וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלשת ניצחון של מייק ג'יימס סידרה למונאקו 76:79 על קאזאן

הגארד צלף שש שניות לסיום בדרך לערב מוצלח של 25 נקודות ו-7 אסיסטים. הצרפתים טיפסו למקום השמיני בטבלת היורוליג, קאזאן שביעית

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 59:64/ספורט1

משחק ההשלמה שנערך הערב (שלישי) בין מונאקו לקאזאן במסגרת המחזור ה-20 היורוליג סיפק דרמה גדולה, שהסתיימה בשלשת ניצחון אדירה של מייק ג'יימס שקבע 76:79 לצרפתים.

מייק ג'יימס שחקן מונאקו. רויטרס
התעלה בזמן הנכון. ג'יימס/רויטרס

שתי הקבוצות שהפסידו במשחק היורוליג הקודם שלהן קיוו לחזור למסלול הניצחונות, כששתיהן עדיין חולמות על מקום בשמינייה הראשונה. אחרי פתיחה צמודה למחצית הראשונה, שלשה של ג'יימס על הבאזר של הרבע השני סידרה למארחת מהנסיכות יתרון 36:44 בהפסקה. הבריחה המשיכה ברבע השלישי, ומונאקו השלימה ריצת 6:17 בדרך ליתרון השיא במשחק - 38:51.

הרוסים צמצמו בהדרגה את ההפרש, אך לא הצליחו להשוות עד חצי הדקה האחרונה, כאשר שלשה גדולה של או. ג'יי מאיו 24 שניות לסיום קבעה 76:76. המארחת הזעיקה פסק זמן, ובסיומו ג'יימס סיפק מהלך אופייני וקלע את שלשת הניצחון שש שניות לסיום. לרוסים היה זמן להגיע להזדמנות להשוות, אך מריו הזוניה איבד את הכדור. ג'יימס הוביל את המנצחת עם 25 ו-7 אסיסטים, 20 של הזוניה לא הספיקו מנגד. בעקבות התוצאה עלתה מונאקו למקום השמיני עם מאזן 13:13, בעוד קאזאן מקדימה אותה במקום אחד עם מאזן 12:13.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב: "השחקנים לא יצאו לבילוי ומבינים שהנראות חשובה"

לכתבה המלאה

בחמישי תתארח קאזאן אצל באסקוניה, בעוד מונאקו תארח בשישי את פנרבחצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully