וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק, טיסה ועוד משחק - והכל ב-20 שעות: היממה ההזויה של ג'ייק כהן

23.2.2022 / 13:07

בחסות הסכסוך בין היורוליג לפיב"א: שחקן הפנים עובר בין מכבי תל אביב לנבחרת ישראל ארבע פעמים בתוך ארבעה ימים, ויעבור בין שתי מדינות כדי להתייצב לשני משחקים בשתי מסגרות שונות

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 59:64/ספורט1

המאבק המתמשך בין פיב"א ליורוליג, והכישלון שלהן בניסיון למנוע את ההתנגשות בין חלונות הנבחרות למסגרות הקבוצתיות, הולידו לא מעט מצבים הזויים. ג'ייק כהן ממחיש את הסיטואציה העגומה והמורכבת הזאת, וכך נראה השבוע שלו:

יום שלישי:
בוקר - אימון נבחרת ישראל (כצופה)
צהריים - אימון מכבי תל אביב (כצופה)
ערב - אימון נבחרת ישראל

יום רביעי:
צהריים - אימון מכבי תל אביב
טיסה מישראל לטורקיה

יום חמישי:
בוקר - אימון קליעות עם מכבי תל אביב
ערב - משחק בין מכבי תל אביב לאנאדולו אפס

יום שישי:
לילה - טיסה מטורקיה לישראל
צהריים - משחק בין נבחרת ישראל לגרמניה

שבת:
חזרה למכבי תל אביב

ג'ייק כהן. דני מרון, ברני ארדוב
רק שלא יתבלבל במדים. ג'ייק כהן במכבי תל אביב ובנבחרת ישראל/ברני ארדוב, דני מרון

כהן הפך בקדנציה של עודד קטש לשחקן המפתח בנבחרת, וזה לא עומד להשתנות גם בשבתו של גיא גודס כמאמן הלאומי. לאור מצבו בקצה הרוטציה של הצהובים, קבוצתו שיחררה אותו במקרים קודמים ממשחקי היורוליג שלה לטובת החלונות של פיב"א, אבל השבוע נוצרה סיטואציה שונה: לאור פציעתו של אנג'לו קלויארו והידבקותו של רומן סורקין בקורונה, האלופה לא ויתרה על מקומו של כהן בסגל נגד אנאדולו אפס.

כשיעלה לפרקט בסינאן ארדם דום, שחקן הפנים הישראלי ייתקל במישהו שמכיר היטב את מה שהוא עובר. בעונה שעברה, שבועות ספורים לאחר שחזר מפציעה ממושכת, שיין לארקין הופיע בתוך 24 שעות במשחק יורוליג עם אפס בבלגרד ובמשחק נבחרת באיסטנבול: נגד הכוכב האדום הוא קלע 18 נקודות ב-31 דקות בניצחון קבוצתו, ולמחרת עמד על 12 נקודות ב-31 דקות, אך טורקיה הפסידה לקרואטיה.

עוד בוואלה!

נבחרת ישראל: כהן התאמן וחזר למכבי תל אביב, בריסקר ובני שוחררו

לכתבה המלאה
שחקן אנאדולו אפס שיין לארקין. דני מרון
62 דקות בשתי מדינות בתוך יממה. שיין לארקין כבר מכיר את הסיטואציה/דני מרון

כהן, בניגוד ללארקין, צפוי לשחק פחות מ-62 דקות בסוף השבוע הקרוב - אבל מצבו קיצוני עוד יותר: מהרגע שבו יירד לחדר ההלבשה באיסטנבול, ועד לרגע שבו יעלה לפרקט בהיכל קבוצת שלמה יחלפו 17 שעות בלבד.

מכבי צפויה לנחות בארץ לקראת השעה שלוש לפנות בוקר בין חמישי לשישי, ולא יישאר לו הרבה זמן לנוח ולהתאושש, משום שמשחק הנבחרת ייפתח כבר ב-14:30. הוא יחמיץ את שני האימונים המסכמים לקראת המפגש עם גרמניה, אך בשל חשיבותו (שרק הולכת ומתגברת בגלל היעדרותו של איתי שגב) לא מן הנמנע שאף יפתח בחמישייה. כמו כן, נועם דוברת שוחרר מסגל הנבחרת למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully