וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה הודיעה: מתקרבים לסיכום עם מנחם קורצקי

אורן גולן והמנכ"ל אלי דגני קבעו פגישה עם המאמן לשבוע הבא, על מנת לסגור את התנאים הכספיים ולחתום לעונה נוספת

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

נראה היה שחוסר ההסכמה עם הרוכשים העתידיים של המועדון תמנע את המשך דרכו של מנחם קורצקי בהפועל חדרה, אולם על פי הודעת המועדון הבוקר (שבת), מסתמן כי חלה תפנית והצדדים יאריכו את ההתקשרות. בחדרה בישרו כי לאחר פגישה ראשונית בין היועץ המקצועי אורן גולן והמנכ"ל אלי דגני למנחם קורצקי, הם מתקרבים לסיכום עם המאמן שצפוי להישאר על הקווים גם בעונה הבאה.

כפי שנכתב בימים האחרונים ואף נאמר על ידי המאמן עצמו, הרוכשים העתידיים של הפועל חדרה העדיפו שמאמן אחר יוביל את הקבוצה לאחר שהיא תעבור לבעלותם, זאת על אף שקורצקי קרוב להבטיח העפלה לפלייאוף העליון וחדרה מדורגת כרגע במקום הרביעי המכובד מאוד מבחינתה.

מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי. שלומי גבאי
מסתמן שהוא ימשיך. קורצקי/שלומי גבאי

כעת, בין אם בשל שינוי בדעתם של הבעלים העתידיים, או בגלל התעקשות של מקבלי ההחלטות הנוכחיים במועדון, נראה שקורצקי כן ימשיך בסופו של דבר. "שני הצדדים הגדירו את הפגישה כמצוינת, אורן גולן החמיא לקורצקי על העבודה הנפלאה שלו השנה וביקש מהמאמן לעשות הכל על מנת להשלים את המשימה ולזכות בכרטיס לפלייאוף העליון, בפעם השנייה בתולדות המועדון. במקביל, גולן ודגני גם ביקשו מהמאמן לשתף כמה שיותר שחקנים צעירים במשחקים שנותרו העונה, במטרה שיצברו ניסיון בליגת העל ויהפכו לשחקנים לגיטימיים בעונה הבאה", נמסר בהודעה הרשמית, "שני הצדדים קבעו פגישה נוספת בשבוע הבא על מנת לסכם את התנאים הכספיים ולחתום לעונה נוספת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully