וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצי, קרביץ ואדם אריאל נופו מסגל נבחרת ישראל לגרמניה

24.2.2022 / 17:11

גודס בחר את ה-12 למשחק בדרייב אין, טימור ודאוסון בפנים. המאמן: "ננהל את העומס על ג'ייק כהן, נקווה להתמודד עם הפיזיות שלהם"

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 59:64/ספורט1

נבחרת ישראל תמשיך מחר (שישי, 14:30) במסע שלה לעבר גביע העולם 2023 כשתארח את נבחרת גרמניה במסגרת המחזור השלישי בבית ד' במוקדמות האירופיות. ישראל מגיעה למשחק כשהיא בראש הבית עם שני ניצחונות משני משחקים, ואילו גרמניה מדורגת במקום השלישי עם ניצחון על פולין והפסד לאסטוניה. ישראל ערכה היום בשעות הצהריים את האימון המסכם בדרייב אין, שצפוי להתמלא לחלוטין מחר פעם נוספת. מהאימון נעדר ג'ייק כהן שנמצא עם מכבי תל אביב בטורקיה, אך הוא יהיה בסגל שיועבר לגרמנים בישיבה הטכנית שלפני המשחק. 14 שחקנים התאמנו, מתוכם שלושה ינופו ולא יהיו בסגל.

על אף החיסרון של מספר שחקני מפתח, ביניהם תמיר בלאט, יובל זוסמן, יפתח זיו ורומן סורקין, שלא שוחררו מקבוצות היורוליג שלהם, בישראל עדיין אופטימיים כי הסגל הקיים מספיק טוב כדי לנצח את הגרסה הנוכחית של נבחרת גרמניה, שתופיע אף היא ללא שחקני היורוליג שלה. ביום שני, כשהגרמנים יארחו את ישראל בהיידלברג למשחק השני בין הקבוצות, לרשותם יעמדו חמישה שחקני יורוליג, בעוד לסגל של גיא גודס יצטרף תמיר בלאט מאלבה ברלין, אבל ג'ייק כהן יחזור למכבי תל אביב.

מייקל בריסקר עם יאיר קרביץ באימון נבחרת ישראל. יותם רונן
שניהם נופו מהסגל הסופי. קרביץ עם בריסקר/יותם רונן

גודס אמר באימון המסכם: "התחושות טובות בכל חלון. כיף לבוא לנבחרת ולאמן את השחקנים האלה, הם מאוד מחויבים, מרוכזים ורוצים לנצח. יש לנו מטרה להגיע לאליפות העולם, התחלנו ברגל ימין, אנחנו מאוד רוצים להמשיך במומנטום. גרמניה לא תהיה בסגל הנוצץ והחזק שלה במשחק הראשון, אבל יש לה סגל אגרסיבי וקשוח, מקווה שנוכל להתמודד עם האגרסיביות שלהם. ננהל את העומס על ג'ייק כהן, הוא כמה שנים בנבחרת ועושה עבודה נהדרת, הוא אינטליגנט ולא צריך להסביר לו כמה פעמים. הקושי שלו יהיה לשחק היום בערב, לטוס, לישון פחות שעות ולתת מה שהוא יכול בדקות שהוא יקבל. זה לא פשוט, אבל כמה שנוכל להשתמש בו - זה מעולה מבחינתנו. ראינו את הגרמנים כמה פעמים ואנחנו יודעים למה לצפות, הרבה אגרסיביות וריבאונד התקפה, מפעילים לחץ על הכדור. נבוא יותר מוכנים, גם אנחנו כצוות וגם השחקנים. אני מאמין ומקווה שנפתח את המשחק יותר טוב מהמשחק נגד פולין".

מאמן נבחרת ישראל גיא גודס. יותם רונן
המטרה ברורה. גודס/יותם רונן

כאמור, נבחרת גרמניה שהגיעה אמש לישראל רחוקה מלהיות הנבחרת החזקה שהופיעה במשחקים האולימפיים בטוקיו. גרמניה של גורדון הרברט הקנדי הגיעה לישראל עם 13 שחקנים, שהבכיר מביניהם הוא רובין בנזינג הוותיק, ולצידו כמה שמות מוכרים נוספים כמו הגארד-פורוורד דויד קראמר, הסנטר ליאון קראצר והפורוורד כריסטיאן שנגפלדר. הגרמנים יודעים שאם לא ישיגו לפחות ניצחון אחד בצמד המשחקים הקרוב, הסיכוי שלהם להעפיל לאליפות העולם יהיה מזערי, גם אם יצליחו לעלות מהבית הזה לשלב הבא.

ישראל וגרמניה נפגשו עד היום 39 פעמים והמאזן עומד על 18:21 לכחולים-לבנים. ישראל גברה 77:81 על גרמניה במוקדמות אליפות העולם לפני שלוש שנים, אבל בחוץ הפסידה 112:98 בהארכה לאחר דרמה גדולה.

הדרכים לדרייב אין ייפתחו מחר כמה שעות לפני ההתמודדות לאחר סיומו של מרתון תל אביב. נבחרת ישראל מחזיקה במאזן מושלם של שבעה ניצחונות משבעה משחקים במשחקים רשמיים במגרשה הביתי של הפועל תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • גיא גודס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully