאל על ההשוואה בין מראדונה לליאו מסי, ולא היסס להגיד: "מראדונה היה ונשאר הטוב בהיסטוריה, אילו ליאו מסי לא היה מופיע... הוא ללא ספק היה הטוב בכל הזמנים, ויהיה כבוד עבורנו לשחק כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully