וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה לנצח: צמד לדושאן ולאחוביץ', 2:3 ליובנטוס על אמפולי

קן כבש ראשון, הסרבי מצא את הרשת פעמיים נוספות והביאנקונרי עצרו את רצף תוצאות התיקו וצימקו את הפער מהפסגה לשבע נקודות. ססואולו ניצחה את פיורנטינה בדקה ה-94

תקציר: אמפולי - יובנטוס 3:2/ספורט1

יממה אחרי שגם מילאן וגם אינטר סיימו בתוצאות תיקו ולא השכילו לפחות זמנית לברוח לנאפולי בפסגה, הערב (שבת) נמשכו משחקי המחזור ה-27 בסריה A. במשחק המוקדם סלרניטנה ובולוניה נפרדו ב-1:1, לאחר מכן יובנטוס ניצחה 2:3 בחוץ את אמפולי ובמפגש שנעל את הערב ססואולו עצרה גם את פיורנטינה עם 1:2 דרמטי משער בדקה ה-94.

חלוץ יובנטוס דושאן ולאחוביץ'. רויטרס
לא עוצר. ולאחוביץ' חוגג גם מול אמפולי/רויטרס

אמפולי - יובנטוס 3:2

הגברת הזקנה סיימה בשתי תוצאות תיקו רצופות בליגה וגם באמצע השבוע סיימה ב-1:1 בחוץ נגד ויאריאל בשמינית גמר ליגת האלופות, אבל היום היא שבה למסלול הניצחונות עם 2:3 על המארחת שלא ניצחה 10 משחקים ברציפות בכל המסגרות, עדיין לא ניצחה ב-2022 וכמו קבוצות אחרות וטובות יותר גם היא לא הצליחה לעצור את דושאן ולאחוביץ'. החלוץ הסרבי שהגיע מפיורנטינה בחלון ינואר כבש בליגה מאז המעבר רק במשחקו הראשון נגד ורונה, אבל היום נהנה מבישולים של חואן קואדרדו (45+2) ושל אלברו מוראטה בדקה ה-66 כדי להוביל את הביאנקונרי לניצחון. מואיז קן העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-32, אבל שימון זורקובסקי איזן זמנית בדקה ה-40 ואנדראה לה מנטיה רק צימק בדקה ה-76. יובנטוס כעת במרחק של שבע נקודות בלבד מהפסגה.

קשישטוף פיונטק, חלוץ פיורנטינה. Emmanuele Ciancaglini, GettyImages
המומנטום נעצר עם הפסד דרמטי. פיונטק/GettyImages, Emmanuele Ciancaglini

ססואולו - פיורנטינה 1:2

הווילה נמצאת בתקופה טובה מאוד ולמפגש היום הגיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים. מנגד, גם ססואולו בכושר טוב ובמחזור שעבר השיגה ניצחון חוץ מפתיע בסן סירו על אינטר - היום היא הוכיחה שזה לא היה מקרי וגם שוויון דרמטי לא עצר אותה והיא השיבה עם שער ניצחון בתוספת הזמן. חאמד ג'וניור טראורה כבש לזכות המקומיים בדקה ה-19 והאורחים הסתבכו כאשר המחליף ג'יאקומו בונאבנטורה ספג שני כרטיסים צהובים ואדום בדקה ה-79, קצת יותר מרבע שעה אחרי שנכנס לכר הדשא. עם זאת, מחליף נוסף של פיורנטינה, ארתור קבראל, חגג שער בכורה בסריה A כשקבע 1:1 בדקה ה-88 ונראה היה שאנו לקראת חלוקת נקודות, אלא שאת המילה האחרונה אמר גרגואר דפרל עם שער ניצחון בדקה ה-94.

משחק נוסף:

סלרניטנה - בולוניה 1:1

לבולוניה: מרקו ארנאוטוביץ' (43), לסלרנטינה: נדיר זורטאה (73)

משחקי יום ראשון בליגה האיטלקית:

טורינו - קליארי (13:30)
ורונה - ונציה (16:00)
ספציה - רומא (19:00)
לאציו - נאפולי (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully