וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: כהן התאמן וחזר למכבי תל אביב, בריסקר ובני שוחררו

22.2.2022 / 21:04

הנבחרת ממשיכה בהכנות למשחק נגד גרמניה ביום שישי (14:30) כששחקן הצהובים ערך את צמד האימונים היחיד שלו וייצא איתם לטורקיה. בנבחרת היו מרוצים מהמחויבות שלו

החגיגות של בני הרצליה אחרי הזכייה בגביע המדינה/צילום ועריכה: לילך וייס

נבחרת ישראל השלימה היום (שלישי) עוד שני אימונים לקראת המשחק הראשון בחלון השני במוקדמות אליפות העולם נגד נבחרת גרמניה ביום שישי (14:30). בתום יום האימונים החליטו בצוות המקצועי לשחרר מהסגל את מייקל בריסקר מגלבוע/גליל וגיל בני מהפועל תל אביב. עד למשחק ישוחררו שלושה שחקנים נוספים.

שחקן נבחרת ישראל ג'ייק כהן. דני מרון
נסע לאיסטנבול. כהן/דני מרון

ג'ייק כהן ערך היום את שני האימונים היחידים שלו עם הנבחרת ויחזור מחר למכבי תל אביב שתצא בשעות הצהריים לאיסטנבול. כזכור אמש הצליחו באיגוד הכדורסל להגיע לסיכום על כך שכהן יהיה בסגל של הנבחרת למשחק נגד גרמניה בדרייב אין וזאת למרות שיהיה בסגל של מכבי תל אביב למשחק נגד אנדולו אפס ביום חמישי. כהן ינחת בארץ עם מכבי בלילה שבין חמישי לשישי ויגיע לדרייב אין כמה שעות לפני המשחק, כשחומר מצולם מהאימונים יועבר אליו.

בנבחרת היו מרוצים מאוד מהיכולת של כהן באימונים וסיפרו על המחויבות שלו למדים הלאומיים שגורמת להם להיות אופטימיים מאוד שלמרות התנאים הקשים הוא יוכל לתרום במשחק החשוב נגד גרמניה.

עוד בוואלה!

ג'ייק כהן ישחק עם הנבחרת מול גרמניה ביום שישי

לכתבה המלאה
מייקל בריסקר עם יאיר קרביץ באימון נבחרת ישראל. יותם רונן
שוחרר מהסגל לגרמניה. בריסקר עם קרביץ/יותם רונן

כזכור, נבחרת ישראל מדורגת במקום הראשון בבית עם שני ניצחונות משני משחקים, ובנבחרת הגדירו כמטרה להשיג לפחות ניצחון אחד בחלון הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully