וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי נפגש עם צ'אבי והצית גל של שמועות בברצלונה

עודכן לאחרונה: 25.1.2022 / 9:29

הארגנטינאי ניצל את פגרת הנבחרות ונפגש עם בוסקטס, אלבה ומאמן בארסה במסעדה בעיר. ב"אל מונדו" טוענים: הגיע כדי לחגוג עם צ'אבי יום הולדת

פלייר: מילאן - יובנטוס 0:0/ספורט1

ליאו מסי הדהים את עולם הכדורגל כשעזב בקיץ את הבית שלו בברצלונה ועבר לפריז סן ז'רמן. אלא שהשידוך הסנסציוני הזה בינתיים לא עובד ממש טוב ובמועדון הקטלאני מפנטזים מאחורי הקלעים על החזרתו גדול שחקני הקבוצה בכל הזמנים. הסיכוי שזה יקרה די קטן, אבל ביממה האחרונה מסי הצית את דימיון האוהדים בעקבות מפגש שלו עם שלושה מסמלי המועדון: צ'אבי המאמן, סרג'יו בוסקטס וג'ורדי אלבה.

מסי, שרק החלים מקורונה ולא זומן על ידי סקאלוני לסגל נבחרת ארגנטינה, ביקר בחשאי בברצלונה ונפגש עם השלושה במסעדת יפנית בעיר. העובדה שמדובר בתקופה של חלון ההעברות ושמסי לא התאקלם בפריז הציתה גל של שמועות סביב המפגש הזה, אך ב"אל מונדו דפורטיבו" מנמיכים את הלהבות וטוענים שהמפגש הזה נערך לכבוד יום ההולדת ה-42 של צ'אבי שחל היום.

ליאונל מסי ברצלונה. צילום מסך, צילום מסך
הקאמבק מתבשל? ליאו מסי עם בוסקטס בברצלונה/צילום מסך, צילום מסך

מסי, שחווה את שנות הזוהר שלו בברצלונה יחד עם צ'אבי על המגרש ועם לאפורטה כנשיא, חווה עונה מאכזבת מאוד בפריז בינתיים בהתחשב בסטנדרטים העצומים שהוא הציב בברצלונה. הארגנטינאי הבקיע שער אחד בלבד ב-12 הופעות ליגה בפריז אחרי שרק בשנה שעברה הבקיע 30 שערים ב-33 הופעות במדי הבלאוגרנה.

קשה להאמין שפריז תוותר על השחקן האגדי אחרי שהצליחה לשים עליו את ידיו, אך כשצ'אבי המאמן בקטלוניה מקווים שמסי ישנה את דעתו ובמקום להגיע לעונת פרישה בארה"ב, יחזור לסגור מעגל בבארסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully