וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאחוביץ' סיכם ביובנטוס, אוהדי פיורנטינה תלו שלטים מאיימים

עודכן לאחרונה: 25.1.2022 / 14:19

הסרבי יימכר תמורת 75 מיליון יורו, האוהדים הסגולים זועמים: "לא זוכים לכבוד באמצעות שערים, שומרי הראש לא יכולים להציל אותך"

פלייר: מילאן - יובנטוס 0:0/ספורט1

ההעברה הגדולה בחלון ההעברות של ינואר מתקרבת בצעדי ענק. באיטליה מדווחים כי יובנטוס צפויה לרכוש בימים הקרובים את החלוץ הלוהט של פיורנטינה, דושאן ולאחוביץ'. הסרבי, שיחד עם צ'ירו אימובילה מוביל את טבלת כובשי השערים בליגה האיטלקית עם 17 שערים, קיבל הצעות גם מטוטנהאם וארסנל, אך על פי דיווח ב"סקיי" האיטלקי, סוכנו אפילו לא שקל אותן.

דושאן ולאחוביץ' שחקן פיורנטינה. Gabriele Maltinti, GettyImages
בקרוב בלבן - שחור? ולאחוביץ'/GettyImages, Gabriele Maltinti

ולאחוביץ' כבר סיכם לחמש שנים ביובנטוס, ולאחר שבאיטליה עלו מספרים דיווחים שונים בנוגע לסכום ההעברה, ב"סקיי" הודיעו כי סכום ההעברה יעמוד על 75 מיליון יורו. עוד קודם לכן, המנהל הספורטיבי של פיורנטינה, דניאלה פראדה, הצהיר כי הסרבי לא יימכר בפחות מ-70 מיליון יורו.

"זה הסכום שהורה לנו הנשיא - בלי טרייד ובלי פריסמת תשלומים", סיפר פראדה, "הדלת פתוחה, צריכים להבין מה השחקן והסוכן רוצים לעשות. קיבלנו הצעות משמעותיות, אבל לא קיבלנו מענה מהסוכן שלו. מהצד שלנו תמיד הייתה שקיפות. המועדון מרוויח 75 מיליון יורו בשנה ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד אותו בחינם". יש לציין כי חוזהו של הסרבי בפירנצה מסתיים בתום עונת 2022/23.

עוד בוואלה!

ליאו מסי נפגש עם צ'אבי והצית גל של שמועות בברצלונה

לכתבה המלאה

בינתיים, האוהדים הסגולים לא אהבו בלשון המעטה את המעבר שקורם עוד וגידים, והספיקו כבר לתלות שלטים, חלקם מאיימים, נגד החלוץ: "שומרי הראש שלך לא יכולים להציל אותך, זה נגמר, צועני". בנוסף רשמו האוהדים כי "הכבוד לא נרכש באמצעות הבקעת שערים. ולאחוביץ', אתה גיבן מחורבן". יש לציין כי ולאחוביץ' הינו הכוכב השלישי של פיורנטינה שעובר בשנים האחרונות ליובנטוס, כאשר גם פדריקו ברנארדסקי ופדריקו קייזה שעשו זאת לפניו "זכו" ליחס דומה מאוהדי הקבוצה מפירנצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully