וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה לקליבלנד ושיתוף פעולה עם הבן: לברון ג'יימס הטיל פצצה

קינג ג'יימס, שנמצא בקליבלנד ומתכונן לאולסטאר, התייחס לעתידו וירה: "איפה שברוני ישחק, אני אהיה שם. ללא קשר לכסף. חזרה לקליבלנד? לא פוסל את האפשרות הזו"

דני אבדיה מספר על המפגש עם קריסטאפס פורזינגיס/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

האם לברון ג'יימס יחזור לעונת פרישה בקליבלנד? הכוכב האגדי שהוליך את הקאבס לאליפות בלתי נשכחת וגדל באוהיו, סיפק כמה ציטוטים מעניינים מאוד ל"אתלטיק" כאשר התייחס לעתידו.

לברון, שירשום הופעה 18 באולסטאר שייערך מחר בקליבלנד, נשאל על האפשרות שהוא עוד יחזור לקבוצה הזו בפעם השנייה ואמר: "אני לא סוגר את הדלת בפני קליבלנד, אני לא יודע מה טומן העתיד שלי".

לברון ג'יימס עם בנו, ברוני. GettyImages
יספיקו לשתף פעולה? ברוני ולברון/GettyImages

ג'יימס בן ה-37, עזב כזכור את קליבלנד לטובת מיאמי אחרי כמה עונות מצוינות בקאבס, אך חזר כדי להוליך את הקבוצה לאליפות בלתי נשכחת ב-2016 עם ניצחון בגמר על גולדן סטייט הגדולה.

אבל זה לא היה הדבר הכי מעניין שאמר לברון, שחשף שהוא לא מוכן לפרוש עד שהוא ישחק לפחות עונה אחת עם הבן שלו, ברוני ג'יימס. "העונה האחרונה שלי תהיה עם הבן שלי. איפה שברוני ישחק, אני אהיה שם. אעשה כל מה שצריך כדי לשחק עם הבן שלי שנה אחת. זה לא יהיה קשור לכסף בשלב הזה".

לברון מסיים את החוזה שלו בלייקרס ב-2023, כשהבן שלו ברוני מסיים את התיכון. ברוני יוכל להיכנס לדראפט רק אם הליגה וארגון השחקנים ישנו את החוקים, ויאפשרו לשחקן לעבור ל-NBA היישר מהתיכונים. אם לא, הוא יידרש לתת לפחות שנה אחת במכללות, ואז השניים יוכלו לשתף פעולה רק ב-2024/25.

יש לציין שאם לברון מצהיר שהוא ישחק עם בנו, זה כמובן יעניק לברוני הצעיר בחירה בטוחה בדראפט - דבר שעלול לייצר שלל אינטרסים ותוכניות לקראות הדראפט שבו יועמד לבחירה. הקומישינר אדם סילבר כבר הצהיר לפני מספר שנים שהליגה וארגון השחקנים עובדים על שינוי החוק, שיאפשר לצעירים להיבחר ל-NBA היישר מהתיכון. כעת יהיה מעניין אם ההצהרה הזו של לברון תקדם את התוכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully