וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן סורקין חיובי, מכבי תל אביב תשחרר את ג'ייק כהן לנבחרת

21.2.2022 / 16:55

הפורוורד מאומת לקורונה, הצהובים ישלחו את ג'ייק כהן למשחקים נגד גרמניה כיוון שגם אנג'לו קלויארו פצוע

ג'ייק כהן ישחק עם נבחרת ישראל ביום שישי מול גרמניה. בעקבות שיחות בין האיגוד לקבוצתו מכבי תל אביב ורצונו של השחקן להשתתף, סוכמו הערב (שני) הדברים. כהן יתאמן בשלישי פעמיים עם הנבחרת, ייצא ברביעי עם מכבי תל אביב לטורקיה למשחק מול אנאדולו אפס ויחזור בשישי למשחק הנבחרת.

מכבי תל אביב בישרה כי רומן סורקין נמצא חיובי לקורונה וסובל מתסמינים, מה שמעמיד בסכנת הידבקות גם את יתר השחקנים בקבוצה ומשאיר את האלופה עם שחקן נוסף שלא יוכל לשחק נגד אנאדולו אפס ביום חמישי הקרוב, אחרי שאנג'לו קלויארו הושבת בשל פציעה בקרסול. לאור המצב, במכבי תל אביב הודיעו כי לא ישחררו גם את ג'ייק כהן ויפתח זיו לנבחרת, כאשר השניים היו אמורים לעמוד לרשותו של גיא גודס במפגש הראשון עם הגרמנים.

ג'ייק כהן עם יפתח זיו, נבחרת ישראל. דני מרון
הפעם הם לא יעמדו לרשות הנבחרת. יפתח זיו וג'ייק כהן/דני מרון

יש לציין כי ההחלטה של הנציגה הישראלית ביורוליג נובעת מהאמונה בקבוצה שעדיין ניתן להעפיל לפלייאוף. כאמור, ביום חמישי מכבי תל אביב תתארח אצל אנאדולו אפס, אחת היריבות הישירות שלה במאבק העלייה לשלב הבא ביורוליג. ללא סורקין וקלויארו, לצהובים נותרו 12 שחקנים כשירים בסגל, ולכן הם לא יכולים להרשות לעצמם לוותר על שניים נוספים במשחק חשוב באירופה.

"מועדון הכדורסל מכבי תל אביב עושה תמיד כל שביכולתו על מנת לשחרר שחקנים לנבחרת הלאומית. בחלון המשחקים הקרוב לא נוכל לעשות", נמסר בהודעת הצהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully