וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המופע של אמבפה: צמד נהדר ובישול מרהיב לכוכב ב-1:3 של פ.ס.ז'

עודכן לאחרונה: 27.2.2022 / 0:07

הצגה של קיליאן: אחרי פיגור מוקדם, החלוץ כבש פעמיים משני בישולים נהדרים של ליאו מסי, והוסיף בישול יפהפה בדרך ל-1:3 על סנט אטיין

תקציר: מילאן - אודינזה 1:1/ספורט1

המחזור ה-26 בליגה הצרפתית יצא לדרך אמש (שישי) כשראן ניצחה 2:4 את מונפלייה בחוץ ונמשך עם ה-0:0 בין שטרסבורג לניס. את רגעי השיא סיפק קיליאן אמבפה, שהוליך את המוליכה פריז סן ז'רמן לניצחון 1:3 על סנט אטיין.

ליאונל מסי, קיליאן אמבפה, שחקני פריז סן ז'רמן. רויטרס
שילוב קטלני. מסי ואמבפה/רויטרס

פריז סן ז'רמן - סנט אטיין 1:3

עם כל הכבוד לליגה הצרפתית, פ.ס.ז' מתכוננת בעיקר לגומלין מול מול ריאל מדריד בליגת האלופות, ואחרי שקיליאן אמבפה כבש שער נהדר מול הספרדים, הלילה הוא הוכיח גם בליגה שהוא בכושר נהדר, כשסיים עם צמד מצוין ובישול גדול - ובעיקר שיתוף פעולה קטלני עם ליאו מסי, כשהסקורר הצרפתי הוא המוציא לפועל.

סנט אטיין עלתה ליתרון מוקדם משער של דניס באונגה (16), אבל אז החל המופע. זה התחיל עם בישול יפהפה ואופייני של ליאו מסי, שבכדור עומק הצליח לחתוך את ההגנה ולמצוא את אמבפה מעבר לקו האחרון, ואומנם החלוץ היה בזווית קשה, אבל סיפק פיניש יפה והשווה ל-1:1 בבעיטה חדה (42).

בפתיחת המחצית השנייה מסי ליהטט על סף הרחבה, עבר שני שחקנים בצורה נהדרת, השאיר לאמבפה, והחלוץ בעט בעיטה מדויקת לפינה הרחוקה וקבע 1:2 נהדר. שני בישולים למסי, שני שערים לקיליאן.

ואז הגיע עוד רגע מרהיב: אמבפה הגביה עם החלק החיצון של הנעל, בכדור מדוד שנחת על הראש של דנילו, שמקרוב נגח (52) את ה-1:3. כבר עתה לאמבפה יש 10 בישולים ו-14 שערים עם דאבל דאבל, ואין ספק: לריאל מדריד יש ממה לחשוש.

עוד בוואלה!

הופנהיים חזרה מפיגור ל-1:2 מול שטוטגרט, 20 דקות לדאבור

לכתבה המלאה
דאנטה שחקן ניס. John Berry, GettyImages
יחסר באמצע השבוע בחצי גמר הגביע. דאנטה/GettyImages, John Berry

שטרסבורג - ניס 0:0

הקבוצה של כריסטוף גאלטייה חילצה נקודה במגרשה של המדורגת חמישית ועלתה לפחות ל-24 שעות למקום השני. הקפטן דאנטה ראה צהוב שני והורחק בדקה ה-48, אבל שטרסבורג לא הצליחה לנצל את יתרונה המספרי מול שלוש עצירות נהדרות של וולטר בניטס הארגנטינאי. גם ג'סטין קלייברט ראה כרטיס אדום אחרי שכבר הוחלף (85).

שחקני ראן חוגגים שער נגד בורדו. JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP, GettyImages
ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים. שחקני ראן חוגגים/GettyImages, JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP

מונפלייה - ראן 4:2

הקבוצה של ברונו ז'נסיו עם ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים ועלייה זמנית אל המקום הרביעי בטבלה, בעוד מונפלייה נותרה תשיעי ועלולה לרדת עד המקום ה-11 בתום המחזור. מרטן טרייה (8) ובנז'מן בוריז'ו (15) סידרו לראן יתרון מוקדם, אבל אמברואז אויונוגו (19) ואלי ווהי (41) איזנו עוד לפני המחצית. גאטן לאבורד (52 בפנדל) ולוברו מאייר (84) סידרו לאורחת שלוש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully