וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו זעם על שחקני מנצ'סטר יונייטד: "ערב לא פשוט"

השדים האדומים לא הצליחו להיכנס לרחבת אתלטיקו מדריד לכל אורך המחצית הראשונה, CR7 המתוסכל לא הסתיר זאת מחבריו. אלנגה שקבע 1:1 דרמטי הודה לרנגניק: "כל חיי חלמתי על זה"

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי מדבר לקראת המשחק מול מכבי תל אביב/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: עמית שמחה

במנצ'סטר יונייטד שמחו לאחר ה-1:1 שסחטה אמש (רביעי) הקבוצה מאתלטיקו מדריד במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. הקבוצה של רלף רנגניק פתחה רע מאוד את המשחק ולא הצליחה לסכן את שער היריבה, כאשר מנגד המארחת לחצה את השדים האדומים בכל נקודה על המגרש, והיה נראה כאילו לאורחת אין פיתרונות.

עם זאת, מאמן יונייטד הכניס בדקה ה-75 למשחק את אנתוני אלנגה, וזה גמל לו בשער השוויון חמש דקות לאחר מכן. ברונו פרננדש, שהציג יכולת לא אופיינית ונראה מתוסכל לאורך כל המשחק, מצא את החלוץ השבדי בן ה-19 בכדור עומק נהדר והמחליף גלגל לפינה של יאן אובלק את שער השוויון היקר, שהיה גם ה-500 אי פעם של השדים האדומים בליגת האלופות.

עם זאת, בממלכה ביקרו בחריפות את מנצ'סטר יונייטד על הופתעתה במחצית הראשונה - ולראיה העובדה שהקבוצה לא הצליחה לגעת בכדור בתוך רחבת אתלטיקו אפילו פעם אחת ב-45 הדקות הראשונות, נתון עגום במיוחד שהשדים האדומים לא חוו כמותו בליגת האלופות מאז 2005/06.

כבר במהלך המשחק ניתן היה לצפות בתסכול הרב של כריסטיאנו רונאלדו, שזעם על חבריו שלא סייעו לו והרימו לעברו כדורים כשהוא לבדו ברחבה מול הגנת הקולצ'ונרוס. "אפשר לראות את התסכול של רונאלדו, עבר עליו ערב לא פשוט", אמר ריו פרדיננד, בלם העבר וכיום פרש, "יש הזדמנות טובה להרים לרחבה, ואז אתה רואה שרונאלדו לבד בפנים. יותר שחקנים צריכים להיכנס, הוא לא יכול להישאר לבד מול שמונה שחקני הגנה, אז לא פלא שהוא מסמן בתסכול שהוא לבד ברחבה".

רונאלדו גם קיבל את הציון הנמוך 5 ב"דיילי מייל", כמו גם חבריו להתקפה ברונו פרננדש ומרכוס ראשפורד,
ועל הופעתו נכתב: "הוא בדרך כלל אוהב לפגוש את אתלטיקו, אבל הפעם הוא היה שקט. באצטדיון אהבו במיוחד כשהוא בעט כדור חופשי הרחק מהשער ולתוך היציע".

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
בודד במערכה. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

בתקשורת האנגלית חלקו שבחים לאלנגה הצעיר, וטוענים שהכניסה שלו למשחק היא זו שהביאה את התיקו למנצ'סטר יונייטד. "אם יש משהו שאני לוקח מהמשחק זה הרצון התמידי של אלנגה לרוץ קדימה", אמר הפרשן ושחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר אואן הארגריבס. "הוא יצר את השער בעצמו בכך שהכריח את ברונו פרננדש למסור לו. זה מה שצריך לפעמים, מישהו שידחוף קדימה".

מבחינת פרננדש, אמנם הקשר הפורטוגלי סבל ממשחק לא טוב, אך הבישול שלו לאלנגה היה השישי ברציפות שלו עבור השדים האדומים בליגת האלופות. בכך שבר פרננדש את שיאו של דייויד בקהאם בכל הנוגע לרצף בישולים במפעל הבכיר באירופה עבור מועדון אנגלי.

איש המשחק מבחינת מנצ'סטר יונייטד אנתוני אלנגה אמר בסיום: "אני תמיד רגוע. אני חושב שזו הייתה הנגיעה הראשונה שלי בכדור. כל חיי חלמתי על רגעים כמו זה. ברגע שקיבלתי את ההזדמנות רציתי להחזיר למאמן על האמון שנתן בי. אני רוצה להיות השחקן הכי טוב שאני יכול להיות על המגרש. אני מעריך את רנגניק".

פרדיננד צייץ בטוויטר את שיר השחקן של אנתוני אלנגה בסיום המשחק, אך גם ביקר את היכולת של השדים האדומים: "במנצ'סטר יונייטד היו חותמים על התוצאה הזו לפני המשחק, אבל היה להם המון מזל. היכולת חייבת להיות טובה יותר, הם צריכים לשחק ביותר אינטנסיביות וזה לא היה שם מול אתלטיקו. מצד שני, הם השיגו 1:1 וזו בהחלט תוצאה טובה".

המספרים

* השער שכבש אנתוני אלנגה היה ה-500 של מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות. הקבוצות היחידות שכבשו יותר לאורך ההיסטוריה הן ריאל מדריד (1,001), באיירן מינכן (760) וברצלונה (624).

* ברונו פרננדש הוא השחקן הראשון בתולדות ליגת האלופות שמבשל שישה משחקים ברציפות במפעל עבור קבוצה אנגלית, כשהוא שובר את שיאו של שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר דייויד בקהאם מ-1998.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully