וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבסטיאן האלר השווה שיא אדיר של רונאלדו, אבל אייאקס "לא מרוצה"

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 0:43

החלוץ כבש משחק שביעי ברציפות בליגת האלופות ומוליך את רשימת כובשי המפעל, אבל אייאקס הסתפקה ב-2:2, ובבנפיקה יודעים: "תוצאה טובה לנו"

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי מדבר לקראת המשחק מול מכבי תל אביב/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: עמית שמחה

סבסטיאן האלר ממשיך את המאזן האדיר שלו בליגת האלופות, ואתמול (רביעי) חלוץ אייאקס כבש את שערו ה-11 בליגת האלופות ב-2:2 הדרמטי של ההולנדים מול בנפיקה במשחק הראשון בשמינית הגמר. האלר מקדים ברשימת הכובשים את רוברט לבנדובסקי (9) ואת מוחמד סלאח (8), אבל הערב שלו לא היה מושלם, מכיוון שהפעם החלוץ גם כבש שער עצמי (26).

למזלו הוא הצליח לכפות על זה (29), והוא הפך לראשון אי פעם שכובש בשבע ההופעות הראשונות שלו במפעל הוקרתי. רק כריסטיאנו רונאלדו הצליח בעבר לכבוש בשבעה משחקים רצופים בליגת האלופות (2017/18), אבל הפורטוגלי ברצף שלו כבש 9 שערים בסך הכל. על הדרך, הוא הפך לרביעי בלבד שכובש שער לשני הצדדים במשחק נוקאאוט בצ'מפיונס.

עוד בוואלה!

אלנגה כבש את שערה ה-500 של יונייטד באלופות: "כל חיי חלמתי על זה"

לכתבה המלאה

קפטן אייאקס דושאן טאדיץ' אמר בסיום: "אני לא מרוצה. כל שער חשוב, וזה טוב שכבשנו שניים, אבל במחצית השנייה היינו חייבים לייצר יותר עם האיכויות שלנו. תמיד קשה לשחק מול בנפיקה, במיוחד אצלם בבית. אבל נחזור לאצטדיון מלא באמסטרגם, ואנחנו יודעים שנוכל לנצח".

בלם בנפיקה יאן ורטונחן: "במחצית השנייה היו לנו מצבים טובים יותר, ובסוף המשחק יכול היה ללכת לכל כיוון. אייאקס הייתה טובה מאוד בהחזקת כדור, ואנחנו היינו טבים מאוד ביצירת שטחים פתוחים וזה מה שיצר לנו שערים. בסופו של דבר זו תוצאה סבירה להגיע איתה לאמסטרדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully