וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני חדרה מופתעים: "הזוי שעדיין לא האריכו לקורצקי את החוזה"

הפתעת העונה התקרבה לפלייאוף העליון עם ניצחון על בית"ר, אבל המאמן עדיין לא קיבל הצעה רשמית. שבחים ללבקוביץ', סיסה וגוזלן

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

הפועל חדרה חגגה אמש (שבת) ניצחון חשוב נוסף, לאחר שגברה 0:1 על בית"ר ירושלים וצברה שלוש נקודות חשובות מאוד במאבק הצמוד על הכרטיס לפלייאוף העליון.

הניצחון של חדרה משמעותי ביותר לאור איבוד הנקודות של מכבי נתניה וכעת מקווים בקבוצה שגם הפועל חיפה תשמוט נקודות במשחק החוץ שלה, הערב (20:15, ספורט2) נגד מכבי תל אביב בבלומפילד.

בחדרה גם רשמו לעצמם הכנסה נאה, לאחר שלמעלה מ-6,500 צופים נכחו באצטדיון, מתוכם כ-5000 אוהדי בית"ר, מה שהכניס סכום משוער של כ-300 אלף שקל לקופה המדוללת של המועדון.

מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
למה חדרה מחכה? קורצקי/שלומי גבאי

אחד הנושאים המרכזיים שעומדים כעת על הפרק, הוא עניין הארכת החוזה של המאמן מנחם קורצקי, שחוזהו הנוכחי מסתיים בסיום העונה. קורצקי שהגיע בעונה שעברה והציל את חדרה מירידת ליגה, עושה עבודה מדהימה במועדון גם העונה, ולמרות כל כך הרבה מכשולים בדרך כמו פציעות, הרחקות ושחרורו של גוסטבו מרמנטיני, הקבוצה נמצאת מרחק נגיעה מהבטחת מקום בפלייאוף העליון.

לא מעט גורמים במועדון הביעו פליאה על כך שקורצקי טרם קיבל הצעה רשמית לחוזה חדש וגם השחקנים שמאוד מחוברים למאמן שלהם, מתקשים להאמין שזה המצב. "הזוי שעדין לא האריכו למנחם את החוזה", אמר אמש אחד השחקנים לוואלה! ספורט. "מישהו צריך עוד הוכחות להצלחה שלנו? מנחם מוציא מאיתנו את המקסימום והוא חייב להישאר כאן גם בעונה הבאה", הוסיף השחקן.

בקשר למשחק אתמול, לא מעט שחקנים וביניהם השוער רובי לבקוביץ', הבלם ג'ונתן סיסה והחלוץ שובל גוזלן, קיבלו המון מחמאות על ההופעה שלהם. גוזלן עלה לשחק עם זריקות ומשככי כאבים מכיוון שלא רצה להפקיר את חבריו עקב היעדרותו של סטיבן אלפרד הפצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully