וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרגיש שהגדולות פספסו אותי, מאמין שיגיעו הצעות לעונה הבאה"

"הרוכשים רוצים להביא מאמן משלהם? זה בסדר", "השחקנים שלי סותמים פיות בכל שבוע", "שחרור מרמנטיני לא היה בטיימינג נכון", "קובי רפואה צריך לרדת מהעץ". מאמן הפועל חדרה, מנחם קורצקי, בריאיון שאסור לפספס

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

הפועל חדרה התקרבה להבטחת מקומה בפלייאוף העליון בזכות ניצחון 0:1 על בית"ר ירושלים אמש (שבת). הערב, מאמן הקבוצה מנחם קורצקי התראיין לתכנית הספורט של 103FM וזכה למחמאות מצדו של המגיש רון קופמן, שאף הכתיר אותו ל"מאמן השנה".

"העונה עדיין לא נגמרה ואנחנו צריכים להמשיך להביא תוצאות טובות כדי שנהיה בפלייאוף העליון, וגם מבחינת תארים אישיים יהיה לנו יותר קל", אמר קורצקי. "אתמול זה היה ניצחון מאוד חשוב. אולי המשחק לא הכי זרם מבחינה התקפית, אבל כן ראינו קבוצה שעובדת, נלחמת ורוצה להגיע למטרה - שהיא פלייאוף עליון".

המאמן הסביר: "השחקנים נתנו לנו את הביטחון שהכול אפשרי עם הקבוצה הזו. מבחינה טקטית אני חושב שאני מצליח לייצר הכנה ליריבה, לצמצם את היתרונות שלה, ואנחנו מצליחים להביא את זה לידי ביטוי במשחקים. זה עושה הבדל מבחינתנו. השחקנים התחברו לסגנון, לשיטה שלי וזה משהו שהם מאמינים בו. אני מאוד שמח שזה בא לידי ביטוי בתוצאות".

מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
מרגיש שהגדולות פספסו אותו. קורצקי/שלומי גבאי

בזמן שמתנהל משא ומתן לרכישת הפועל חדרה, עם קורצקי טרם דיברו על המשך דרכו, חרף ההצלחה. "מבחינתי אני בא ועושה את העבודה, אבל אי אפשר להתעלם מזה. ממה שהבנתי הרוכשים עדיין לא סגורים, הם כן רוצים להביא מאמן משלהם וזה בסדר". עוד הוסיף בנוגע לרכישה הפוטנציאלית: "זה לא מתפקידי להיכנס לזה, מבחינתי זה מחוץ לתחום שלי. אני מתעסק מקצועית במשחק הקרוב וגם לא מסתכל יותר מדי רחוק. הבנתי שסגרו הסכם שכל דבר שיקרה בעתיד צריך להיות בכפוף לרוכשים החדשים".

כשנשאל האם הוא מרגיש שהקבוצות הגדולות פספסו אותו בשנים עברו, קורצקי השיב: "אני חושב שכן. אני חושב שחדרה זה מקום טוב להצליח. אנחנו תמיד בשאיפה להתקדם, אבל כרגע טוב לי בחדרה. אני רוצה להתמקד בעונה הזו ולהביא את המועדון להכי טוב שאפשר. מה שיגיע בעתיד, אני אקבל באהבה. אין לי חוזה לשנה הבאה, ככה שהכול פתוח, אבל אני כן צריך לכבד את המקום שאני עובד בו. אני מאמין שיגיעו הצעות, אני לא מתעלם מדברים ולא אשקר את עצמי. אני אקבל את ההחלטה שהכי טובה בשבילי".

עוד בוואלה!

שחקני חדרה מופתעים: "הזוי שעדיין לא האריכו לקורצקי את החוזה"

לכתבה המלאה

צפו: העימות בין קורצקי לרפואה בניצחון חדרה על הפועל ת"א

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חדרה 1:0/ספורט1

בנוגע לשחרורו של גוסטבו מרמנטיני, מאמן חדרה אמר: "זה לא הכעיס אותי כי זה מרמנטינו, הטיימינג היה לא נכון ועל זה היה עיקר הכעס שלי. כשיש מטרות וייצבנו את הקבוצה, לעשות את זה בשעה האחרונה לחלון ההעברות, בלי אפשרות להתחזק, מבחינתי זה לא היה הכי נכון. זה מאחוריי, השחקנים הם אלו שהרימו אותי וחיזקו אותי. הבנתי שיש עם מי לצאת למלחמה הזו, השחקנים מוכיחים את עצמם כל שבוע וסותמים פיות להרבה אנשים. הם עושים את העבודה שלהם ואנחנו מרוצים".

לסיום, קורצקי התייחס לעימות עם קובי רפואה במשחק האחרון של קבוצתו נגד הפועל תל אביב, ולמרוץ להעפלה לפלייאוף העליון: "קובי רפואה הוא יודע את זה והוא יצטרך לרדת מהעץ. אני יודע שכרגע, במטרות שהצבנו לעצמנו אנחנו עומדים. זו לא אובססיה בשבילנו, אנחנו מאוד רוצים, אבל יש דברים לא פחות חשובים מבחינתנו. המטרות שלנו היו להתרחק כמה שיותר מהתחתית. אני שמח שעמדנו ביעדים ועכשיו יש לנו מטרה חדשה, לא נצטער אם זה יקרה ואנחנו נלך בכל הכוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully