וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריקסן חזר למגרשים בהפסד ברנטפורד, 0:0 מאכזב למנצ'סטר יונייטד

הדני עלה כמחליף ושיחק לראשונה מאז היורו, קבוצתו נכנעה 2:0 לניוקאסל. השדים האדומים מעדו מול ווטפורד, קיין וסון עשו היסטוריה ב-0:4 של טוטנהאם בלידס

תקציר: לידס - טוטנהאם 4:0/ספורט1

המחזור ה-27 בליגה האנגלית נפתח כבר אמש (שישי) עם 0:2 של סאות'המפטון על נוריץ', ויימשך בשבת עם חמישה משחקים נוספים, כאשר במפגש המוקדם לידס שוב הובסה והפעם בביתה על ידי טוטנהאם, שכבשה שלושה שערים במחצית הראשונה בדרך ל-0:4. לאחר מכן, מנצ'סטר יונייטד אכזבה עם 0:0 ביתי מול ווטפורד, בעוד כריסטיאן אריקסן חזר למגרשים אחרי כשמונה חודשים וערך בכורה במדי ברנטפורד, אך לא הצליח למנוע הפסד 2:0 לניוקאסל.

צפו בכל שערי השבת בליגה האנגלית

תקציר: שערי יום שבת (26.2) בליגה האנגלית/ספורט1
דיאן קולוסבסקי, טוטנהאם. Visionhaus, GettyImages
קונטה הצליח להעיר אותם. טוטנהאם חוגגת בלידס/GettyImages, Visionhaus

לידס - טוטנהאם 4:0

טוטנהאם הגיעה ללידס אחרי שהפסידה 1:0 בחוץ לברנלי והמאמן אנטוניו קונטה הביע ספקות ביכולתו להצליח ואף טען שייתכן שהוא לא האיש המתאים למשימה, במה שעורר חשש כי בכוונתו לעזוב. היום אין ספק ששחקניו לקחו ברצינות את דבריו, וכפי שקרה ללידס ביום רביעי נגד לידס, היא שוב ספגה שלושה שערים במחצית הראשונה והובסה 4:0 על ידי התרנגולים. המגן השמאלי ריאן ססניון בישל למגן הימני מאט דוהרטי בדקה ה-10, האחרון גם בישל לדיאן קולוסבסקי שהכפיל את היתרון בחלוף חמש דקות והארי קיין הצטרף לחגיגה בדקה ה-27.

בדקה ה-85 קיין גם הוסיף בישול לחברו הטוב יונג מין סון, שקבע את תוצאת הסיום ושמר על טוטנאם בקרב על המקום הרביעי - בנוסף, הבישול של קיין לסון קבע שהם הצמד המוצלח ביותר בהיסטוריית הליגה, בישלו אחד לשני 37 שערים וכך עקפו את דידייה דרוגבה ופרנק למפארד, כוכבי צ'לסי עבר. לידס המסובכת נותרה עם 23 נקודות והיא ספגה העונה כבר 60 שערים ב-26 משחקים, כך שהקו האדום בהחלט הולך ומתקרב בצעדי ענק.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד. Jan Kruger, GettyImages
עוד אכזבה ליונייטד. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, Jan Kruger

צפו: פרננש ורונאלדו החמיצו, יונייטד שוב אכזבה ומעדה

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ווטפורד 0:0/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד - ווטפורד 0:0

לאחר התיקו נגד אתלטיקו מדריד בליגת האלופות, מנצ'סטר יונייטד סיימה בשוויון נוסף, ופספסה הזדמנות לרשום ניצחון ליגה שלישי ברציפות מול היריבה לה נכנעה 4:1 במשחקו האחרון של אולה גונאר סולשיאר. ווטפורד של רוי הודג'סון השיגה נקודה משמעותית בקרבות התחתית, אחרי ששער של כריסטיאנו רונאלדו נפסל בשל נבדל במחצית הראשונה. יונייטד אמנם עדיין רביעית בטבלה, אך עם יותר משחקים מכל יריבותיה בקרב על המקום בליגת האלופות.

הקבוצה של רנגניק, שלפני המשחק הציגה שלט בעד שלום עולמי, פתחה בצורה טובה, אבל ברונו פרננדש המשיך בכושרו המאכזב, והחמיץ מספר הזדמנויות קורצות. ככל שהמשחק התקדם יונייטד הפכה ליותר עצבנית, והייתה מפוזרת. לאור העובדה שחמשת המשחקים הבאים של יונייטד הם סיטי בחוץ, טוטנהאם (בית), ליברפול בחוץ, ולסטר ואברטון - כדאי מאוד שהקבוצה תחזור לעצמה.

כריסטיאן אריקסן, שחקן ברנטפורד. Marc Atkins, GettyImages
ריגש את אנגליה. אריקסן בבכורה בברנטפורד/GettyImages, Marc Atkins

ברנטפורד - ניוקאסל 2:0

ניוקאסל המשיכה בתחיה המחודשת ובטיפוס במעלה הטבלה ורשמה משחק שישי ללא הפסד. המגפייז הנחילו לעולה החדשה הפסד שמיני בתשעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, ועקפה אותה בטבלה בקרבות התחתית. ג'ואלינטון (33) וג'ו ווילוק (44) הבטיחו את הניצחון עוד במחצית הראשונה, אך הרגע המרגש בהתמודדות הגיע בדקה ה-52, כאשר כריסטיאן אריקסן עלה להופעת בכורה במדי המארחת, במשחק הראשון שלו מאז שהתמוטט ביורו 2020 ביוני האחרון.

מאטי קאש, שחקן אסטון וילה חוגג. Henry Browne, GettyImages
הקדיש את השער לחברו שמשחק באוקראינה. קאש/GettyImages, Henry Browne

ברייטון - אסטון וילה 2:0

הקבוצה של סטיבן ג'רארד חזרה לנצח אחרי שצברה נקודה בלבד בשלושת המשחקים האחרונים, אך מי שגנב את ההצגה הוא המגן הימני מאטי קאש. השחקן שקיבל השנה אזרחות פולנית והחל לייצג את נבחרתה, הבקיע את השער הראשון בדקה ה-17 וחשף חולצה בה ניסה לחזק את חברו בנבחרת פולין ושחקן דינמו קייב תומאש קדזיורה, שעדיין תקוע באוקראינה. אולי ווטקינס הכפיל את התוצאה בדקה ה-68, והנחיל למארחת הפסד שלישי ברציפות ללא שער זכות.

צ'ה אדאמס שחקן סאות'המפטון. רויטרס
שער קליל וניצחון נוסף. צ'ה אדאמס/רויטרס

צפו ב-0:2 של סאות'המפטון על נוריץ'

תקציר: סאות'המפטון - נוריץ' 0:2/ספורט1

סאות'המפטון - נוריץ' 0:2

במשחק שפתח את המחזור בשישי, הקבוצה של רלף האזנהוטל המשיכה בכושר חלומי עם משחק חמישי ברציפות ללא הפסד, כשהיא מנצחת בשלושה מהם ומסיימת פעמיים בתיקו, וגם זה נגד מנצ'סטר סיטי בבית ומנצ'סטר יונייטד בחוץ. צ'ה אדאמס העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-36 מקרוב אחרי ברדק ברחבה ודחיקה פנימה. אוריול רומאו הוסיף עוד אחד בדקה ה-88 עם כדור נהדר ששלח מקצה הרחבה פנימה וקבע 0:2.

משחקים נוספים:

קריסטל פאלאס - ברנלי 1:1

לפאלאס: ג'פרי שלופ (9), לברנלי: לוקה מיליבויביץ' (עצמי, 46)

ביום ראשון ייערך גמר גביע הליגה בין צ'לסי לליברפול (18:30, ספורט1) ולכן יתקיים רק משחק אחד במסגרת המחזור ה-27, כאשר ווסטהאם תארח את וולבס (16:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully