וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. כפר קאסם חזרה לפסגת הלאומית, 1:1 בין כפר סבא לנס ציונה

המוליכה ניצחה 1:3 בעפולה ופתחה פער של שש נקודות מכפר סבא השלישית. מוואסי כבש צמד וחילץ לאדומים אשדוד 2:2 מול רעננה

תקציר: בני יהודה - הפועל חיפה 1:0/ספורט1

האם בליגה הלאומית הצפופה מתפתחת בריחה של שתי קבוצות? מ.ס. כפר קאסם חזרה הערב (שני) לפסגה בזכות 1:3 בעפולה וגם מכבי בני ריינה המדורגת שנייה יכולה להיות מרוצה מה-1:1 של הפועל כפר סבא השלישית מול סקציה נס ציונה הרביעית. הפועל אדומים אשדוד חילצה 2:2 מהפועל רעננה בדקה ה-90.

שחקן מ.ס. כפר קאסם סאמח מרעב. אודי ציטיאט
חתם את הניצחון של כפר קאסם. סאמח מרעב/אודי ציטיאט

הפועל עפולה - מ.ס. כפר קאסם 3:1

הרצף הביתי המרשים של עפולה (19 נקודות מ-21 האחרונות כמארחת) לא הספיק מול הקבוצה הטובה בליגה, שחזרה לפסגה וממשיכה במסע לעבר הופעה היסטורית בליגת העל. מהראן ראדי הבלתי נגמר בישל בדקה ה-22 למוחמד חטיב, עילאי חג'ג' המושאל ממכבי חיפה השווה עבור עפולה בדקה ה-51, אבל 10 דקות לאחר מכן הישאם לאיוס ירה בחצי יעף פנימה והקפטן סאמח מרעב חתם בפנדל בדקה ה-67 אחרי נגיעת יד של דייויד אקווה. ניצחון חוץ ראשון של כפר קאסם על עפולה, אחרי שלושה הפסדים בשלושת הביקורים הקודמים, והפער שלה מהמקום השלישי גדל.

עוד בוואלה!

ערעור אדומים אשדוד התקבל: הפחתת שתי הנקודות בוטלה

לכתבה המלאה

הפועל כפר סבא - סקציה נס ציונה 1:1

שתי הקבוצות שעלו יחד ב-2019 למרות שלא היו בשני המקומות הראשונים בתום העונה הסדירה, יכולות לפנטז על שחזור ההישג גם הפעם, כשהן ממשיכות לאבד נקודות במאבק. יוני סטויאנוב המצוין שבר את הקרח בדקה ה-55 עם מבצע אישי אדיר, בו חטף כדור, השתחרר משני שחקנים, עבר בין עוד שלושה ובעט פנימה. מתן זלמנוביץ' מנע מאיסמעיל ריאן את השוויון בדקה ה-62, אבל רוי מליקה שפתח בהיעדרו של לבאן קוטאליה המורחק הצליח להשוות בניסיון שני בדקה ה-75. השער היה צריך להיפסל בעקבות נגיעת יד של החלוץ, אבל השופטת מיתר שמש אישרה וקבוצת החוץ השנייה הכי גרועה בליגה גירדה נקודה במשחק חמישי רצוף ללא ניצחון.

חמזה מוואסי שחקן הפועל אדומים אשדוד חוגג שער. אריאל שלום
הציל את אדומים אשדוד. חמזה מוואסי/אריאל שלום

הפועל אדומים אשדוד - הפועל רעננה 2:2

אחרי שקיבלה הבוקר בחזרה את שתי הנקודות מבית הדין, העולה הדרומית השיגה עוד אחת עם שוויון בדקה ה-90 והתקדמה למקום השישי. הפועל רעננה הגיעה אחרי שני הניצחונות המרשימים על בני יהודה והפועל כפר סבא, ועלתה ליתרון עם שער בכורה של קוון פרייטר בנגיחה אדירה (17). חמזה מוואסי, שמחזיק כמעט לבדו לאחרונה את אדומים אשדוד, השווה בדקה ה-57, בן אז'ובל החזיר את היתרון לאורחת בדקה ה-70 וחגג את ה-12 שלו בליגה אחרי עוד מצב נייח, אבל מוואסי קבע חלוקת נקודות דרמטית עם השמיני שלו העונה אחרי השמטה של השוער דניאל בניש.

תוצאות המחזור ה-27:

מכבי בני ריינה - מכבי אחי נצרת 1:2
הפועל רמת גן - הפועל פתח תקוה 0:0
הפועל ראשון לציון - הפועל ניר רמת השרון 0:0
בית"ר תל אביב בת ים - הפועל עכו 1:1

בני יהודה - הפועל אום אל פאחם 2:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully