וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק אברמוב: "שיתבעו אותי על לשון הרע ויראו מה אחשוף"

בעלי בני יהודה דיבר ב-103FM לאחר החשד לניגוד עניינים עם יו"ר המנהלת ארז כלפון: "לא היה בפגישות, רק ביקשתי שידאג שיקחו אותי ברצינות"

תקציר: בני יהודה - הפועל חיפה 1:0/ספורט1

לאחר שנודע כי קיימת אפשרות שיו"ר מנהלת הליגות בכדורגל ארז כלפון ימונה ליו"ר חברת "לאנדורה" בבעלותו של ברק אברמוב במידה ותונפק, הבעלים של בני יהודה התראיין ל-103FM והתייחס לסערה שהתחוללה בשל החדש לניגוד עניינים.

"התקיימו מספר פגישות בנושא הנפקת החברה עם גופים כאלה ואחרים, ארז לעולם לא היה נוכח בפגישות", סיפר אברמוב, "אני כן אמרתי באותה פגישה כששאלו אותי איך ייבנה הדירקטוריון, שאהיה מנכ"ל החברה ושכלפון ישמש כיו"ר הדירקטוריון שלה".

אברמוב הוסיף כי "הדבר הזה הוא חזון למועד, אם וכאשר הוא יקרה, זה יתרחש עוד שנה־שנה וחצי. הייתי במספר פגישות בנושא הנפקה, וכשקבעתי פגישה עם חברת 'הראל' זכרתי שלארז יש קשר עם הבעלים של החברה, ואמרתי לו שידאג שייקחו אותי ברצינות כדי שאדע לאן זה הולך. זה הדבר היחידי שביקשתי מארז".

עוד בוואלה!

בני יהודה עצרה את הסחף עם 2:3 על הפועל אום אל פאחם

לכתבה המלאה
ברק אברמוב בעלים בני יהודה. אריאל שלום
אמר שכלפון יהיה היו"ר. אברמוב/אריאל שלום

בסיום דבריו, הדגיש הבעלים של הקבוצה מהליגה הלאומית כי "אני הבעלים של בני יהודה ומכבד את החוק, ואיני הולך לעשות שום צעד גם אם אחליט שאפסיק את פעילותי בקבוצה. אם הצינון ייגמר וארצה לחזור לקבוצה אחרת, אני לא פוסל זאת, אך זה לא כיום וזה יכול להיות בכל מועדון אחר. אני אמרתי שאשמח לראות את ארז, אבל להגיד שסגרתי איתו שכר ותנאים? מבקש שיתבעו אותי על לשון הרע, ובבית המשפט יראו מה אחשוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully