וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה עצרה את הסחף עם 2:3 על הפועל אום אל פאחם

אחרי רצף כישלונות, הכתומים ניצחו לראשונה בעידן ניסו אביטן ועלו למקום השמיני בלאומית. בוזגלו, זגורי וסגס כבשו, שמש עם צמד למפסידה

תקציר: בני יהודה - הפועל חיפה 1:0/ספורט1

רגע לפני שהליגה בורחת לה באופן סופי, בני יהודה עצרה הערב (ראשון) את הסחף בעזרת ניצחון בכורה בעידן ניסו אביטן - 2:3 על הפועל אום אל פאחם. הכתומים התקדמו לפחות זמנית למקום השמיני שמוביל לפלייאוף העליון בליגה הלאומית והשאירו את הקבוצה של מוטי איוניר במקום הרביעי.

שחקן בני יהודה ישראל זגורי חוגג עם חבריו. דני מרון
אולי ה-2:2 בנס ציונה יביא למפנה? אלירן עטר/דני מרון

בני יהודה קטעה רצף של חמישה הפסדים בעזרת 2:2 דרמטי ושנוי במחלוקת מול סקציה נס ציונה בשבוע שעבר, והגיעה למחזור ה-27 ללא אור זהבי ורועי פדידה המורחקים. אלמוג בוזגלו, שכבש גם במחזור הקודם, חתך משמאל וברגל ימין מצא את הפינה הרחוקה בביצוע נפלא בדקה ה-15. לוסיו היה קרוב להכפיל את התוצאה, אבל נגח החוצה ובדקה ה-42 עידן שמש הראה לו בצד השני איך עושים זאת נכון וכבש בראשו אחרי הרמה של עמנואל סמדיה.

בוזגלו נפצע עוד לפני השוויון של אום אל פאחם ופינה את מקומו לישראל זגורי, שבדקה ה-55 סיים מהלך קבוצתי יפה של בני יהודה והעלה אותה ל-1:2. שחר אמסלם מנע משמש את השוויון בדקה ה-61 אחרי שטעה לפני כן, ובדקה ה-75 תאמבי סגס כבש את השלישי של המארחת בבעיטה מרחוק. אום אל פאחם צימקה אמנם בדקה ה-77 כאשר שמש נגח את השני שלו אחרי יציאה רעה של אמסלם, אבל סגרה משחק שלישי ללא ניצחון. יריבתה תתפנה כעת לגביע ותנסה להפתיע את הפועל חיפה בגומלין רבע הגמר אחרי ההפסד הביתי 1:0.

עוד בוואלה!

בני ריינה רשמה ניצחון חמישי בשישה מחזורים ועלתה אל המקום הראשון

לכתבה המלאה

תוצאות משחקי יום שישי:

מכבי בני ריינה - מכבי אחי נצרת 1:2
הפועל רמת גן - הפועל פתח תקוה 0:0
הפועל ראשון לציון - הפועל ניר רמת השרון 0:0
בית"ר תל אביב בת ים - הפועל עכו 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully