וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המזל איתה: 0:1 דרמטי למנצ'סטר סיטי בחוץ על אברטון

פודן (81) ניצל שגיאה, שש נקודות יתרון למוליכה בפסגה. רגע מעורר מחלוקת נרשם כאשר לא הוענק פנדל למארחת. השחקנים עלו עם דגלי אוקראינה, צפו בזינצ'נקו ומיקלונקו האוקראינים מתחבקים בחימום

תקציר: אברטון - מנצ'סטר סיטי 1:0/ספורט1

אחרי שליברפול צימקה באמצע השבוע את הפער מהפסגה לשלוש נקודות בלבד, מנצ'סטר סיטי הצליחה הערב (שבת) להגדיל את הפער בפסגה פעם נוספת לשש נקודות, גם אם זמנית בלבד, אחרי שניצחה בקושי ורב הודות לטעות בהגנת אברטון, אותה פיל פודן ניצל כדי לקבוע 0:1 ולהכריע את ההתמודדות בדקה ה-81.

פיל פודן קשר מנצ'סטר סיטי. רויטרס
אמר תודה וכבש מקרוב. פודן/רויטרס

ליברפול תשחק מחר נגד צ'לסי בגמר גביע הליגה (ראשון, 18:30, ספורט1) ועל כן סיטי תשמור על יתרון של שש נקודות בפסגה לפחות שבוע נוסף, לשמחתו ולמזלו של פפ גווארדיולה שראה את שחקניו מציגים יכולת איומה בשעה הראשונה, למעשה בסיומן של 45 הדקות הראשונות זו הייתה הפעם הראשונה העונה שהסיטיזנס היו פחות מסוכנים מהיריבה גם על פי מדד ה-XG, אך פודן ניצל שגיאה בהגנה כדי להכריע את ההתמודדות - ברנרדו סילבה מסר רוחב לרחבה, הכדור פגע במגן, שינה כיוון והקשר דחק מקו השער, קבע את תוצאת הסיום והותיר את הטופיז עם ניצחון בודד בתשעה מחזורים ושניים ב-18 האחרונים.

זהו גם היה הפסד עשירי רצוף של אברטון לסיטי, כשבארבעת האחרונים היא כלל לא הבקיעה. אברטון תטען לקיפוח בעקבות נגיעת יד של רודרי בדקה ה-84, אך בדיקה ארוכה של שופטי המסך הסתיימה בהחלטה שלא להעניק פנדל למארחים.

שחקני אברטון, מנצ'סטר סיטי עם דגלי אוקראינה. רויטרס
תומכים באוקראינה. שחקני אברטון ומנצ'סטר סיטי/רויטרס
שחקן מנצ'סטר סיטי אולכסנדר זינצ'נקו עם שחקן אברטון ויטאלי מיקולנקו. Michael Regan, GettyImages
אחווה לאומית. זינצ'נקו ומיקולנקו בחימום/GettyImages, Michael Regan

זינצ'נקו ומיקולנקו מתחבקים

עוד לפני פתיחת המשחק, במהלך החימום, התרחש רגע מיוחד על כר הדשא כאשר שני הנציגים האוקראינים בפרמיירליג, אולכסנדר זינצ'נקו ממנצ'סטר סיטי ו-ויטאלי מיקולנקו מאברטון, התחבקו ושוחחו באחת השעות הכי קשות שידעה מולדתם. כמו כן, שחקני אברטון עלו לכר הדשא עטופים בדגלי אוקראינה, בעוד שחקני מנצ'סטר סיטי עלו עם חולצה עליה היה דגל אוקראינה לצד הכיתוב "לא למלחמה".

ליברפול תפגוש את צ'לסי בגמר גביע הליגה ועל כן השתיים לא ישחקו השבוע בליגה, כמו גם ארסנל ולסטר שאמורות היו לפגוש אותן במחזור הנ"ל. מחר גם ייערך המפגש בין ווסטהאם לוולבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully