וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפילו לבריאנט לא היה את הכוח שיש ללברון בלייקרס"

בארצות הברית טענו כי הטרייד על ווסטברוק נעשה כי המנהל המקצועי "נכנע" לג'יימס, והמצב במועדון "מתוח כמו בתחילת מלחמה"

בן סימונס עורך אימון בכורה בברוקלין/מתוך הטוויטר של הנטס

העונה הרעה שעוברת על לוס אנג'לס לייקרס והרמיזות של לברון ג'יימס בנוגע לחזרה אפשרית לקליבלנד בעתיד ממשיכות להציף פרטים על מה שקורה מאחורי הקלעים בקבוצה מעיר המלאכים. הערב (רביעי) תיארו ב"אתלטיק" את ההשפעה של לברון על קבלת ההחלטות בלייקרס, כולל החלק שלו בטרייד שהביא לקבוצה את ראסל ווסטברוק.

בכתבה נטען כי המהלכים הרבים שביצעה הנהלת המועדון בשנים האחרונות כדי לרצות את ג'יימס, מעידים על כך שהשליטה שלו בלייקרס גדולה אפילו מזו שהייתה לקובי בריאנט: "כמה שבריאנט היה חשוב ללייקרס, גורמים בארגון אומרים שאפילו ל'בלאק ממבה' לא היה כל כך הרבה כוח במועדון".

ידוע לכל כי לברון וסוכנו ריץ' פול, המייצג גם את אנתוני דייויס, הובילו את המאמצים לצירופו של האחרון ללייקרס ב-2019. כעת התברר כי גם הטרייד עם וושינגטון, שבמסגרתו ווסטברוק חבר לצמד הכוכבים, היה מהלך שהוביל "המלך": "הטרייד קרה אחרי שהמנהל המקצועי רוב פלינקה נכנע לאינסטינקטיים הניהוליים של ג'יימס", טען הכתב ביל אורם.

לברון ג'יימס. רויטרס
גם קובי לא שלט בלייקרס כמוהו. לברון/רויטרס

לפני מספר ימים דווח כי הסוכן ריץ' פול כועס על פלינקה בעקבות הוויתור שלו על טרייד שהיה מעביר את ווסטברוק ליוסטון תמורת ג'ון וול, וגם בכתבה שפורסמה הערב הייתה התייחסות לאכזבה של לברון ג'יימס מכך שהלייקרס לא ביצעו שום מהלך לפני הטרייד דדליין, למרות שהקבוצה רשמה עד כה יותר הפסדים מניצחונות: "הסיטואציה עד כדי כך מתוחה, שגורם המקורב ללייקרס השווה אותה לימים הראשונים במלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully