וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "השחקנים לא יצאו לבילוי ומבינים שהנראות חשובה"

22.2.2022 / 18:06

הצהובים הגיבו לסרטון בו תועדו דרק וויליאמס, ג'יימס נאנלי וג'יילן ריינולדס מבלים אחרי ההפסד בדרבי: "היו במסעדה שקרובה למקום מגוריהם. הסרטון צולם ופורסם שלא על דעתם וללא ידיעתם, אך מבינים שאוהדים רבים נפגעו". השחקנים התנצלו: "בפועל זה נראה רע"

ג'יימס נאנלי, ג'יילן ריינולדס ודרק וויליאמס אחרי ההפסד בדרבי/מתוך אינסטגרם

מכבי תל אביב חוותה לא מעט סערות בעונה הנוכחית, אך נדמה שהגדולה מכולן התרחשה בשבוע שעבר, כאשר הצהובים הפסידו דרבי שלישי העונה להפועל תל אביב, והפעם על הבמה הגדולה מכולן - חצי גמר גביע המדינה. ההפסד הוביל לפיטוריו של יאניס ספרופולוס, אך בין היתר במועדון עסקו גם בסרטון שפורסם ביום שלאחר המשחק, בו מתועדים שלושת הזרים שלא נרשמו לדרבי - דרק וויליאמס, ג'יימס נאנלי וג'יילן ריינולדס - חוגגים ומבלים אל תוך הלילה. אחרי בדיקה שנערכה עם השחקנים, עובדי המסעדה, אנשים שנכחו במקום והאדם שצילם את הסרטון, מכבי תל אביב הציגה את הממצאים.

דרק וויליאמס שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הסרטון עלה ללא ידיעתם. וויליאמס/דני מרון

"שלושת השחקנים עזבו את ההיכל מיד לאחר המשחק וסעדו במסעדה איטלקית, בה הם נוהגים לאכול מאחר שהיא נמצאת בצמוד למקום מגוריהם", נאמר בהודעת המועדון, "בזמן שהמקום היה כבר ריק, הם עשו את דרכם החוצה מהמסעדה, כאשר אז המלצרים הגביהו את עוצמת המוסיקה במקום ואלה השניות הבודדות שמופיעות בסרטון ובהן רואים את השחקנים, כאמור בדרכם החוצה. אחד העובדים שצילם את הקטע, תייג את השחקנים באינסטגרם והעלה את הווידאו לרשת. הטקסט שנכתב בסטורי של העובד היה על דעתו בלבד, כאשר הוא גם לא זיהה נכונה את השחקנים ותייג שחקן שלא נכח במקום (קיירי תומאס)".

"לסיכום, השחקנים לא יצאו לבילוי לילי, אלא ישבו לאכול אחרי המשחק במסעדה בצמוד למקום מגוריהם, הם לא העלו את הסרטון ולא העלו את הכיתוב "We Don't Care"', הסרטון צולם ופורסם שלא על דעתם וללא ידיעתם, ועל אף האמור, השלושה מבינים כי ישנה חשיבות גדולה מאוד לנושא הנראות וכי אוהדים רבים נפגעו עמוקות מהתמונות, גם אם הדברים בפועל היו אחרת".

עוד בוואלה!

רומן סורקין חיובי, מכבי תל אביב תשחרר את ג'ייק כהן לנבחרת

לכתבה המלאה
ג'יימס נאנלי, שחקן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
השחקנים התנצלו. נאנלי/אודי ציטיאט

השלושה מסרו את ההצהרה המשותפת הבאה: "אנו מתנצלים ומצרים על איך שהדברים הוצגו. אנחנו מבינים שעל אף שבאותו הרגע הדברים היו לחלוטין אחרת מהפרשנות שניתנה להם, בפועל הסרטון נראה רע וגרם לפגיעה קשה בתחושותיהם ורגשותיהם של האוהדים והנהלת המועדון. יש לנו רק הערכה ואהבה גדולה לאוהדים ולמועדון ואנו כואבים כל הפסד, בייחוד אחד כמו שהיה ביום שני שעבר. אנחנו נקבל כל החלטה שהמועדון יראה כראויה בנסיבות המקרה ונמשיך להילחם על כל ניצחון למען האוהדים ולמען מכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully