וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס פול ייעדר 8-6 שבועות; מתיחות בלייקרס בין לברון ג'יימס להנהלה

מכה לפיניקס: הגארד סובל משבר באצבע ומקווה שיחזור לתחילת הפלייאוף. וגם: ריץ' פול עצבני כי הלייקרס לא עשו טרייד על ווסטברוק

דני אבדיה מספר על המפגש עם קריסטאפס פורזינגיס/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

בשורה מאכזבת לפיניקס: גארד הקבוצה כריס פול צפוי להיעדר בין 6 ל-8 שבועות בגלל פציעה בבוהן יד ימין. הפציעה עלולה להיות מכה קשה עבור הסאנס, אלופי המערב, שכרגע מחזיקים במאזן הטוב בליגה, ורוצים לשמור על היתרון הביתי במירוץ מול גולדן סטייט. הליגה הסדירה מסתיימת עוד שבעה שבועות, ב-10 באפריל, ופיניקס מקווה שפול הוותיק יחזור לפלייאוף. העונה הממוצעים שלו הם 14.9 נקודות ו-10.7 אסיסטים למשחק. הוא נפצע מול יוסטון ביום רביעי, והלילה הוא עלה מהספסל במשחק האולסטאר, שעה אחרי שקיבל את הבשורה על האבחנה על השבר, ושיחק 2:19 דקות. פול בכל זאת הצליח לספק אסיסט אחד. פול גם קיבל הלילה את פרס "קובי וג'יג'י בריאנט" על תרומה לכדורסל נשים. הפרס הוענק לו על ידי ונסה בריאנט והנהלת ה-WNBA.

כריס פול במשחק האולסטאר. רויטרס
כריס פול במשחק האולסטאר/רויטרס
ונסה בריאנט מעניקה פרס לשחקן פיניקס כריס פול. רויטרס
ונסה בריאנט מעניקה פרס לשחקן פיניקס כריס פול/רויטרס

הרמז של לברון ג'יימס?

כאשר לברון ג'יימס התייצב למסיבת העיתונאים לקראת משחק האולסטאר, והגדיר את המנהל המקצועי סם פרסטי כ-MVP של אוקלהומה סיטי ת'אנדר, ניתן היה לפרש זאת כאל רמז עבה להנהלת לוס אנג'לס לייקרס שלא ביצעה מהלכים לפני הטרייד דדליין למרות העונה המאכזבת שעוברת על הקבוצה. בהמשך לכך, בדיווח שפורסם אמש (ראשון) ב"בליצ'ר ריפורט" התגלו פרטים נוספים על חוסר שביעות הרצון של לברון ממקבלי ההחלטות בלייקרס, לרבות המנהל המקצועי רוב פלינקה.

עוד בוואלה!

חזרה לקליבלנד ושיתוף פעולה עם הבן: לברון ג'יימס הטיל פצצה

לכתבה המלאה

לטענת הכתב אריק פינקוס, הסוכנות "קלאץ' ספורטס" המייצגת את ג'יימס "לא מרוצה מפלינקה" כבר תקופה ארוכה, והתחושות החמירו בימים האחרונים לאחר שהגורם המקצועי הבכיר במועדון סירב להעביר את ראסל ווסטברוק בטרייד עם יוסטון רוקטס תמורת ג'ון וול, שגם הוא מיוצג על ידי סוכנו של לברון - ריץ' פול.

"מנקודת המבט של 'קלאץ'', מהלך כזה של הלייקרס היה מוציא את הלקוח שלהם מסיטואציה רעה ביוסטון ומתקן את הטעות של ווסטברוק", נכתב על רקע הסיטואציה הנוכחית של שני השחקנים: וול קיבל החלטה לא לשחק ביוסטון עד שימצא קבוצה תחרותית לעבור אליה, בעוד ווסטברוק הפך לסוג של "מצורע" בעיני אוהדי הלייקרס בעקבות היכולת הרעה שהוא מפגין.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס עם ראסל ווסטברוק. Michael Reaves, GettyImages
רצה להיפטר ממנו? לברון ג'יימס עם ראסל ווסטברוק/GettyImages, Michael Reaves

כמובן שהאכזבה של הסוכנות נובעת בעיקר מהסירוב של פלינקה למהלך שהיה משרת את הלקוח שלה, אבל גם ברור שטרייד כזה בכלל לא היה עולה על הפרק מבלי שלברון ג'יימס ייתן לריץ' פול אור ירוק ויביע את רצונו להיפרד מווסטברוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully