וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס מתמוגגת: "לוולאחוביץ' יש תכונות שלא היו לנו בסגל"

הסרבי הבקיע צמד ב-2:3 על אמפולי, אלגרי החמיא: "ראו מיד שיש לו אופי". המאמן מסרב מפנטז על אליפות, החלוץ מתכונן למפגש מול האקסית: "רגשות מעורבים"

תקציר: אמפולי - יובנטוס 3:2/ספורט1

עם ארבעה שערים בשישה משחקים, דושאן ולאחוביץ' לא היה יכול לדמיין פתיחה טובה יותר לקדנציה שלו כמספר 7 החדש של יובנטוס. החלוץ הסרבי, שהצטרף תמורת 75 מיליון יורו מפיורנטינה בהעברה היקרה ביותר של חלון ההעברות האחרון, הבקיע אתמול (שבת) צמד ב-2:3 של הגברת הזקנה על אמפולי, שקירב אותה שבע נקודות בלבד ממילאן המוליכה.

יובנטוס חוגגת, מואיז קן עם דושאן ולאחוביץ'. רויטרס
ממשיך לככב. ולאחוביץ' עם קן/רויטרס

"ולאחוביץ' שחקן חשוב, יש לו אופי, איכות ותכונות שלא היו לנו בסגל", אמר המאמן מסימיליאנו אלגרי על הכוכב החדש שלו, "היית יכול לראות מיד שיש לו את האופי, שהוא רוצה לנצח ורעב ללמוד. הוא זז הרבה היום, לא נשאר באמצע, וזה היה יתרון גדול עבורו ועבור הקבוצה".

הסרבי נכנס לנעליים הענקיות שהשאיר מספר 7 הקודם של יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו שעזב בקיץ, ואלגרי נשאל האם קבוצתו משחקת יותר טוב עם ולאחוביץ' בחוד מאשר עם האקס הפורטוגלי: "אי אפשר להשוות ביניהם, מספר 7 הקודם זכה בכדורי זהב, ולאחוביץ' רק בתחילת הקריירה. משחק טוב אחד זה לא מספיק, צריך כח מנטלי עצום והוא רק בתחילת המסע".

עוד בוואלה!

חזרה לנצח: צמד לדושאן ולאחוביץ', 2:3 ליובנטוס על אמפולי

לכתבה המלאה
חלוץ יובנטוס דושאן ולאחוביץ'. Gabriele Maltinti, GettyImages
האקסית תעצור אותו? ולאחוביץ'/GettyImages, Gabriele Maltinti

כאמור, לאחר פתיחת העונה הרעה, יובנטוס התאוששה והיא רחוקה שבע נקודות מהפסגה, אך לאור העובדה שגם אינטר ונאפולי מפרידות בינה לבין המוליכה מילאן, אלגרי מסרב לשאוף לזכייה בסקודטו: "אני עדיין משוכנע שצריך 84-85 נקודות כדי לזכות באליפות. המטרה שלנו היא לסיים במקום הרביעי ואנחנו צריכים להיות עקביים כי אטאלנטה, פיורנטינה ולאציו דולקות אחרינו. האליפות תוכרע בין מילאן, אינטר ונאפולי שנמצאות מעלינו".

בינתיים, ולאחוביץ' מנסה להתמודד עם תשומת הלב שהוא מקבל מאז הצטרף לשיאנית האליפויות בארץ המגף: "אני לא רגיל לכל תשומת הלב, אבל עם הגישה הנכונה אפשר להשיג הכל. כולם כאן עזרו לי מאוד, אני מודה להם ומקווה שנמשיך ככה". בשלישי הקרוב, יובנטוס תתארח אצל האקסית של ולאחוביץ', פיורנטינה, למשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר הגביע. לאור הזעם שיש בקרב אוהדי הוויולה על הסרבי, גם הוא מודה שהחזרה לפירנצה לא תהיה שגרתית: "הרגשות שלי מעורבים. תמיד אמרתי שאני מודה לפיורנטינה על כל השנים היפות שם, הם תמיד יהיו חלק ממני, אבל זה יהיה מוזר".

בעניין אחר, אלגרי איבד במהלך המחצית הראשונה נגד אמפולי את הרכש השני שלו בינואר, דניס זקאריה, שנפצע והוחלף עוד במחצית הראשונה. שני שחקנים בקבוצה (פדריקו קייזה וקאיו ג'ורג'ה) גמרו את העונה, ווסטון מקני עלול להיעדר כחודשיים, וכעת נדמה שהשוויצרי יצטרף לעוד חמישה שחקנים שסובלים מפציעות מינוריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully