וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ הודה אחרי החגיגות בליברפול: "יכול להיות שנסחפתי"

המייטירדס דרסו 0:6 את לידס והפער בפסגה הצטמק לשלוש נקודות בלבד, המנג'ר התקשה לשלוט בעצמו, אך גם הבהיר: "אנחנו לא במרדף אחרי מנצ'סטר סיטי"

תקציר: ליברפול - לידס 0:6/ספורט1

בתחילת חודש ינואר, כאשר צ'לסי וליברפול נפרדו ב-2:2 אדיר ביניהן, מנצ'סטר סיטי חגגה יתרון דו ספרתי בפסגה והיא הייתה נראית בדרך הבטוחה לזכייה נוספת באליפות. אמש (רביעי) נרשם צעד משמעותי נוסף אולי לעבר המהפך הגדול, כאשר ליברפול דרסה 0:6 את לידס יונייטד במשחק החסר שהיה עליה להשלים וכעת הפער בינה לבין המוליכה עומד על שלוש נקודות בלבד, כך שמאבק האליפות בהחלט נפתח מחדש.

ליברפול אמנם נהנתה אתמול מצמדים של סאדיו מאנה ומוחמד סלאח, אבל גם שני הבלמים שלה הבקיעו - וירג'יל ואן דייק חתם את תוצאת המשחק בשניות הסיום, אבל מבין הכובשים היה זה ג'ואל מאטיפ שהצליח להשוות שיא. הקמרוני-גרמני הכפיל את יתרונה של ליברפול מבישול של סלאח במחצית הראשונה וכך השווה את שיא המועדון כאשר הפך לכובש ה-17 של הקבוצה העונה ב-26 מחזורים בלבד. מדובר בנתון שליברפול רשמה שלוש פעמים בלבד בתולדותיה - ב-1911/12 ופעמיים תחת קלופ, ב-2015/16 ובעונת האליפות ב-2019/20.

ואם כבר מספרים, אז את טבלת כובשי השערים בליגה כולה מובילים שלושת החלוצים של ליברפול: מוחמד סלאח שכבר עומד על 19 שערים העונה, דיוגו ז'וטה שאתמול נעדר בגלל פציעה והרשית 12 פעמים ומיד אחריו סאדיו מאנה שהעלה אמש את מאזנו ל-11 שערים. אם לא די בזה, שלושה שחקני ליברפול מובילים גם את טבלת המבשלים העונה בפרמיירליג: טרנט אלכסנדר ומוחמד סלאח עם 10 בישולים כל אחד, מיד אחריהם אנדי רוברטסון עם תשעה בישולים.

ג'ואל מאטיפ, שחקן ליברפול חוגג. רויטרס
הכובש ה-17 של המייטירדס העונה בפרמיירליג. מאטיפ/רויטרס

המנג'ר יורגן קלופ התקשה להסתיר את שמחתו לאחר המשחק וחגג עם האוהדים באנפילד: "יכול להיות שקצת נסחפתי", הודה הגרמני שלמעשה רשם את הניצחון הביתי הגדול ביותר עם ליברפול בליגה מאז שהגיע לקבוצה, "אם היו לי עוד 10 שניות לחשוב על זה, לא הייתי עושה את זה, אבל קצת נסחפתי עם הקהל וזה דבר שלא קורה יותר מדי פעמים. זה היה בסדר גמור בשביל אותו הרגע ומאוד אהבתי את התגובה של כל האצטדיון למשחק שלנו, ראיתי עד כמה כולנו מאוחדים ואני יכול רק להודות להם".

בכל הנוגע למאבק האליפות שנפתח מחדש וכשאנו במרחק חודש וחצי ממשחק העונה בין מנצ'סטר סיטי לליברפול (10 באפריל באצטדיון איתיחיאד במנצ'סטר), אמר קלופ: "אנחנו לא רודפים אחרי סיטי, אלא מנסים לנצח בכל משחק. אנחנו לא צריכים לספור נקודות, אלא פשוט לנצח. עכשיו מצפה לנו גמר גביע הליגה ביום ראשון ואילו מנצ'סטר סיטי כנראה תנצח את אברטון ותגדיל את היתרון לשש נקודות".

ג'ואל מאטיפ, שכאמור הפך לכובש ה-17 העונה של המייטירדס ב-26 משחקי פרמיירליג, סיכם: "הצטרפתי להתקפה וקיבלתי מסירה מושלמת ממו (סלאח). אפילו לא הייתי צריך לעצור וגם לא לחשוב, קיבלתי מסירה מושלמת ואני שמח שסוף סוף הבקעתי. להיות על המגרש ולשחק עבור ליברפול זה פשוט נפלא. עכשיו כולנו כבר מסתכלים על הגמר נגד צ'לסי ועל הסיכוי המצוין שלנו לזכות בתואר נוסף".

ביום ראשון ליברפול תתמודד באצטדיון בוומבלי נגד צ'לסי בגמר גביע הליגה, באמצע השבוע תפגוש את נוריץ' בגביע האנגלי ולליגה היאע תשוב ב-5 במרץ כשתארח את ווסטהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully