וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת חריפה נגד מוריניו: "לא נותן לרומא כלום, הקבוצה אסון"

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 18:20

דניאלה אדאני ואנטוניו קסאנו התארחו אצל כריסטיאן ויירי והחטיפו: "בזבז 100 מיליון יורו על רכש והולך לסיים במקום השביעי". "המיוחד" הורחק משני משחקים

מאמן רומא ז'וזה מוריניו מקניט את השופט ומורחק/ספורט1

ז'וזה מוריניו סופג אש אחרי עוד תוצאה לא מוצלחת, כשהאפשרות שרומא לא תשחק בעונה הבאה במפעל אירופי נראית ריאלית לגמרי. המאמן הפורטוגלי גם ספג הרחקה משני המשחקים הבאים בגלל ההתנהלות שלו על הקווים ב-2:2 נגד ורונה, במהלכו תקף את השופט, כשגם התקשורת לא מניחה לו.

כמה שחקני עבר התארחו בתכנית הרשת המצליחה של כריסטיאן ויירי ולא חסכו ביקורת מ"המיוחד". בלם נבחרת איטליה לשעבר, דניאלה אדאני, אמר למשל ש"מוריניו לא נותן כלום לרומא. סומכים עליו, אבל הוא לא עושה מספיק".

אנטוניו קסאנו ששיחק במדי הג'אלורוסי הוסיף: "אני לא מבין איך קבוצה מלאת תשוקה כמו רומא, יכולה להתנהל עם מוריניו. הקבוצה רעה, אסון. מאז התבוסה לבודו גלימט 6:1 בקונפרנס ליג היא פשוט חלשה מאוד. היא גם הייתה קרובה להפסד בשבת והילדים הצילו אותה".

קסאנו המשיך: "לדעתי היכולת והתוצאות צריכות להיות מסר להנהלה. מוריניו נכשל ברומא יותר מאשר בטוטנהאם, גם מבחינה תקשורתית - מה שבעבר היה החלק החזק שלו. הוא בזבז 100 מיליון יורו והולך לסיים את העונה במקום השביעי. הוא לא המאמן המתאים לרומא".

מאמן רומא ז'וזה מוריניו מאוכזב. רויטרס
הטבלה לא משקרת. מוריניו/רויטרס

רומא מדורגת במקום השמיני בלבד בסרייה A, אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות בליגה כשבתווך היא מפסידה לאינטר בגביע ומודחת ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully