וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדש: "לא שמעתי אף אחד במנצ'סטר יונייטד מתלונן על הטקטיקה"

הקשר התייצב לצד רלף רנגניק למסיבת עיתונאים לקראת אתלטיקו מדריד (רביעי, 22:00): "אנחנו מצליחים יותר מאז שהוא הגיע". פליקס תורגל ב-11 על חשבון סוארס, קוקה ייעדר

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 2:4 על לידס/ספורט1

אחד המפגשים המסקרנים במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. מצד אחד אלופת ספרד, אתלטיקו מדריד שבשלב הבתים ניצחה פעמיים בלבד בלבד וב"לה ליגה" מדורגת חמישית, מצד שני מנצ'סטר יונייטד שעל אף שסיימה בפסגה התקשתה בבית עם ויאריאל, אטאלנטה ויאנג בויז ובפרמיירליג אמנם מדורגת רביעית, אך קבוצות עם משחקים חסרים יכולות לעקוף אותה ולהותיר אותה ללא ליגת האלופות בעונה הבאה.

לואיס סוארס עם אנטואן גריזמן שחקני אתלטיקו מדריד. רויטרס
ישתפו פעולה בהתקפה או אולי ישבו יחד על הספסל? סוארס וגריזמן/רויטרס

אתלטיקו המאוד לא יציבה הביסה בשבת 0:3 את אוססונה, אבל לכל אורך העונה היא ניצחה רק שלוש פעמים שני משחקים רצופים בכל המסגרות, הפעם האחרונה הייתה לפני חודש וחצי כשהיא הביסה יריבה מהליגה השלישית במסגרת "גביע המלך" שממנו היא כבר הודחה. לכן, כי גם בליגה היא במרחק 15 נקודות מריאל מדריד, המטרה היחידה שנותרה לדייגו סימאונה ולשחקניו העונה היא זכייה בליגת האלופות.

בשנה שעברה הקולצ'ונרוס סיימו את דרכם במפעל מול צ'לסי בשמינית הגמר והעונה הפסידו לליברפול פעמיים בשלב הבתים, אבל בסך הכל הגיעו לרבע הגמר או מעבר לו בחמישה מתוך שמונת הקמפיינים תחת סימאונה והמועדון בתולדותיו עבר בהצלחה תשעה מפגשי נוקאאוט מתוך 12 מול יריבות אנגליות בכל המסגרות. מחר אתלטיקו תחסר את המושעים פליפה ויאניק קראסקו, כשגם הקפטן קוקה, דניאל ואס ומתיאוס קוניה פצועים וייעדרו, אולם אנטואן גריזמן עשוי לפתוח אחרי חודשיים בהם נעדר וגם תומא למאר החלים מקורונה ונכלל בסגל. בספרד פורסם שז'ואאו פליקס בתמונת ההרכב על סמך האימון המסכם, בו לואיס סוארס לא תורגל ב-11.

לקראת המשחק אמר המאמן דייגו סימאונה: "מנצ'סטר יונייטד קבוצה מצוינת עם שחקנים מצוינים, ההרכב שלה מלא בכישרון ולאחרונה היא גם חזקה יותר, עומדת טוב יותר וקשה לתפוס אותה מבצעת טעויות. זו אחת הקבוצות הכי טובות בעולם, אבל אנחנו משחקים בבית שלנו ונהנה מתמיכת הקהל, ואני מכין את הקבוצה במטרה למצוא את הדרך שנוכל לפגוע ביריבה".

ברונו פרננדש עם כריסטיאנו רונאלדו שחקני מנצ'סטר יונייטד. Nathan Stirk, GettyImages
מגיעים בביטחון אחרי הניצחון על לידס. רונאלדו ופרננדש/GettyImages, Nathan Stirk

בכל הנוגע לשדים האדומים, החבורה של רלף רנגניק ניצחה ביום ראשון 2:4 את לידס במשחק בו שיחקה מצוין במחצית הראשונה, ספגה שני שערים תוך פחות משתי דקות במחצית השנייה והתעשתה בזמן כדי להשיג שלוש נקודות יקרות, אבל ספק אם יכולת כזו תספיק לה כדי לשוב עם תוצאה טובה לגומלין. יונייטד חזרה העונה לליגת האלופות, אבל כזכור בפעם האחרונה שהגיעה לנוקאאוט במפעל היא הדיחה את פריז סן ז'רמן בשמינית הגמר ב-2019. זו תהיה הפעם ה-19 של מנצ'סטר יונייטד בשלב נוקאאוט בליגת האלופות, וזהו שיא עבור קבוצה אנגלית. לגמר הגיעה יונייטד בפעם האחרונה ב-2011.

רנגניק יחסר את אדינסון קבאני הפצוע וכמובן שגם את מייסון גרינווד שמושעה בעקבות החשד כי תקף מינית ופיזית ואיים על זוגתו, אך צפוי להשיב להרכב את רפאל וראן ודיוגו דאלוט שלא פתחו נגד לידס וכן את מרקוס ראשפורד שיוריד לספסל בחזרה את ג'סי לינגארד. כריסטיאנו רונאלדו צפוי לעלות בחוד ויפגוש את אתלטיקו בפעם השישית בנוקאאוט (פעמיים בגמר) ויקווה להימנע מהדחה ראשונה מול הקולצ'ונרוס ואולי גם לכבוש לראשונה במגרשה של אתלטיקו במסגרת ליגת האלופות.

במסיבת העיתונאים לקראת המחשחק אמר המאמן: "יש לנו עוד 12 משחקי ליגה עד תום העונה ואת ליגת האלופות ואך ורק בזה אנחנו מתמקדים ולא חושבים על העונה הבאה. דייגו סימאונה הוא כנראה אחד המאמנים הכי אמוציונליים וטובים באירופה, הוא זכה בתארים עם סגנון שייחודי לו ולקבוצה יש את האופי שלו, אבל אנחנו כאן וכל עוד יש לנו סיכוי אז ננסה להתקדם עד הסוף".

ברונו פרננדש שישב לצד רנגניק נשאל על האווירה בקבוצה: "זה משחק מאוד חשוב ואנחנו מגיעים אליו בביטחון אחרי הניצחונות האחרונים. יש לנו תוכנית משחק ואם נפעל על פיה, אנחנו יכולים לנצח. מאז שהגעתי למועדון לא שמעתי אף שחקן מתלונן על הטקטיקה ועל האימונים ואני מקווה שאף אחד לא עושה את זה, כי זה לא מכבד את המאמן. אנחנו מצליחים יותר כקבוצה מאז שהוא הגיע ואנחנו צריכים לעקוב אחר ההוראות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully